نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

صفحة جديدة باسم سامحنا يا عادلى لإستفزاز مستخدمي الفيس بوك

صفحة سامحنا يا عادلى صفحه جديدة أسسها بعض الشباب على الموقع الإجتماعي فيس بوك,كتب مؤسس الصفحة: خونة الوطن قدموك كبش فداء علشان يداروا على السفاح الأكبر، يا حارس أمن مصر، ياللي منعت الإخوان من قتل ولادنا، ياللي خليت كل مجرم يفكر ألف مرة قبل يا يجرم، ياللي باصينلك في فلوس مكافآتك على إخلاصك وتفانيك في حماية مصر، ظلمناك يا عادلي، سامحنا.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

(ههههههه - حاجة تضحك مش كدة - مهو شر البلية مايضحك)

الكثير من الشباب لم يصدقوا كون الصفحة جادة وأكدوا إنها ساخرة وعنوانها المستفز ما هو سوى لجمع أكبر عدد من الأعضاء الذين سيستفزهم العنوان، محمد الديب كان أحدهم فقال: اللى عمل الصفحه دى عمل كده عشان يلم الشعب المصرى هنا عشان عارفهم بيكرهوه، أما أميرة رأفت فقالت: تصدق انك انسان مستفز ومش طبيعي بجد، يا اما كنت نايم بقالك 13 سنة ولسة صاحي، او انت ابنه بقى ولا مراتة وزعلانين على مصيرة الاسود.

سعاد جلال ايضاً سخرت من الصفحة فقالت: انا عندى فكره إحنا نعمل جروب انا اسف لكل اللى سارقنى، بينما تحدثت منى احمد بجدية فقالت: لو الصفحة دي هزار تقيل مش وقت دعابات ثقيلة خالص، دلوقتي في حركة مضادة بتحاول تجهض الثورة، حتى بيماطلوا في محاكمة مجرمين النظام أمثال العادلي مفروض ده أكتر وقت نكون جادين فيه.

(بزمتكم انتم تقولوا ايه انا هسيبلكم الرأى)

المقال "صفحة جديدة باسم سامحنا يا عادلى لإستفزاز مستخدمي الفيس بوك" نشر بواسطة: بتاريخ:
zardna32
أقول حسبى الله ونعم الوكيل فى العادلى ومن يحاول خداع الشعب المصرى الفاهم والذكى قوى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
سابقة هى الأولى فى مصر | يابلطجية مصر اتحدوا | صفحة جديدة على الفيس بووك
صفحة جديدة على الفيس بوك تدعو لعمل أكبر علم “بشري” في العالم تسجل به مصر في موسوعة جينيس العالمية
بالصور: صفحة جديدة على الفيس بوك بعنوان " سامحنا يا عدلى " لاستفزاز مستخدميه
صفحة جديدة على الفيس تدعو لمقاطعةالصحف الحكومية ( اللاقومية) ابتداءا من يوم غد