نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011

وزارة التعليم العالي

مكتب تنسـيق القبـول

بالجامعـات والمعاهــد

بطاقة الترشيح للقبول عام 2009م

الطالب : احمد سيد حسين محمد
يتـشـرف مكــتب التنســيق بإخطــــاركـم بأنه قد تم ترشيحكم

الكلية / المعهد: تكنو هندسه طموه الجيزه
رقم الجلوس / الإيصال : 604455

شهادة الثانوية : الفنية شعبة :
تاريخ اعلان النتيجة :
متشــــــــــــــــــــــــكر جدا جدا ياباشا

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
بيسو بيسو
لاشكر علي واجب ولا تنسو الدعاء
archooo
لوسمحت ياحاج كامل تجيب لى نتيجة اخويا
معهد فني صناعي
الاسم /محمد محسن عبد العزيز
رقم الجلوس/3463
وللاسف رقم الايصال مفقود

وربنا يجزيكم خير مقدما
archooo
لو سمحتم ياجماعة
رقم الايصال بتاع اخويا مفقود
الموجود رقم الجلوس بس

الاسم / محمد محسن عبد العزيز
المعهد الفني الصناعي بالزقازيق
رقم الجلوس : 3463

هل من حل يجزيكم الله خيرا؟؟؟؟
بيسو بيسو
ينزل مكتب التنسيق
archooo
مكتب التنسيق !!!

بكرة الجمعة ... وبعده الوقفة باذن الله

يعني مفيش امل ؟؟؟؟
ولا حتى عمر
evora
بأمانه ده عار انه يكون اسمه مكتب تنسيق ده مكتب عبط هبل جنان مش عارفين ينظموا مواعيد ولا عارفين يعملوا حاجه خالص يعنى دلوقتى فعلا ماحدش مننا هيقدر ينزل المكتب ولا يجيب ورق ولا يعمل اى حاجه الا بعد العيد ربنا ينتقم منهم
midomadrid
انا محمود من اسكندريه
رقم الجلوس 8940
الايصال 053202
نوع الشهاده تلمذه صناعيه
ارجوكم من يعرف
[email protected]
hamadacarma
بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمى حماده يا شباب وطالب وحاصل على دبلوم فنى صناعى خمس سنوات وجايب 82.5% ومدخلتش ولا اى كلية التنسيق استنفذ رغباتى وخلونى زى المطرود وضيعو تعبنا على الفاضى تعب خمس سنين وبالخصوص اخر سنه ده طلع عنينا كلنا انا المدرسة بتعتى يا اخوانى مدخلش منها ولا طالب كلية كلة استفذ رغباتة ده ينفع هما بيعملونا معاملة الكفار ده حتى الكفار بيعملو الطلب بتعهوم بأحترام وبيقدرو تعبهم يعنى مثلا انا جايب تقدير جيد جدا وكنت بتدرب تدريب عملى لمدة خمس سنين علشان فى الاخر اترمى فى البيت واقعد جمب امى لأما علشان اكمل تعليمى وادخل الكلية الى انا عاوزها ادفعلى على الاقل 4000او 5000 جنية طبعا ده كلية الهندسه والكلام الى انا بقولة ده طبعا مش انا لوحدى ده فى الاف زيى مظلومين والطالب بتاع الثاوى العام يتعلم ثلاث ثنوات فقط وفى الاخر يدخل الى هوه عايزه ويتعامل معامله احسن مننا مع ان احنا والله كنا جايبين مجموع فى اعدادى اعلى منهم والمدارس بتعتنا كانت بتقبل اعلى منهم وانا بحكى الكلام ده علشان مينفعش الى بيحصل معانا ياشباب لازم نقف وقفه جامده امام الناس الى بيعملونا معاملة الكلاب ده لازم كل طالب متحققلوش الى نفسة فيه يساهم معانا برده وانا والله نفسى نعمل مظاهره كبيرة علشان الى بيحصل احنا مش اقل من اى حد واا متظر ردودكم الجامده يا شباب والله احنا عددنا كبير جدا ولو اتكلمنا وشكينا هينفذو الى احنا عايزينه وحرام نضيع تعبنا وعلى فكرة الى حصل ده اول سنه يحصل على مدى الحياة عارفين اقل هندسة للاقاليم بتقبل من 88% والتربية 87% يعنى مصر كلها تنام فى بيتها ينفع الكلام دة والله حرام حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ظالم ومفترى ياجماعه والنبى ما عايزين نسكت كل الطلبة استنفذو رغباتهم صنايع ثلاث سنوات وخمس سنوات وكمان التجارة والزراعه كل اتظلم بسبب الثانوى العام منهم لله منتظر ردودكم يا جماعه وياريت محدش يخاف ويرضى بالظلم وعلى كل حال الحمد لله رب العالمين على كل شئ منتظركم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
angel dody
اذا سمحتوا يا جماعة انا عايزة اعرف نتيجة اخويا
هو فى صناعى نظام خمس سنوات
وده رقم الايصال / 006326
وده رقم الجلوس / 951829

