نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

والله انا ما عايز من الموضوع ده حاجة ولا ربح او اى حاجة لأن حسابى فى ادسنس و الله اتقفل انهاردة

بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا بيكوا ..

و الله بس انا عايز اقول حسبى الله و نعم الوكيل .. و الله زى مانا جديد هنا .. بس و الله انا حبيت المنتدى ده و عايز اشكره ... لأنه بجد حسسنى انى نجحت .... بس بعديها فشلت .. وديه قصة فشلى :

انهارده الثلاثاء 16/3/2011 الساعة 4 قولت ادخل اشوف جوجل ادسنس كدة قبل ما انزل الماتش اللى كان عندى فى النادى ... و فجأة لقيتوا بيقولى Your Account Was Disabled .. و الله العظيم و كتاب ربنا انا ضحكت ... عارفين ليه ؟؟؟!! و الحمد لله انا حققت الرقم القياسى فى اغلاق الحسابات با دسنس اغلق 4 حسابات لى بس و الله العظيم ما كنت بخالفهم .. و الله العظيم ... الاعلانات عمرى ما عديت بالماوس جنبها .. ماحطيتش اعلانات لشركات تاتنية مع جوجل .. المحتوى انا اللى كتبه 100% اصلى .. المدونة شكلها كان ما شاء الله جامد اوى .. و اول مرة فى تاريخى الطويل مع ادسنس .. يبقى عندى متابع ... ايوة يا ناس كان فى عندى 1 Follower والله العظيم فرحت اوى لما شوفتها فى مدونتى ..
ووصلت معاكوا ل 90 سنت فى اليوم .. و قولت الحمد لله رضا .. و كان رصيدى الكلى لغاية امبارح 7 دولار ..
وقولت نفسى اوصل لعشرة دولار عشان احدد طريقة الدفع و نبدأ النجاح .. بس انهاردة الصبح لاقيت كل حاجة عملتها اتهدت .. اول ما دخلت على حساب جوجل العادى مش ادسنس لاقيتوه بيقولى اكتب رقم موبايلك عشان نبعتلك رسالة فيها كود تكتبه هنا لاثبات هويتك .. قولت يا ساتر يا رب ... قمت عملها .. و بتك على كلمة Adsense ... لاقيت Your Account Was Disabled و الله ما كنت عارف اعمل بمعنى الكلمة غير انى ضحكت و زعلت فى نفس الوقت ده غير ان مدونتى كمان اتحذفت .. ياعنى انا خدت ضربتين فى واحد 2x1 زى الشامبو بالضبط .. ههههههه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

1- الحساب اتقفل فى ادسنس
2- المدونة اتشالت و بيقولى انها سباام ..
مع ان مفيش حرف منسوخ دخلها كلوا كنت بلخصوه و اكتبه بطرقتى انا ...

بس انا عايز اقولكوا ان انا خسرت كل حاجة دلوقتى .. ومفضلش غيركوا .. اتمنى انى اعرف ناس كويسة هنا لأنى بجد اول مرة اقولها اتخنقت من النت و الكمبيوتر و كل حاجة مع ان الكمبيوتر ده حاجة كبيرررررة اوى بالنسبة ليا .. و عمرى فى يوم ماعجزت كدة اودامه ...

بس انا عايز اقول فى الاخر الحمد لله على كل شئ و قدر الله و ما شاء فعل ...

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..

المقال "والله انا ما عايز من الموضوع ده حاجة ولا ربح او اى حاجة لأن حسابى فى ادسنس و الله اتقفل انهاردة" نشر بواسطة: بتاريخ:
محمود مجدى2010
بص يا اسامة انا هقولك حاجة
انت كده مش خسرت اوى بردوا لان حسابك مش كان يعدى ال 10 دولار
ويعنى ممكن تبتدى من تانى
بس فى حاجة انت بتقول اتقفل ليك 4 حسابات ادسنس يبقى انت عندك حاجة غلط يا اسامة
وما تزعلش اى نعم ادسنس ده مش حاجة بس اهو بيعلمنا بردو
الراجل الصح اللى يقع ويوقم تانى ويقول انا راجل .... مش لما يقع يفضل قاعد ويقول كده خلااص انا زهقت وتعبت
اعمل حساب تاى يا سمسم واشتغل فى الصح بعد كده وربنا معاك ويوفقك
louaimoh
معلش بس بردو الحمد لله انت مكنتش كملت العشرة دولار زي ما قال الأستاذ محمود اعمل حساب جديد وانا متأكد أنك هتنجح وحاول تشوف كان إيه الغلط في الأربع حسابات
وربنا مع الكل
MoBiLeR
حقيقى كلامك أثر فيه ودة اللى خلانى ارد على الموضوع ..

