نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هنا عنوان ويسترن يونيون Western Union في دمياط

هنا عنوان ويسترن يونيون Western Union في دمياط

موجود داخل البنك العربي الأفريقي على الكورنيش في البر المقابل للمنطقة الأزهرية ( مواحه للمنطقة الأزهرية مباشرة على الكورنيش ولكن في البر المقابل )

أما بخصوص الأجازات و مواعيد العمل الأجازة في ويسترنيونين عندنا في دمياط أيام الجمعة و السبت ومواعيد العمل من 8 صباحاً إلى 5 مساءً وأعتقد أن ده هو المعمول به في كافة الفروع ( أعتقد ذلك )
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وبالتوفيق إن شاء الله

المقال "هنا عنوان ويسترن يونيون Western Union في دمياط" نشر بواسطة: بتاريخ:
ahmxxxx
فى طريق راس البر الجديد بالسنانية
هل صرفت منه اقبل كدة
و اريد معرفة كيفية السحب
المحترف المصري
بالفعل إستلمت منه كل إللي هتعمله بجوار المبلغ الكلي هتلاقي كلمة تفاصيل هتضغط عليها هتفتحلك صفحة بها تفاصيل الدفع إعملها نسخ ثم هتركب العربية وفي الميعاد المناشب للدفع هتروح دمياط و هتدخل من بنك العربي الأفريقي وهتقلهم عاوز أستلم فلوس من وستن ينيون هيقلك أول مكتب على يمينك هتروح وهتديلو تفاصيل الدفع الورقة التي قمت بطباعتها هيمضيك على تقريباً إستمارتين ثم هيديلك وصل به المبلغ وهيقلك إستلم من الخازنة المكتب الذي بجواره مباشرة على اليمين أيضاً هيمضيك على وصل إستلام ويعطيك الدولارات وممكن تقله حولهملي لمصري
العمليه دي لا تستغرق سوى 10 دقائق على الأكثر بل تقل كثيراً
ملحوظة هيديلك فلوسك كاملة بدون أي خصم

ونا في الخدمة
بس قلي إنت منين من دمياط ممكن نطلع من نفس المنطقة

ملحوظة النت فاصل عندى اليمين دول ممكن أتأخر في الرد عليك ممكن تحط رقم تلفونك في رسالة زائر وأنا أرد عليك لو الأمر ضرورى وخلى بالك من أيام العطلات

وأنا في الخدمة
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
:))
thank you bro
Thx

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اماكن وكلاء ويسترن يونيون في مصر Western Union وهواتفهم
إستلام أرباح جوجل أدسنس من شركة ويسترن يونيون western union