نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو : ضابط شرطه يضرب سائق ميكروباص بالرصاص فى المعادى

نتيجة مشاده كلاميه حدثت بينهما على اولوية المرور فى الشارع قام ضابط شرطه يستقل سياره جيب 2 كابينه بضرب سائق ميكروباص بالرصاص امام اسواق رجب فى ميدان الجزائر بالمعادى اليوم الخميس 24/2/2011 الساعه الواحده والنصف ظهرا ثم قام بالفرار خوفا من الاهالى .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد الفيديو ......

المقال "شاهد بالفيديو : ضابط شرطه يضرب سائق ميكروباص بالرصاص فى المعادى" نشر بواسطة: بتاريخ:
هانى العجيزى
هو الفيديو ده ( ق. ث ) ولا ( ب.ث )
afrtokoko
هوا الى نايم دا ياجماعه الظابط لا السواق انا مش فاهم حاجه من الفيديو دا
sameh_gpc
thankssssssssssssssssssssss
moon walker
يا جماعة عنوان الفيديو غلطططططططططططططططططط, اللى نايم دة الضابط و باين اوى فى اول الفيديو و الاهالى عمالة تشتموا و تضرب فيه يعنى الضابط مهربش و لا حاجة
Eragon88
شكرا علي الخبر
sil1
المفروض ياجماعة 25 يناير فى كل منطقة كل ماتشوف ضابط شرطة او امين شرطة يتم ضربه بالجزمة

علشان لسه ماتعلموش الادب دول كلاب الشرطة وليس ضباط شرطة أو امناء شرطة يبقى الواحد منهم امه خدامه

او بياعة خضار ويكلم احسن منه ومن
بلده او علته كلها بعجرفه مع انه كلب ولايسوى . وبيتحامى فى لبسه الميرى . دول كلهم كلاب ومرتشين وسفله وحراميه .

نرجوا تنفيذ هذه الوصية لتعليم الكلاب الادب .

وخلوا بالكم الايام ده بيعملوا كده علشان ميتمش الغاء امن الدولة لان كلهم سيحاكموا علشان الظلم والتعذيب والقتل

تجاه الناس الشرفاء .
redsea_safaga4
يا جماعة اللى ف العربية دة مش الظابط ولا السواق دة فرد امن كان مع الظابط فى العربية ولظابط اطلق النار لان السواقين اتجمعوا علية لسواق والظابط غلطانين وحصل الحوار دة بعد ما السواق زنق على الظابط وبعد كدة حدثت مشادة كلامية بينهم وتجمع السواقين لمساندة زميلهم فالظابط راح مطلع الطبنجة وضرب عيارات ف الهوا فجت واحدة ف سواق ومات انا ما شفتش الحادثة بس شفت اتباعها انا كنت اليوم دة ف حدايق المعادى وسمعت التفاصيل من ناس كتير

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تفاصيل احداث اعتداء ضابط المعادى على سائق ميكروباص+فيديو
بالفيديو: ضابط شرطة يطلق النار على سائق ميكروباص بالمعادى
بالفيديو.. ضابط شرطة يطلق النار على سائق ميكروباص بالمعادى
شاهد بالفيديو : حفل خطوبة منة فضالي من ضابط شرطه