نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حصريا: اداة جميلة و بسيطة اسمها linkwithin زودت ارباحى 3 اضعاف

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم اقدم لكم اداة بسيطة تضعها فى مدونتك او موقعك تستطيع من خلالها تزويد عدد زوارك و بالتالى تزيد فرص ارباحك

انها Linkwithin

كيف تعمل هذه الأداة ؟
تعمل على اظهار خيارات تحت الpost او الموضوع المتعلق بالموضوع السابق مثل التى موجودة هنا بالمنتدى تحت كل رد اى عضو مواضيعه السابقه

و بالتالى يظل الزائر يتصفح موقعك و يزيد فرص على الأعلانات و بالتالى الربح يزيد $$ و قد حدث معى هذا الحمد لله بعد وضعه بيومين فقط

طب ازاى اسجل او اجيب الأداة دى ؟
الموقع من هنا
الموقع رائع اكثر من الأداة نفسها و بيتيح ليك انك فقط تكتب اسم موقعك و ايميلك منغير تسجيل و تاخد لينك الأداة دى تابع الشرح

و بمجرد اخذك للكود و وضعه فى اى مكان فى المدونة حيظهر برده تحت الموضوع و حيبدأ العمل فورا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ارجو انى اكون افدتوكوا النهارده بالموضوع الحصرى ده
تحياتى

ارجو الدعاء فقط

المقال "حصريا: اداة جميلة و بسيطة اسمها linkwithin زودت ارباحى 3 اضعاف" نشر بواسطة: بتاريخ:
zmzm92
بارك الله فيك
ahmed814
ربنا يخليك
hema4ever
هوه فعلا بتزود عدد تصفح الزيارات وبقاء الزائر ف الموقع
بس معلش
المنحوس هيفضل طول عمره منحوس
العقرب50
مشكوررر اخي وجاري تجربة الاداة .....
ahmed814
هوه فعلا بتزود عدد تصفح الزيارات وبقاء الزائر ف الموقع
بس معلش
المنحوس هيفضل طول عمره منحوس
تبقى انت حاطط الأعلانات فى مكان غلط.....طب و الله انا كان فى ايام بيجلى ظهر بتاع اكتر من 200 مرة و مافيش كليكات ليييييه ؟؟؟؟ عشان حاطط الأعلانات فى اماكن مش بيبص عليها الزائر و لا عينه بيتيجى على الأعلان
ahmed814
مشكوررر اخي وجاري تجربة الاداة .....
ان شاء الله تفيدك اخى الكريم
hema4ever
والله ياباشا انا عامل نص الموضوع اعلانات وبرضه مش نافع
شوف مثلا الموضوع ده وقول رأيك ف الاعلانات
http://phonezone4all.blogspot.com/2011/02/g460.html
ودي صوره بتوضح القنوات والربح اليومي والظهور وليك الحكم
http://img163.imageshack.us/f/98698508.png/
ahmed814
والله ياباشا انا عامل نص الموضوع اعلانات وبرضه مش نافع
شوف مثلا الموضوع ده وقول رأيك ف الاعلانات
http://phonezone4all.blogspot.com/2011/02/g460.html
ودي صوره بتوضح القنوات والربح اليومي والظهور وليك الحكم
http://img163.imageshack.us/f/98698508.png/
اولا المحتوى العربى ارباحه زى الزفت عن تجربه و المبالغ اللى بتكسبها دى تعتبر عاليه جدا بالنسبة للى بيطلعلى لما كنت بستخدم محتوى عربى :s ارجو انك تعتمد و بشكل كامل على المحتوى الأجنبى لأنك مش حتطول شيك واحد من جوجل مع المحتوى العربى "الا بعد سنة مثلا او سنتين"

ثانيا الأماكن زى الفل دلوقتى مطلوب منك يا باشا تحت العنوان يكون المربع الكبير الحلو ده مش بانر تعبان تحت العنوان " انا من ضمن الدروس اللى قريتها على البانر ده انه بيقول للناس انا اعلان اوعى تظغط لأنه معروف من ايام الجاهلية انه اعلان"
وفقك الله ان شاء الله
و اقسم بالله انا واحد من الناس اللى كانت بتلم السنتات من جوجل و كان فى ايام كتيييييييييير مافيهاش سنتا اصلا و لا مليم بس صبرت و عملت مدونة محترمه و الحمد لله بعد سنه من التطوير فيها و قراية المواضيع عن الربح و المنتديات الأجنبية زادت ارباحى يوم بعد يوم
اصبر و ان شاء الله حتكسب و حقولك كلمه "انسى الربح فى اول 4 شهور و حط مواضيع "اجنبى" من 4 الى 9 يوميا و اعمل بيدج على الفيس و الحنفيه حتفتح عليك"
ليا استفسار ليك على الخاص
hema4ever
اولا المحتوى العربى ارباحه زى الزفت عن تجربه و المبالغ اللى بتكسبها دى تعتبر عاليه جدا بالنسبة للى بيطلعلى لما كنت بستخدم محتوى عربى :s ارجو انك تعتمد و بشكل كامل على المحتوى الأجنبى لأنك مش حتطول شيك واحد من جوجل مع المحتوى العربى "الا بعد سنة مثلا او سنتين"

ثانيا الأماكن زى الفل دلوقتى مطلوب منك يا باشا تحت العنوان يكون المربع الكبير الحلو ده مش بانر تعبان تحت العنوان " انا من ضمن الدروس اللى قريتها على البانر ده انه بيقول للناس انا اعلان اوعى تظغط لأنه معروف من ايام الجاهلية انه اعلان"
وفقك الله ان شاء الله
و اقسم بالله انا واحد من الناس اللى كانت بتلم السنتات من جوجل و كان فى ايام كتيييييييييير مافيهاش سنتا اصلا و لا مليم بس صبرت و عملت مدونة محترمه و الحمد لله بعد سنه من التطوير فيها و قراية المواضيع عن الربح و المنتديات الأجنبية زادت ارباحى يوم بعد يوم
اصبر و ان شاء الله حتكسب و حقولك كلمه "انسى الربح فى اول 4 شهور و حط مواضيع "اجنبى" من 4 الى 9 يوميا و اعمل بيدج على الفيس و الحنفيه حتفتح عليك"
ليا استفسار ليك على الخاص
انا كنت عامل مربع فعلا بس قولت اغير
وانا الحمد لله برضه مش بعتمد ع المدونه بشكل كبير
والارباح تمام الحمد لله
theuntouchable
مشكور ولجاري التجربة وسنوافيكم بالنتيجة
theuntouchable
أنا جربت الاداة وهي فع جميلة بس كان عندي سؤال
كيف يمكننيأن أجل الاداة تعمل في الصفححات الداخلية ولا تعمل في الصفحة الرئيسية
Le Prince du Desert
lمشكــــــــــــور أخي انا وضعت الأداة في مدونتي

وفي انتظار النتائج

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
زوجة النجمة القديرة شيرين بطلة مسرحية المتزوجون و اسمها الحقيقي !!
بالصور افكار بسيطة و جميلة لزينة عيد رأس السنة 2014
حلويات بسيطة و جميلة
كلمات اغنية هادية جميلة اوي اسمها hallelujah ل kate voegele