نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011

صباح الفل على احلا شباب
اخر الاخبار تاكيدا
1*نتيجة المرحلة الثالثة للثانوية النهاردة (المصدر : 19468 )
2*الشهادات المعادلة بعد المرحلة الثالثة (المصدر : 19468 )
3*نتيجة الدبلومات الفنية الثلاثاء او الاربعاء بالكتير ( المصدر 0882322466 )
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وانشاء الله يكون كلام سليم فهوش لعب من الوزارة
ودة رقم مكتب التنسيق للدبلومات 0882322466
ومتقلقوس وبعدين احنا فى ايام كبيرة وثوابها عظيم وانا طهقان من الانتظار

( حسبى الله ونعم الوكيل )

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
archooo
لسه متصل بيهم حالا ... الراجل اكد ان - ان شاء الله - يوم الثلاثاء نتيجة التنسيق باذن الله

وصدقوني انتم قلقانين لكن طول الانتظار عندكم مش بيخسركم حاجة غير القلق والارهاق النفسي

اما من باب اللى يشوف مصيبة غيره تهون عليه مصيبته

اخوكم منتظر النتيجة علشان مقدم لاخويا في تنسيق المعاهد الفنية دبلومات علشان اخد من اي معهد او كلية شهادة قيد اقدر اجل بيها التجنيد حيث ان انا اخوه الكبير والعائل بعد موت الاب

وكل تاخير في الايام ... الفيزا عالجواز قربت تخلص والبركة في الحكومة

وياريتنا ماجينا من السعودية نزور مصر

اخوكم : مهندس معماري / أحمد محسن
loveforeever
على فكرة ده رقم جلوسى 19468
وايه المصدر دة
loveforeever
الاخ بيسو انتا جايب كام
ahmedfoda
ان شاء الله النتيجه غدا والكلام ده نقلا عن الاهرام اليوم 13/9/2009
وربنا يوفقنا جميعا
اخوكم في الله احمد ابوعامر فوده
بيسو بيسو
انا معهد فني صناعي جايب 91.6%
archooo
الصفحة الأولى للاهرام

http://www.ahram.org.eg/Index.asp?Cu....htm&DID=10069

44841 ‏السنة 133-العدد 2009 سبتمبر 13 ‏23 من رمضان 1430 هـ الأحد

إعلان نتائج المرحلة الثالثة
للقبول بالجامعات اليوم
يعلن مكتب تنسيق القبول بالجامعات والمعاهد اليوم نتائج تنسيق طلاب المرحلة الثالثة والأخيرة والدور الثاني للثانوية العامة للقبول بالجامعات والمعاهد‏.‏

وأكد الدكتور هاني هلال وزير التعليم العالي والدولة للبحث العلمي أن الطلاب الحاصلين علي مجاميع في الدور الثاني تسمح لهم بالترشيح إلي الكليات‏,‏ التي أعلنت الحد الأدني لها في المرحلتين الأولي والثانية‏,‏ سيتم قبولهم بها‏.‏
archooo
النتيجة ظهرت بالفعل عالموقع بس مش عارف الدبلومات ليه لسه ماظهرتش
بيسو بيسو
الدبلومات ملهاش دعوة بالمرحلة الثالثة لثنوي العام
بيسو بيسو
لثانوي العام
archooo
المسائي : الصفحة الاولى

غــــــــدا‏..‏ إعـــــــلان تنســـــــيق
الدبلومات والمعاهد الفنيـــة
بدء الكشف الطبي وقيد طلاب المرحلة الثالثة بعد توزيعهم علي الكليات

كتب ـ علاء ثابت‏:‏
يعلن مكتب تنسيق القبول بالجامعات والمعاهد غدا نتائج تنسيق الدبلومات الفنية نظام‏3‏ و‏5‏ سنوات والمعاهد الفنية فيما يعلن اليوم نتائج المرحلة الثالثة والأخيرة للثانوية العامة وأيضا نتائج الشهادات المعادلة العربية والأجنبية‏.‏ وقال عبدالحميد سلامة رئيس قطاع التعليم‏:‏ إن المكتب انتهي في ساعة متأخرة من إعداد نتائج المرحلة الأخيرة والشهادات المعادلة بعد مراجعة دقيقة لرغبات الطلاب‏.‏ وصرحت الدكتورة سلوي الغريب أمينة المجلس الأعلي للجامعات بأن الكليات سوف تبدأ فور إعلان نتائج التنسيق في اتخاذ الإجراءات اللازمة لقيد الطلاب بعد إجراء الكشف الطبي والمقابلات الشخصية التي تشترطها بعض الكليات‏.‏ وقالت سلوي الغريب‏:‏ إن حملة الشهادات المعادلة العربية والأجنبية سوف تستقبلهم الكليات لبدء عمليات القيد في الأقسام المختلفة‏,‏ حيث تم حجز أماكن لهذه الشهادات‏,‏ وسيتم عقد تنسيق داخلي جديد خاص بهم لقبولهم بأقسام اللغات بكليات التجارة والحقوق والآداب وأيضا الأقسام الأخري المختلفة‏.‏

