نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الستالايت والفضائيات قنوات يوتيوب بث مباشر
 • تسجيل الدخول
 • تسجيل عضوية جديدة

فيس بوك  جوجل بلس  تويتر  يوتيوب 

مشاهده برنامج ممكن مع خيرى رمضان بث مباشر على قناه cbc

تابعوا على موقعنا نجوم مصريه ومتابعه لرنامج الاعلامى خيرى رمضان برنامج ممكن الذى يذاع على شاشه قناه سى بى سى كل يوم الخميس والجمعه فى الساعه السادسه مساءا على شاشه القناه ومتابعه لاحدث الاخبار والتطورت ومتابعه كافه الاخبار التى تدور فى مصر بعد قيام الثوره الثانيه ضد جماعه الاخوان المسلمين وعزل الرئيس محمد مرسى من منصبه وتولى رئيس المحكمه الدستور عدلى منصور رئيسا للجمهوريه مؤقتا

برنامج ممكن مع الاعلامى خيرى رمضان بث مباشر على قناه سى يى سى
cbc وهو برنامج حوارى يومى يعتمد على القضايا والأخبار المطروحة على صفحات الإنترنت مع استضافة أطراف القضية

إقرأ ايضاً - طلب حذف عضوية
- استفسار بخصوص ادسنس ووضع الاعلانات في المنتدي
- الشيخ مسعد انور يتحدث عن حازم ابو اسماعيل فانظروا ماذا قال
- ماذا لو لم يفز حازم صلاح ابو اسماعيل برئاسة مصر
- مشكلة النشر الجانبي وصعوبة قراءة المواضيع

المقال "مشاهده برنامج ممكن مع خيرى رمضان بث مباشر على قناه cbc" من كتابة: Google Plus   بتاريخ : بتوقيت القاهرة
عاجل
مميز
 ›  أعراض عدم شرب ما يكفي من الماء
 ›  ليست كائنات من الفضاء ولكنها انواع عجيبة من الفطر
 ›  كوميكس عن تعادل الزمالك للمرة الثالثة
 ›  فيتامين (ب 17) لعلاج السرطان
 ›  هوس السيلفى يجعل اشخاص يلتقطون مشاهد اقرب الى الموت
 ›  سيدة ترسل smsلجدتها المتوفاة من 3 سنوات وتتلقى الرد
 ›  نتيجة مسابقة 30 الف معلم
 ›  صور نادرة جدا للملك عبد الله ملك السعودية

أخبار مصر    |   اخبار الفن    |   اخبار الرياضة    |   صور    |   بنات    |   الحب والرومانسية    |   العاب    |   طب وصحة

|   غرائب    |   عروض    |   اسعار العملات والذهب    |   موبايل    |   فيس بوك    |   تعليم

