نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ادخل محدش واخد منها حاجه

1)
مرة واحد بيعاكس واحدة سودة قالها

ياحلو انت ياسمر يا كوكاكولا قامت تافة عليه قالها و كمان بتفور

2)
اتنين حرامية دخلو شقة واحد صعيدى علشان يسرقوها واحد دخل

حجرة النوم والتانى رايح يدور فى بقية الشقة اللى دخل حجرة النوم قعد يدور فى الدولاب وشوية حس ان الصعيدى هيصحى راح داخل البلاكونة شوية والصعيدى دخل البلاكونة لاقاه قالوه انت بتعمل اية هنا قالوة انا طيار فى القوات المسلحة المصرية وكنت بحارب طيار يهودى وانا راجع البنزين خلص منى فتحت البراشوت ونزلت على البلاكونة بتاعتك (قالوه هيا دة الرجالة مش التانى الا قعدلى فى البنيو وبيقولى من الضفادع البشريه

3)
مرة واحد فلاح حب

يعمل روش كتب على العمة اديدس

4)
مره ولد بيسأل مامته وبيقولها دى ايه

ياماما الى فى بطنك قالتله اخوك قالها بتحبيه قالتله طبعا بحبه قالتله امال بلعتيه ليه؟

5)
مرة واحد كسلان محكوم عليه

بالاعدام فى حفرة قالولو نفسك فى ايه قبل ما تموت قالهم نفسى اشرب قالولو قوم اشرب قالهم اردمو اردمو

6)
مره في قعده حشاشين مش معاهم كبريت بعتو

وأحد منهم يدور على كبريت خرج من باب ودخل من باب تاني وسألهم عن كبريت قالولوا أحنا لسه باعتين واحد

7)
مرة كان فى الغابة فرح وكله أتعزم ماعاد الفار فراح الفرح وراح يشرب خمرا فقال

حات واحد وسكى عشان واحد هيموت هنا بص الأسد وأستعجب فقال الفار تانى حات واحد وسكى عشان واحد هيموت هنا بص الأسد تانى فالفار عاد الكلام تانى الأسد راح فضربه فقال الفار مش أنا ألتلكم ان واحد هيموت هنا

8)
مره واحد راكب اتوبيس الكومسرى قاله

تذاكر قال له انا امين شرطه مشى شويه لقه واحد تانى قاله تاذاكر قالو انا ابراهيم شرطه

9)
مره واحد حرامى دخل على واحد ومراته يسرقهم قال

للست اسمك ايه قالتله مديحه قالها مش هقتلك عشان اسمك زى اسم امى وقال للراجل اسمك ايه قاله فوزى وبيدلعونى وبيقولولى يا مديحه

10)
اتنين مساطيل وقفوا فى شارع وقالو اى حد هايعدى هنقطع
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رقبته ونلعب بيها كوره عدى واحد مسطول طينة قالولو اقف ياض احنا قولنا اى حد هايعدى هانقطع رقبته ونلعب بيها كورة قام مطلع مطواه من جيبه ورشقها فى دماغه وقال انا هافسيهلكوا قبل ما حد يلعب بيها

11)
واحدعصبى كتب فى كروت فرحه

الزفت الجاى ميتاخرش والمش جاى فى ستين دهية والكلاب الصغيرة تترزع فى البيت والحق على الواطى العزمكو

12)
دبانة وقعت فى كاس وسكى طلعت

تقول اوعى النسر

المقال "ادخل محدش واخد منها حاجه" نشر بواسطة: بتاريخ:
mustafa111
مرة واحد بيعاكس واحدة سودة
قالهاياحلو انت ياسمر يا كوكاكولا
قامت تافة عليه
قالها و كمان بتفوري
ملاك الحب2010
ههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد نكت جااااااااااامدة جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اضحك محدش واخد منها حاجة
كاريكاتيرات رائعة .. اضحك محدش واخد منها حاجة
علم الفراسه .. ادخل عشان تعرف عنه كل حاجه