وقالت إن الجامعات سوف تنتهي من كل إجراءات قيد الطلاب في المراحل الثلاث قبل بدء الدراسة‏.
بيسو بيسو
المسائي : الصفحة الاولى

غــــــــدا‏..‏ إعـــــــلان تنســـــــيق
الدبلومات والمعاهد الفنيـــة
بدء الكشف الطبي وقيد طلاب المرحلة الثالثة بعد توزيعهم علي الكليات

كتب ـ علاء ثابت‏:‏
يعلن مكتب تنسيق القبول بالجامعات والمعاهد غدا نتائج تنسيق الدبلومات الفنية نظام‏3‏ و‏5‏ سنوات والمعاهد الفنية فيما يعلن اليوم نتائج المرحلة الثالثة والأخيرة للثانوية العامة وأيضا نتائج الشهادات المعادلة العربية والأجنبية‏.‏ وقال عبدالحميد سلامة رئيس قطاع التعليم‏:‏ إن المكتب انتهي في ساعة متأخرة من إعداد نتائج المرحلة الأخيرة والشهادات المعادلة بعد مراجعة دقيقة لرغبات الطلاب‏.‏ وصرحت الدكتورة سلوي الغريب أمينة المجلس الأعلي للجامعات بأن الكليات سوف تبدأ فور إعلان نتائج التنسيق في اتخاذ الإجراءات اللازمة لقيد الطلاب بعد إجراء الكشف الطبي والمقابلات الشخصية التي تشترطها بعض الكليات‏.‏ وقالت سلوي الغريب‏:‏ إن حملة الشهادات المعادلة العربية والأجنبية سوف تستقبلهم الكليات لبدء عمليات القيد في الأقسام المختلفة‏,‏ حيث تم حجز أماكن لهذه الشهادات‏,‏ وسيتم عقد تنسيق داخلي جديد خاص بهم لقبولهم بأقسام اللغات بكليات التجارة والحقوق والآداب وأيضا الأقسام الأخري المختلفة‏.‏

وقالت إن الجامعات سوف تنتهي من كل إجراءات قيد الطلاب في المراحل الثلاث قبل بدء الدراسة‏.
ممكن اعرف جبت الخبر ده منين
بيسو بيسو
شكرا جدااااااااااا ويارب ميطلع كلام جرايد ودة الربط
http://massai.ahram.org.eg/Index.asp....htm&DID=10069
medo_aboelgar
I Am Bored
loveforeever
ربنا يسهل يا جماعة وانشاء الله هتظهر بكرة بس ادعو انها تظهر
maherworld
I Am Bored
fuck this shit man
بيسو بيسو
النتيجة التنسيق دية حاجة تخنق
كامل صبرى
انشاء الله النتيجة النهاردة وبعد اتصالات منى دائمت اكتر من 5 مرات للتأكد ان الكلام سليم

وربنا يجيب الامور سليمة
archooo
الساعة كام يابرنس؟؟؟
لان الموقع قافل شكله
بيسو بيسو
يا اخ كامل ممكن اعرف معلوماتك منين
كامل صبرى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اخى بيسو ********صباح الخير
معلوماتى من مكتب التنسيق نفسة
ولو عاوز تتأكد اتصل بالرقم دة 0882322466
وكمان قالى انها هتكون الصبح بأذن الله
اى خدمة ؟؟؟
medo_aboelgar

fuck this shit man
enta asasn 3ayl mosh mo7trm we msh harod 3alek
احمد محمد صفى
ياجماعه ممكن حد يقولى امتا ميعاد نتيجه التنسيق للدبلومات الفنيه
احمد محمد صفى
مشكورين على الجهود المبزوله وانشاء الله النتيجه تطلع والكل يرناح ويفرح اخوكم احمد محمد
archooo
النتيجة ظهرت
archooo
ولا لسه؟؟؟؟
masr 400
انت شا يف ان ده وقت هزار والله انا مش عارف اللى اللة انت بتعملة ده الناس كلها على اعصبها وانت بتهزر ربنا يسمحك يا عم ...ربنا يفرح الكل ولسة النتيجة احد دلوقتى لسة مظهرتش دلوقتى السا عه 7.30 الصبح يوم الثلاثاء ولسة مفيش حاجة اهو يا مسهل الحال يا رب .... يا رب تظهر النهارده واطمنوا خير انشا ء الله .... انا برده زيكم هموت واعرف النتيجة هتظهر امتى بس اهو هنعمل اية بس على فكرة انا كنت متا بع ردودكم وبشكر كل شخص ساهم معانا واللى بيقول معاد ومش بيطلع صح انا عاذرة علشا ن بيحب يسا عد بس مش بيقول كده وخلا ص والله اعلم وربنا يسمحك يالى كاتب النتيجة ظهرت ورجعت تهزر اللى يسمحك ...كل عام وانتوا بخير
بيسو بيسو
سريفر بتع التنسيق واقع من انبارح
بيسو بيسو
صباح النور يا اخ كامل و شكرا
saharsasso
السلام عليكم ممكن حد يقولى نتيجه امتى بظبط انا دبلوم خدمه اجتماعيه ممكن تقولى النتيجه امتى يا جماعه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
الان ظهرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
نتيجة واخبار تنسيق الدبلومات الفنية 2011