نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)

انا اليو فتحت الفيس مكتوب اتصال ب hotmail كيف يعني ردولي خبر بسرعه ضروري

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)" نشر بواسطة: بتاريخ:
رد زائر
اريد اعمل فيس وانا ماعندي ايميل ا لرجاء ومش عارفة اعمل ايميل على اي مكان مثل التوتير والياهو وغيروه ارجوكم الرد بسرعة

بحبكم كتير
رد زائر
انا عيزه اعمل ايميل على الياهو بس من غير رقم تليفون
liogo
جازاك الله خير على الموضوع القيم
رد زائر
اناعيزه اغلق الصفحه با عتى اعمل ايه
رد زائر
انا بتجيلي رساله من الفيس بوك فاضيه ايش معنى هاذه الرساله
رد زائر
انا كان عندى ايمل ياهو بس نسات الباسورد بس معيا الاسم وعايز اجيب البسورد
رد زائر
ليه كل ما اعمل لايك على صفحه فى الفيس يقولى مينفعش حتى صفحتى اعمل لايك يقولى مينفعش
رد زائر
مشلتى انى عندما اريد ان اشغل حلقة مى اى مسلسل لم تاتى حلقته بعد على التليفزين بيشغل حلقة قديمة ويكتب لى على الرابط اسفل الفيديو وانا لم اعرف ما هو الرابط او اين
رد زائر
علو سمحت انا بفتح الفيس بوك من الجوال واذا فتحته يقولي توقف الفيس بوك عن العمل
اميرالفرح
سوالي ...كان في محادثة مع شخص وبعدها حذفني وناسي اسم فيسا اصلا بدي ما يشوف المحادثة من حسابة هو... يعني انا لما احذف حسابي بتنحذف الدردشة من عندي ومن عند
رد زائر
انا وقول الاجابة
اسماء اسماء اسماء اسماء
لو سمحت انا الاكونت بتاعي قبل كدا لقيت حد بيكلم صاحبتي منو !! وبعدين مسح الشات ..

وانا متاكده اني مش اديت الباسوورد ولاالايميل لحد ..
المهم بعدها غيرت الباسوورد بس لسه بحس الاكونت بيتفتح لحد ما مرة عملتلو deactive وبعدين جاتلي بعدها بيومين رساله ع الموب ان حد علق على صورة ليا !!!!!
سألت واحده من صححباتي قالتلي انه كان مفتوح ف نص اليوم اون لاين ولما قولتلها تدخل تشوفه وكنا بالليل لقته متعطل !!
بلييييييييييييييز انا الموضوع دا هيجنني مش عارفه اعمل ايه وانا مغيره الباس كذا مرة
رد زائر
كيف ادخل علي الفيس تطبيق وليس كتابة
زياد اشرف
انا عايز اعمل رقم سرى للمزرعة السعيدة على الفيس بوك عشا ن اخواتى بيبوزوها
رد زائر
أنا عايز أخلى حسابى على الفيسبوك كإنى لسه عامله من جديد يعنى كل البوستات ال نشرتها تتحذف و هكذا الا الاصدقاء
رد سريع من فضلك
رد زائر
قمت بتغيير صفحتي الشخصية الي صفحة عامة لكنة لا يقبل الاسم الجديد لها وكل ما اغيرة يقول لي (انشاء محتوي بهذا الاسم غير مسوح به ادخل اسم اخر فما الحل
Mohamed ossam
لو حد بعتلي رساله ع الفيس وانا قافل بتوصل علي الموبايل وانا عاوز اللغي الخدمه دي ممكن
رد زائر
من فضلك انا ادمن جروب ازاى امسح البوست ده changed the group privacy setting from Closed to Open وشكراااا
سالي اكروي
اريد ح البوكذف الصفحتي الفيس
البنت الشقية
انا عايزة اعرف ازاى اكتب كلمة السر
yassine Mc
تغير كلمة سر حساب فيسبوك مفتوح دون الحاجة الى الباسووردالقديم
جوجو الامورة
ممكن اللي بيعرف يشتغل عللى الفوتوشوب cs5او6او4 او اي فوتوشوب ياريت يبعتلي اللينك بتاع صفحتو الشخصية
رد زائر هنا ميجو
الاسماء الموجود فى الدردشه مش واضحه ولما بكلم حد مش بشوف الرد اللى بيبعتو
السيد راضى
الفيس بيفتح على شكل كلام فوق بعضو ومبيظهرش حاجة غير كدا
هدير يحيى
انا عايزة ادخل على الايميل صاحبتى لسة عملاهولى جديد وانا عارفة الايميل والرقم السرى اعمل اية
اميرمحمد...
عندي امبل عليه 2900 صديق وكل ما افتحه تظهر هذه الرساله
للتحقق من أنك مالك هذا الحساب، يرجى تحديد هوية اﻷشخاص
الذين تمت اﻹشارة إليهم في الصور . إذا لم تكن متأكداً من
سؤال ما، يرجى على " تخطي
كيف أتعرف علي هوية هذا العدد طبعا مستخيل
اسم الاميل
[email protected]
haanooonaah
معايا user name & password الاكونت بتاعي ع الفيس بس مش فاكرة الايميل اللي انا عاملة بيه الاكونت وللاسف انا مش ظاهرة الميل بتاعي لاي حد يشوفه .... مفيش امل اشغله تاني ولا خلاص كده الاكونت راح ولازم ابقى عارفة الايميل ؟؟؟؟؟
salma ahmed ali
لو سمحت ازاي امسح سجل البحث انا دخلت في سجل النشاطات ف البحث ومسحته لكن بتفضل موجوده الصفحات اللي دخلتها بمجرد كتابة اول حرف ازاي امسحهم نهائيا بحيث متجليش حاجه لو سمحت ضروري جدا
jessy hassan
عندى حظر ع الجروب اللى انا الادمن بتاعه و مش عارفة انشر فيه اى حاجة و لا حتى ارفع صور عليه و طبعا ده معطلى شغلى جداا و لما اجى احط بوست بتظهرلى المسدج دى
Action Blocked
You have been temporarily blocked from performing this action.

If you thinake, please let us know.k you're seeing this by mist

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//