انا على فكرة كل يوم بلاقى نفس المشكلة دى مع ناس ( قفل الحسابات )

بس اقولك على حاجة .. انا عمرى ما رديت عليهم مع احترامى الكامل ..

أصل واحد داخل يعمل موضوع بيقول انا حسابى اتقفل .. طب احنا مفيش فى ايدينا حاجة نعملها !

مفيش اى معلومة تتقال فى الموضوع دة غير انك تفتح حساب جديد !

ونصيحة منى .. البعد الكامل عن بلوجر لو مدونة فيها كلام كتير ..

انا أعرف واحد كان عنده مدونة بلوجر وكان بيكسب منها 300 دولار فى الشهر ما شاء الله !

مع العلم انها كانت عربى وترتيبها كان اقل من مية الف فى اليكسا ..

بس جه عمو بلوجر وقاله دى سبام يا حبيبى وراح كاتب الجملة بتاعته دى :

( معذرة ، تمت إزالة المدونة الموجودة في xxx.blogspot.com . لم يعد هذا العنوان متاحًا لمدونات جديدة )

انا نصيحتى لو عايز تكمل فى نفس المحتوى اللى كنت بتكتب فيه ..

ابعد عن بلوجر خالص .. wordpress من رأيى مفيش احلى منها !

فى كل حاجة بقى : Seo - نظام - سهولة - تحكم ( وكمان ميقدرش يجيلك فى يوم ويقولك مدونتك سبام معلش مضظر اقفلها !! )

ولو متعرفش تجيب دومين .info ابو 2 دولار وتربطه مع الووردبريس ..

ممكن تعمل دومين مجانى co.cc وتربطه برضه !

واتمنى التوفيق لك ولجميع الاعضاء .

تحياتى
hema4ever
بسم الله الرحمن الرحيم

اهلا بيكوا ..

و الله بس انا عايز اقول حسبى الله و نعم الوكيل .. و الله زى مانا جديد هنا .. بس و الله انا حبيت المنتدى ده و عايز اشكره ... لأنه بجد حسسنى انى نجحت .... بس بعديها فشلت .. وديه قصة فشلى :

انهارده الثلاثاء 16/3/2011 الساعة 4 قولت ادخل اشوف جوجل ادسنس كدة قبل ما انزل الماتش اللى كان عندى فى النادى ... و فجأة لقيتوا بيقولى Your Account Was Disabled .. و الله العظيم و كتاب ربنا انا ضحكت ... عارفين ليه ؟؟؟!! و الحمد لله انا حققت الرقم القياسى فى اغلاق الحسابات با دسنس اغلق 4 حسابات لى بس و الله العظيم ما كنت بخالفهم .. و الله العظيم ... الاعلانات عمرى ما عديت بالماوس جنبها .. ماحطيتش اعلانات لشركات تاتنية مع جوجل .. المحتوى انا اللى كتبه 100% اصلى .. المدونة شكلها كان ما شاء الله جامد اوى .. و اول مرة فى تاريخى الطويل مع ادسنس .. يبقى عندى متابع ... ايوة يا ناس كان فى عندى 1 Follower والله العظيم فرحت اوى لما شوفتها فى مدونتى ..
ووصلت معاكوا ل 90 سنت فى اليوم .. و قولت الحمد لله رضا .. و كان رصيدى الكلى لغاية امبارح 7 دولار ..
وقولت نفسى اوصل لعشرة دولار عشان احدد طريقة الدفع و نبدأ النجاح .. بس انهاردة الصبح لاقيت كل حاجة عملتها اتهدت .. اول ما دخلت على حساب جوجل العادى مش ادسنس لاقيتوه بيقولى اكتب رقم موبايلك عشان نبعتلك رسالة فيها كود تكتبه هنا لاثبات هويتك .. قولت يا ساتر يا رب ... قمت عملها .. و بتك على كلمة Adsense ... لاقيت Your Account Was Disabled و الله ما كنت عارف اعمل بمعنى الكلمة غير انى ضحكت و زعلت فى نفس الوقت ده غير ان مدونتى كمان اتحذفت .. ياعنى انا خدت ضربتين فى واحد 2x1 زى الشامبو بالضبط .. ههههههه

1- الحساب اتقفل فى ادسنس
2- المدونة اتشالت و بيقولى انها سباام ..
مع ان مفيش حرف منسوخ دخلها كلوا كنت بلخصوه و اكتبه بطرقتى انا ...

بس انا عايز اقولكوا ان انا خسرت كل حاجة دلوقتى .. ومفضلش غيركوا .. اتمنى انى اعرف ناس كويسة هنا لأنى بجد اول مرة اقولها اتخنقت من النت و الكمبيوتر و كل حاجة مع ان الكمبيوتر ده حاجة كبيرررررة اوى بالنسبة ليا .. و عمرى فى يوم ماعجزت كدة اودامه ...

بس انا عايز اقول فى الاخر الحمد لله على كل شئ و قدر الله و ما شاء فعل ...