ارجوكم عايزة اعرف النتيجة بسرعة لان دخلت ع الموقع ومش عايز يظهرلى حاجة

وشكرااااااا
hamadacarma
هوه اسمه محمد ابراهيم محمد السيد الدسوقى بصى هوه مجموعة مجبش اى كلية من الى هوه حطهم فى الرغبات وطبعا لزم يعمل رغبات تانيه تكون قد مجموعه والرغبات ده بتتحط فى مكتب التنسيق يعنى يروح مكتب التنسيق لان كتبولو فى بطاقة الترشيح استنفذ رغباتة اوك وبكدة يبقى شكلة زيى ملوش كلية حكومة كله خاص واى خدمة
midomadrid
انا نفسى اعرف انا دخلت معهد ايه اما من الاسكندريه تلمذه صناعيه و جايب 72,5%
رقم الجلوس 8940
رقم الايصال 053202
ارجو معلومه تفيدونى وشكرا
saharsasso
يا جماعه انا دبلوم خدمه اجتماعيه ومش عارفه اجيب النتيجه كلوا صنايع وتجاره وانا اعتبر دبلوم خمس سنين معلش اللى يعرف يجب النتيجه ياريت يجبلى النتيجه بتاعتى

انا رقم الجلوس 742
ورقم الايصال 021948
ممكن
بيسو بيسو
لو حد عارف الحد الادني لتنسيق المعهد الفنية والدبلومات الخمس سنوات
hamadacarma
يا جماعة احنا كلنا محدش مننا جالة اى حاجه كلة استنفذ رغباتة يعنى محدش مننا جالة حاجة من الرغبات الى حطها الى هيجيلو بس الى مجموعة معدى 84% لان اقل كلية لينا بتقبل من 85% وهيه تعليم صناعى وبكده كلنا هنام فى بيتنا إما ندخل جامعات ومعاهد خاصة واحنا المروض منسكتش على الى بيحصل ده
hamadacarma
--------------------------------------------------------------------------------

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمى حماده يا شباب وطالب وحاصل على دبلوم فنى صناعى خمس سنوات وجايب 82.5% ومدخلتش ولا اى كلية التنسيق استنفذ رغباتى وخلونى زى المطرود وضيعو تعبنا على الفاضى تعب خمس سنين وبالخصوص اخر سنه ده طلع عنينا كلنا انا المدرسة بتعتى يا اخوانى مدخلش منها ولا طالب كلية كلة استفذ رغباتة ده ينفع هما بيعملونا معاملة الكفار ده حتى الكفار بيعملو الطلب بتعهوم بأحترام وبيقدرو تعبهم يعنى مثلا انا جايب تقدير جيد جدا وكنت بتدرب تدريب عملى لمدة خمس سنين علشان فى الاخر اترمى فى البيت واقعد جمب امى لأما علشان اكمل تعليمى وادخل الكلية الى انا عاوزها ادفعلى على الاقل 4000او 5000 جنية طبعا ده كلية الهندسه والكلام الى انا بقولة ده طبعا مش انا لوحدى ده فى الاف زيى مظلومين والطالب بتاع الثاوى العام يتعلم ثلاث ثنوات فقط وفى الاخر يدخل الى هوه عايزه ويتعامل معامله احسن مننا مع ان احنا والله كنا جايبين مجموع فى اعدادى اعلى منهم والمدارس بتعتنا كانت بتقبل اعلى منهم وانا بحكى الكلام ده علشان مينفعش الى بيحصل معانا ياشباب لازم نقف وقفه جامده امام الناس الى بيعملونا معاملة الكلاب ده لازم كل طالب متحققلوش الى نفسة فيه يساهم معانا برده وانا والله نفسى نعمل مظاهره كبيرة علشان الى بيحصل احنا مش اقل من اى حد واا متظر ردودكم الجامده يا شباب والله احنا عددنا كبير جدا ولو اتكلمنا وشكينا هينفذو الى احنا عايزينه وحرام نضيع تعبنا وعلى فكرة الى حصل ده اول سنه يحصل على مدى الحياة عارفين اقل هندسة للاقاليم بتقبل من 88% والتربية 87% يعنى مصر كلها تنام فى بيتها ينفع الكلام دة والله حرام حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ظالم ومفترى ياجماعه والنبى ما عايزين نسكت كل الطلبة استنفذو رغباتهم صنايع ثلاث سنوات وخمس سنوات وكمان التجارة والزراعه كل اتظلم بسبب الثانوى العام منهم لله منتظر ردودكم يا جماعه وياريت محدش يخاف ويرضى بالظلم وعلى كل حال الحمد لله رب العالمين على كل شئ منتظركم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
elmasry_portsaid
السلام عليكم