%u0632%u0627%u0626%u0631
ارحمونا وبلاش مظاهرات على قد ما هنكسب على قد ما هنخسر ارحموا الضعفاء والمساكين والاطفال
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا باكتب الرسالة وانا خارج مصر الي كل من هو مسئول عن برتامج ممكن بلاش اسلوب الانحياز بهذه الصورة مع تتويه الراي العام ومحاولة التضليل بهذه الفبركة الغبية في موضوع الواد اللي اتقتل سؤالي فين الحقبقة انا شايف تمثلية قذرة بتبين ان الشعب المصري تافه ارجوكم راجعوا انفسكم ولما تفتحوا قضية لابد منى ان نري الطرفين فيها وليس طرف واحد وبهذة السذاجة كنت ولا زلت احترم البرنامج والمقدم خيري رمضان وارجوا ان تاخذوا بالكوا انتم تحاولون الحق باطل
%u0632%u0627%u0626%u0631
أتقوا الله فيما تقولون واعتدلوا وتوسطوا فى الحوار مع ضيوفكم وربنايسترها معانا جميعا ومصر فوق الجميع.
%u0632%u0627%u0626%u0631
اوافق على ترشيح الدكتور كمال الجنزورى رئيسا للوزراء
%u0632%u0627%u0626%u0631
السلام عليكم .نبدى اعجابنا بالمذيع خيرى رمضان وبرنامجة .ثانيا نعزى الشعب المصرى فى شهداء بورسعيد والشهداء الذين يسقطون كل يوم ونرجو من برلمان الثورة تحقيق امال الشعب فى القصاص والعدالة
%u0632%u0627%u0626%u0631
يوجد بدار رعاية المسنين مظاهلرات مكونين من عمال وموظفين مضربين عن الطعام وعن اى شئ موجود بل داريطالبون بذيادة الاجور والتسبيت بعقود مستمرة وبعث مندوب من الوزارة اليهم ليناقش معهم الامور (((((البحيرة)))) ب(((اللبعدية)))))))))) ارجوا من ا/خيرى رمضان ان يهتم بهذا الموضوع
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا سلمى عايزة ابلغ رسالة انا خريجة 2005 اداب عربى واشتغلت فى مدارس خاصة براتب 140 جنية وكنا بنمضى ان احنا اخدنا مكافأة اخر العام واحنا مش بناخدها وده شرط لة ممضتش انى استلمتها مش هستلم الشغل ودلوقتى قدمت فى المسابقة بتاعة التربية والتعليم ولحد دلوقتى لسه محددوش لينا مقابلة من اول السنة دى وحتى الى عملوا المقابلة محدش رد عليهم طيب ايه الحل وفين الوزير والمسئولين نعمل ايه
%u0632%u0627%u0626%u0631
اروع القنو ات الرائعة فى العالمومن احسن المزعين والمزعات
m_beto2000@yahoo.com
لا تحدثني كثيرا عن الدين ... و لكن دعني أري الدين في سلوكك و أخلاقك و تعاملاتك ..
%u0632%u0627%u0626%u0631
نطلب من المذيع خيرى اللى اسمة على غير مسمة اولا ان يغير اسمة ثانيا ان يجلس فى بيتة هوه وكل مزيع ومزيعة فاشلةبصراحة الاعلام كلة كاذب ومنافق وبتاع مصالح بالاختصار اعلام حسنى وسوزان حسبى الله ونعم الوكيل
%u0632%u0627%u0626%u0631
الاعلام دا مش هيسكت ويفضل يطمص على صوت الاغلبية ويحجب الحق عن الناس ويغازل الفساد لمصالحة الخاصة حتى تنتفض القوى الثورية الحقيقية وتقوم بتصفية كل مفسد بانفسهم حتى يطهرو البلاد من النجس وانشاء الله ده هوه اللى هيحصل بعد ما نقوم اولا بمذبحة القضاء الفاسد ويبقى الطاهرون منهم كما حدث سالفا ايها الغوغاء المتسلقون وسلملى على الاعلام الحر
%u0632%u0627%u0626%u0631
يا استاذ خيرى انا مش مع الشيخ ابواسلام ولا مع اللى قالة ولكن ارجومنك ان تدقق فى صورة السيدات العاهرات التى اتيت بهن فى التحرير راجع الشريط مرة اخرى وسوف تجد احدان تمسك بسيجارة وهى تضع رجلا على رجل مع مجموعة العاهرات واخرى تخرج من احدى الخيام وهى تصلح الميكيب وهل من تفسير لوجود كل هؤلاء وليس بينهن واحدة محجبة
محمد محمد حمدى
انا لا اريد ذكر اسمى بس اريد التواصل معكم لكى اعرفكم اشياء كثيرة خامضة وهامة بالنسبة لشئون البلاد الهامة وارجوا توصلك معنا 01270998663 لمعرفة اشياء هامة جدا
%u0632%u0627%u0626%u0631
الله واكبر عليكم يا مصريين الله
المصريين اهما حيويه وعزم وهما
هوارة الصعيد تلعن مشاركتها بكل ماتملك دعمها لصندوق 306306علشان المصريين مبستنوش حد يديهم معونه بلا اوباما بلا امريكا بلا اخوان

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم
مواضيع مشابهة:
بث مباشر قناة cbc (سى بى سى ) اون لاين الان برنامج هنا العاصمة لميس الحديدى ,ممكن خيرى رمضان,بهدوء عماد اديب , البرنامج
مشاهده قناه امجاد بث مباشر اون لاين - مشاهده برنامج ملفات ابو اسماعيل بث مباشر
مشاهده قناه الجزيره مباشر مصر بث مباشر
مشاهده برنامج كريم حسن شحاته كوره يوم بث مباشر على قناه النهار

الكلمات الدليلية
ممكن, برنامج, رمضان, سى بى سىوخيرى

احدث مواضيع المنتدى
جميع الحقوق محفوظة © nmisr.com نجوم مصرية