نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات رشاقة وتخسيس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ريجيم يخسس 12 كيلو في 12 يوم ومجرب

انا جيبتلكو النهاردة ريجيم يخسس 12 كيلو في 12 يوم ومجرب وناس عملوا فعلا وجاب نتيجة مكنتش مصدقة غير لما شوفتهم بعيني الريجيم هو:::::

اليوم الاول والثاني والثالت : زبادي ولبن خالي الدسم ولبن رايب اللي تحبيه وممكن كمان التلاته مع بعض لحد ماتشعري بالشبع .

اليوم الرابع والخامس والسادس: اي نوع فاكهة باي كمية ماعدا(التين والبلح والعنب والمانجو والموز).

اليوم السابع والثامن والتاسع: اي نوع خضار سلطة ،شوربة خضار بس علي ماء مش شوربة اي نوع خضار زي ماتحبي .

[COLOR="Indigo"]اليوم العاشر والحادي عشر والثاني عشر: اي نوع بروتين سمك، فراخ، لحمة بس مسلوق او مشوي ويفضل مسلوق . ودول اخر 3 ايام .[/COLOR]12 يوم بس وتحققي حلمك مع الرشاقة.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

*اشربي ماء كتييييييييييييييييييير جدا علي قد ماتقدري.

*الفطار لازم لازم لازم لازم يكون قبل الساعة 10 الصبح لان نسبة الحرق في الوقت ده بتبقي عالية جدا في الجسم وده هيساعدك انك تحرقي كويس جدا باقي اليوم.

* العشاء لازم يبقي قبل النوم بثلاث ساعات لازم ياجماعة.

*الريجيم ده ممنوع للحوامل والمرضعات.

* متسيبيش لنفسك الفرصة انك تجوعي لانك لو جعتي هتبوظي الدنيا وهترجعي او هترجع تندم.

*ياريت تبقي في رياضة نص ساعة بس يوم ويوم لان ده هيحسن النتيجة ويشد الجسم . بس لو مش هتقدري امشي ولو مش هتقدري التزمي بالريجيم بس وان شاء الله هتشوفي النتيجة..

اي حد عنده اي استفسار انا في الخدمة

وانا ان شاء الله هبدء فيه من بكره ....

المقال "ريجيم يخسس 12 كيلو في 12 يوم ومجرب" نشر بواسطة: بتاريخ:
إنتهيت
ميرسى ياجميل
rhmn
فكرة حلوة محتاجه عزيمة
normandy2
شكرا ياقمرررررررررر بس مش شايفه انه قاسى شويتين
ياسمين فيرجينيا
علي فكرة انا مشيت علي النظام ده هو اول تلت ايام بصراحه تعبت شوية علشان التزم بيه وخصوصا اني مش بحب منتجات الالبان اساسا بس بعد كده كملت الحمد لله بس بصراحه خسيت 8 كجم بس بس في ناس اعرفهم خسوا12 وفي ناس خسو15 بس انا مكنتش بتحرك خالص ولا بعمل رياضه ولاحتي مشي
سمسم نجرو
ميرسي اوي يا ياسمينا هاجربه و اقولك
ياسمين فيرجينيا
العفو ياسمسم ياقمر جربيه واي حاجة انا تحت امرك
ضوء القمر
ياه يا فيرجينا كمان ال سكجول ده لا كتيررررر بجد انتى هايله وافكارك جميله ياريت نقدر نعملو ونستمر عليه

بس انا الحمدلله انى رفيع ومش بعانى من السمن وكده هههههههههه لانى لاعب كره قدم

thank u sooooo much yasooooo

helal
عماد احمد
اشكرك على المعلومه لكن لازم استشارة الطبيب
دكتورة شروق
شكرا ياقمراية
تسلم ايدك
ضوء القمر
تحبى مين بس يا شروق ايه الكلام اللذيذ ده هههههههههه باينه انك كمان بتحبى ؟؟؟

اسف يا فيرجينا صاحبتى على اطلتى دى ..... موضوع هايل يا ابو مخ رومانسى هههههههههه

سلام بقى

helal ........ ع الاصل دور

ياسمين فيرجينيا
مرسي ياهلال وعماد وشروق علي مروركو نورتو التوبيك
MR: Ahmed Hassan
طبعا انا اسف لان فى كل موضوع انتى حطاه انا برد فيه وشكلى ضايقتك بس انا عندى استفسار بسيط
ممكن د ينفع للشباب ولا ده خاص للبنات لانى اعرف ان هرمونات الشباب بتختلف عن البنات وارجو انى مكنش مصدر ازعاج
ياسمين فيرجينيا
طبعا انا اسف لان فى كل موضوع انتى حطاه انا برد فيه وشكلى ضايقتك بس انا عندى استفسار بسيط
ممكن د ينفع للشباب ولا ده خاص للبنات لانى اعرف ان هرمونات الشباب بتختلف عن البنات وارجو انى مكنش مصدر ازعاج

ابداااا خالص يامستر احمد بالعكس انا مبسوطة جدا انك بتشرفني في اي موضوع وطبعا ينفع النظام ده للشباب وطبعا هيخسو اكتر بكتير جدا من البنات لان نسبة العضل في جسم الشباب اكبر بكتير من البنات وده بيساعد علي زيادة معدل الحرق فالجسم فالبتالي هيبقي اعلي بكتير من البنات