ازيكم ياشباب

حد يجبلى النتيجة علشان قربت اكسر الجهاز بسبب الموقع بتاع التنسيق

رقم الجلوس / 955310

رقم الايصال / 010309

صنايع خمس سنوات

مستنيكووووووووو
elmasry_portsaid
السلام عليكم

ازيكم ياشباب

حد يجبلى النتيجة علشان قربت اكسر الجهاز بسبب الموقع بتاع التنسيق

رقم الجلوس / 955310

رقم الايصال / 010309

صنايع خمس سنوات

مستنيكووووووووو
محمود عبد الصبور
فين النتيجة
rrrrr
[واللة العظيم النتيجة الدبلومات طلعت فقط على موقع الوزارة والشرح هو ادخل على جوجل واكتب التنسيق و بحث هتلاقى اول بحث بوابة الحكومة المصرية عليها ثم اختر نوع الشهادة ثم ادخل رقم الجلوس بدلا من رقم الايصال يسبقة رقم 9 ثم الرقم التأكيدى ثم عرض النتيجة
محمد جمعه منصور
النتيجه ظهره من يريدها الاتصال بى 0170151283
محمد جمعه منصور
تحيه لمجاهد ولصحاب الفرح ونا بحب الاهلى اوى اوى اوى ومن يريد اى خدمه كلمى
محمد جمعه منصور
ليه الافعل المش كويسه ده مكتب التنسيق متميز جدا ونا قدمت وكل حاجه مشيت تمام
elmasry_portsaid
عفوا.لا توجد نتيجة لهذا الرقم من فضلك تقدم برغبات من خلال موقع التنسيق

الجملة دية بتظهرلى ومش عارف معنها اية

يعنى استنفذت الرغبات انا كمان ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
hamadacarma
ايوه يا مااااااااااان لومجموعك اقل من 85% يبقى استنفذت رغباتك وروح مكتب التنسيق بعد العيد يعنىمن الاخر انت كمان زيينا ملكش كلية وليك معاهد خاصه ههههههههه يعنى زينا ولو سكت ده مش فى صالحك ومن الاخر زى ماقولتلكم عايزين نعمل شكاوى ومظاهرات حرااااااااااااااااااااااام الى بيحصل فينا ده يعنى ننام فى البيت
archooo
ياعم ياصاحب المطاهرات

مجموعك مش 90 % عشان تعمل مظاهرة ، احنا كنا في ثانوي عام طلع عنينا 15 ساعة مذاكرة وطلعلنا كيس دهني في عنينا لحد ما الدكتور قالنا ماتزكروش بالليل ، وتضييق في الامتحانات وفنون المراوغة فيها عشان نجيب 94 % وندخل هندسة

تيجي سيادة معاليك تدخل تعليم فني مع كل الاحترام ليه وليهم فضل كبير علينا في بعض المواد التدريبية في الكلية - وتجيب 82% وعايز تدخل هندسة برضة يعني فرق 12% ده العدل من وجهة نظرك؟؟؟؟