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته ..

بص ياغالي
اولا انت محطمتش الرقم القياسي ف قفل الحسابات انا اتقفلي 4 حسابات والله الحمدلدرجه اني بخاف اصحي من النوم الاقي الحساب ده اتقفل كمان
بعد معاناه 7 اشهر او اكتر مع ادسنس حصلت علي دفعه اولي وكمان بعد معارك ملحميه ف تفعيل الحساب والويسترن يونيون ومشاكل متخطرش ف بالك
بس الحمد لله استلمت وان شاء الله هاقبض تاني
الفكره اني مستسلمتش وربنا كرمني ف الاخر
كون ان حسابك اتقفل وانت جديد ده يبقي احسن لما يكون حسابك فيه 700 دولار وتقفل ولا حاجه
بالنسبه لقفل الحسابات فجوجل بتفتري شويه زياده مع العرب بس مستحيل يكون غلق الحساب بدون سبب
فكر هتلاقي انك كنت عامل مواضيع مخالفه مثلا,اماكن اعلانات مخالفه او حتي مسجل بنفس الاسم بتاع الحسابات السابقه دون تغيير فيه

جوجل صراحه اغبياء ف حاجات كتيير
لكن لغايه دلوقت للاسف مفيش منافس ف المجال ده للعرب يقارن بيه
usama mohamed khamis
شكرا لكم جميعا و ان شاء الله هبدأ تانى ... بس انا عندى سؤال ... هوا الوورد بريس لازم دومين و استضافة و كدة .. و لا ايه اصل انا مبتدئ فى الحوار ده ..
MoBiLeR
شكرا لكم جميعا و ان شاء الله هبدأ تانى ... بس انا عندى سؤال ... هوا الوورد بريس لازم دومين و استضافة و كدة .. و لا ايه اصل انا مبتدئ فى الحوار ده ..
شوف الموضوع دة وادعيلى :

http://www.swalif.net/softs/swalif53/softs254253
usama mohamed khamis
شوف الموضوع دة وادعيلى :

http://www.swalif.net/softs/swalif53/softs254253
مشكووووووووووووووووووووور يا غالى والله العظيم ما عارف اقةلك اييه شكررراا جداا :d:d
zapata
السلام عليكم
من الواضح جدا انك ترتكب أخطاء لم تكتشفها ، نصيحتي لك سيدي ابتعد عن التدوين ، افتح حساب أدسنس جديد عن طريق موقع فليكسيا او دوك ستوكdocstoc ، معظم الحسابات المقفلة هي تلك التي يتم فتحها عن طريق المدونات ، وما لا ينتبه له أغلب الناشرين ، هو ان جوجل تقوم من حين لآخر بمراجعة المدونة ، وعند اكتشاف انها سبام تضرب المدونة والحساب في نفس الوقت .
osa111
فعلا والله مدونات بلوجر اكبر خطر على حسابات ادسنس

انا تغلقتى مدونة كانت مكاسبها جامدة اوى

ولكن الحمد لله

افضل شىء الابتعاد عن بلوجر
mahmoudmaiz
بلوجر متراقب قوى وجوجل مش بتسيب مدونه ترتبيها حلو الا ما تقضى عليها لو لقت اى غلطه تافهه
Shankabooty
الله يعضو عليك اخى بصراحه جوجل ادسنسفيها حجات اذه شويه يعنى ممكن تلاقى موقع مخترق القوانين و الاعلانات شغاله و موقع شغال كويس جدا و محتوى حضرى و حسابه يتقفل الكلام ده عن تجربه ربنا يفقك بشئ افضل و الورد بريس جميل جدا اقوى حاجه فى الأرشفه بعد مدونات بلوجر المجانيه

الله كريم ..,.
joooee
فشلك ده لا مؤاخذة يعني نجاح بالنسبة ليا انا حسابي اتقفل امبارح يا ريت حد يفيدني و يقوللي ازاي افتح اكونت جديد مش 4 كمان واحد بس :d
mixmazzika
مستحيل ياغالي جوجل تقفل بلوج من غير سبب اكتب لينك المدونة الجديدة ورد بريس واحنا هنساعدك بإذن الله اننا نشوف المخالف اللي ف البلوج واتقفل بسببه
Missed22
عايز حد من أصحاب الخبرة يقوللي ازاي افتح حساب جديد و لازم اغير الاسم و العنوان ولا لأ مع العلم ان حسابي اتقفل بعد اسبوع واحد و ارباحي كانت صفر يعني مفيش ضغطات مشبوهة فا كدة انا اتعمل حظر على اسمي ولا لأ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اه والله حاجة تحير فعلا....
بركولى حسابى فى ادسنس اتقفل ddd
حسابى اتقفل بدون اى مخالفة
حسابي اتقفل بدون اي مقدمات