وياريت بجد تشرفني كده دايما في اي موضوع اهلا بيك يااحمد نورت التوبيك
ميرسى جدا لزوقك بجد وانا بدات انهارده بس فى حاجه عايز افهمها انا مقدرش اجرى او العب اى حاجه عنيفة لانى عندى اصابه جامده اوى فى رجلى لازم مع النظام ده رياضة؟
tamer800
شكرا على الموضوع المميز.
ياسمين فيرجينيا
ميرسى جدا لزوقك بجد وانا بدات انهارده بس فى حاجه عايز افهمها انا مقدرش اجرى او العب اى حاجه عنيفة لانى عندى اصابه جامده اوى فى رجلى لازم مع النظام ده رياضة؟

ميرسي يااحمد ده انت اللي ذوق خالص بص ياسيدي الرياضة مش بتخسس ولا بتخن الرياضة بس عامل مساعد بتساعد علي شد الجسم وحمايتة من الترهلات اثناء وبعد فترة الرجيم وبتزود نسبة العضلات في الجسم اللي بتزود نسبة الحرق بس لو مقدرتش تلعب رياضة هل معني كده انك مش هتخس؟!!!!!!

لاء طبعا هتخس هو اللي بيتخن مش اللي احنا مبنعلش رياضة اللي بيتخن ان احنا منبطلش اكل وكمان بطريقة غير صحية امشي علي النظام الغذائي عادي جدا وانت بما ان انت ولد فكده كده نسبة الحرق في جسمك عالية وهتحرق حلو اشرب مية كتير اقل حاجة 8 كوبايات كبار في اليوم بما يعادل لتر

وان شاء الله كله هيبقي تمام وابقي قولي عملت ايه وطمني كل يوم عليك ياحمادة
ميرسى ليكى اوى انا هعمل بنصتك والريجيم بتاعك ويارب يجيب نتيجه لانى بجد تعبت وعلى فكرة انا تخنت الفترة الاخيرة اوى لانى بطلت لعب وبالمناسبه انا اصلا كنت ملاكم فى اتحاد الشرطة وبطلت لان حصلت ليا حادثة جامده جدا وهى ديه السبب فى الى انا فية ادعيلى بقى اخس وشكرا مرة تانيه
ياسمين فيرجينيا
شكرا على الموضوع المميز.
مرسي ليك ياقمر ونورت التوبيك
ياسمين فيرجينيا
ميرسى ليكى اوى انا هعمل بنصتك والريجيم بتاعك ويارب يجيب نتيجه لانى بجد تعبت وعلى فكرة انا تخنت الفترة الاخيرة اوى لانى بطلت لعب وبالمناسبه انا اصلا كنت ملاكم فى اتحاد الشرطة وبطلت لان حصلت ليا حادثة جامده جدا وهى ديه السبب فى الى انا فية ادعيلى بقى اخس وشكرا مرة تانيه

العفوياحمادة شكرا علي ايه بس والف سلامة عليك من الاصابات وان شاء الهل تخس وتبقي زي ماانت عايز
غريبه الناس
تسلم عيونك حببتى بس اى هيا نوع الرياضه بس غير المشى يسلم قلبك
مشمشايه
ميرسى ليكى جداااا
الراحل الوحيد
طب والى عايز يطخن بصى هو 70ك بس تصورى ؟؟
ياسمين فيرجينيا
تسلم عيونك حببتى بس اى هيا نوع الرياضه بس غير المشى يسلم قلبك

مرسي ليكي ياقمر علي المرور في رياضات كتير وليه غير المشي المشي رياضة مهمة جدا وبتحرق من غير مجهود كبير
ياسمين فيرجينيا
ميرسى ليكى جداااا

مرسي ليكي انتي ياقمر علي المرور نورتي التوبيك
ياسمين فيرجينيا
طب والى عايز يطخن بصى هو 70ك بس تصورى ؟؟

تتخن ايه 70 كجم وعايز تتخن ليه
midoelwan
مشكورة أختى ياسمين على الموضوع الرائع بس بدى أسألك سؤال

هل الفطار زى الغداء زى العشاء ؟

على فكرة

انا سنى 15.5

طولى : 170 سم د

بس وزنى : 90

بليز هل هذى الطريقة مضمونة ؟

أنا بدأت أجرى ساعه كل يوم من يومين هل من رياضة تانية

ومرة أخرى مشكورة
LOLO2
شكرا على الموضوع وانشاء الله نجربه بس مش ممكن يأثر على حاجة
الاء فوزي
شكرا على الكلام المفيد ده وياريت ربنا يقدرنى عليه
انا بجد محتاجة استعيد وزنى وصحتى قبل اول سنة كلية لان مذاكرة الثانوية معتمدة عالمنبهات وزاد وزنى بسببها وان شاء الله ابدا واقولك النتيجة
ويارب ربنا يوفقك ياقمر واحنا معاكى
dr lolo
حب بلا جراح
موضوع راااااااائع جدا

اتمنى تقبل مروري

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ريجيم صحي يخسس من 3 ل 5 كيلو في الاسبوع
وصفه طبيعية بسيطه جدا للتخسيس- مشروب رائع وفعال ومجرب يخسس 9 كيلو