وفي الاخر بقولك الحديث الشريف ... كل ميسر لما خلق له

فاحمد ربنا واحتهد اكثر وانصح غيرك بالاجتهاد اكثر منك ليصل اعلى منك

وجزاكم الله خيرا
hamadacarma
نت ياعم انت من الاخر انت مش عارف اى حاجة والله العظيم انت عندك مادة واحدة طبعا الى هية الفيزياء طبعا عارفها انت شايف يا حبيبى المادة ده عاملةازاى دة اصغر جزء عندنا الى انت بتخدة فى الثلاث سنوات يا بابا احنا بنخدةفى سنة واحدة ماشى وده كلة كوم والسنتين الزيادة كوم تانى انت بتاخد 3 سنين هه واحنا بنخدهم خمسة وعلى فكرة كل موادنا انجليزى ولتينى واحنا داخلين المدارس الى انت بتستهون بيها ده بجموع من اعداى لايقل عن 225 درجة ماشى يعنى احنا طلبة ممتازين جدا اوك وانا طالع الاول على دفعتى والثانى على المدرسة ماشى يا دكتور يعنى 82% ده بالنسبة لبتاع الثانوى 95% ووالله احنا مودنا اصعب منكم احنا مودنا كلها ميكانيكا عندنا 11مادة ماشى مدتين بس الى مفهمش حسابات ميكانيكا عارف ايه العربى والانجليزى ووالله حتى الانجليزى فيه ميكانيكا بس مفهوش حسابات عرفت بقى احنا تعبنا ازاى ووالله ياريت الواحد كان دخل ثانوى عام احسن حتى لو الواحدمكنش جاب مجموع مكنش حزن وعلى العموم الحمد لله وشكرا على ردك ومنتظر ردك وياجماعه الى عايز يقدم شكاوى يبعت على الايميلات ده
جريدة الجمهورية [email protected]
أخبار اليوم [email protected]
بريد الجمعه: [email protected]
برنامج العاشرة مساءً: [email protected]
عمرو أديب [email protected]
أحمد رجب [email protected]
90 دقيقة [email protected]
ايميل وزير التعليم دكتور هلال
[email protected]
archooo
(((مش فاهم حاجة )))؟؟؟!!!!!!

عموما ربنا يوفقك
واللي اقدر اقولهولك ان الله لايضيع اجر من احسن عملا /فجايز يكون ربنا عنده لك افضل من كلية الهندسة
وكتجربة حية والله على ما اقول وكيل
لي صديق مهندس لم يتقبل مجموعة في الثانوي العام واصر انه يدخل معهد فني صناعي علشان الهندسة ودخل ولم يوفق فعمل معادلة ودخل بشق الانفس
للاسف رسب اكثر من سنة وفي اكثر من فرقة الى ان تخرج وله من العمر تسعة وعشرون سنة وللاسف اكثر لم يجد عملا كمهندس كهرباء الكترونيات واتصالات لمدة جاوزت السنتين فاصبح عنده اثنان وثلاثين عاما وهو دون عمل فكان يجلس معي ويحلف انه ندم انه غامر بعمرة من اجل الدخول في الكلية ورفاقة في الكليات الاخرى تخرجوا منذ ست سنوات وتزوجوا واخذوا مناصبهم ووضعهم في شركات متفرقة وهو لازال عاثر
وفي النهاية رزقه الله بعمل اداري في احدى فروع شركة المقاولون العرب بالاقاليم وهو لازال فيها ودون مايطمح من الراتب والمنصب
فتقديرات الله احق ان نرضى بها

واخوك مهندس منذ مايقرب من الثلاث سنوات اعمل باحدى دول الخليج والحمد لله هناك استقرار كبير ولله الفضل والمنه
ولكن اذا قدر الله لي ولم ادخل الهندسة كنت سارضى قلبا وقالبا واستمر لان الحياة لا تقف على احد
وفقك الله ولي رجاء عندك لا تتحدث بمشاعرك فتدفعك دائما للخطأ وانما فكر قبل ان تتحدث فستجد ارتياحا كبيرا وتقديرا من الاخرين
saharsasso
السلام عليكم معلش يا جماعه انا دبلوم خدمه اجتماعيه ومش عارفه اجيب النتيجه هممكن حد يقولى اجبهاا ازاى او اللى يعرف يجبها يبقى متشكره جداااااااااا ورقم الايصال021948
انا يعتبر خمس سنين
ممكن حد يرد عليا
hamadacarma
على فكرة انا عايز اقولك معلومة انا اصلا مجاليش معهد فنى ومجاليش اى حاجة مجاليش ولا كلية وشكرا على زؤقك تحياتى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2014/2013 - تنسيق الدبلومات الفنية 2013 برقم الجلوس
الان نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
الان ظهرت نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011
نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية 2011/2012
نتيجة واخبار تنسيق الدبلومات الفنية 2011