نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الكمبيوتر والانترنت منتدى النقاش حول مشاكل الكمبيوتر والإنترنت

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

انت تسال وانا اجاوب

اسال فى اى مشكله عندك فى الهارد وير او السوفت وير وتاكد تماما انى سوف اجيبها باذن الله
وحتلاقى الرد مباشره بس انت اسال واامرولو عايز تسال عن مواصفات جهاز او اسعار قطع الغيار اتفضل منتظر استفساراتكم

المقال "انت تسال وانا اجاوب" نشر بواسطة: بتاريخ:
hamadaelazab
مستنى اسالتكم
Fire_Line
يارت كلنا نكون فى موضوع واحد
فيه موضوع حل مشاكل الحهاز كلها ((سوفت وير ))
وان شاء الله سيكون موضوع الهارد وير قريب جدا سيكون عبارة عن مشاكل وحلولها

تسلم على الموضوع
%u0632%u0627%u0626%u0631
ماهى مواصفات اللابتوب
%u0632%u0627%u0626%u0631
انت عارف محمد مرسى
boubou31
من فظلك اخي لدي مشكلة في عدم ظهور امر dxdiag ,من اجل معرفة المعلومات الخاصة بجهازي,فاين المشكل و ما هو الحل , وشكرا لك
رد زائر
كيف استطيع تسجيل اغنية من الانترنت الى حاسوبي
رد اسد
انا صغير هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
هل الصحك حلو ولا وحش هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Mirolove45
عندي راوتر بمخرج واحد وعايز اوصله بسويتش ازاي
merohamada
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لدى مشكلة فى جهاز الكمبيوتر
لدى برنامج حسابات smacc
وكان شغال وتمام
بفتحه فى يوم لقيته مش راضى يشتغل
وفوجئت أن الملفات موجودة ولكن دخل عليها فايروس اعطاها امتدادات زيادة فأصبحت لا تعمل
فهل هناك حل
بدون فرمته حتى لا تضيع الداتا الموجودة
لنى اخر مرة واخد نسخة كانت قبل 6 شهور

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات أغنية وانا معاه .. البوم رامي صبري البوم وانا معاه 2013
بالفيديو سالت صحفيه تسال وزير الاعلام اين هى حرية الصحافه والوزير يرد ابقى تعالى وانا اقولك فين حرية الصحافه... شاهد
صور عزاء والده الفنان وليد توفيق حصريا وبانفراد وانا لله وانا اليه راجعون
سبحان الله تعز من تشاء وتذل من تشاء
سبحان الله: بالصدفه جميع مساجد مصر تتلو "تنزع المُلك ممن تشاء وتُعز من تشاء وتُذل من تشاء"