نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كيف تنسى حبيبك ف 5خطوات

كيف تنسى حبيبك فى 5خطوات

1_ تمسحى ارقام موبايلاته من عندك والارقام الارضى بلاش سلبطه.. .....ايميلاته من كل الاماكن يعنى ياهو و وفيس بوك ولو حتى رساله ....اى رساله بعتهالك فى اى حته تتمسح لان رقمه او ايميله مكتوب فيها احنا قلبنا رهيف بيودينا فى داهيه ......وممكن نحن ونتكلم تانى لما نروق

.2_ لو فى اى صوره ليه معاكى تترمى فى الباسكت ولو على الكمبيوتر او الموبايل تتمسح نهائى جدا خالص ولو على سى دى يتكسر فتافيت

3_دباديبه وكل الهدايا اللى جابها .......دا لو كان عنده دم وبيجيب من الاساس اوعى ترميها بالعكس حطيها فى النيش او بره او فى اى حته واهو اللى جه منه احسن منه بلا قرف.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

4_اتكفى على مذاكرتك وركزى علله تفلحى او ركزي فى شغلك ليل ونهار وراعى شغلك بقى بدل العياط والهبل والوأوأه بتاعه كل يوم .... عنيـــــــــــــــــكى ورمت يابنتى .

5_اوعى تحاولى تنسى حبك القديم بحب جديد زى ما بيقولوا لانك فى الغالب هتقعى فى واحد اسخم من الاولانى فياريت كده تهدى وتاخدى نفسك وتبصى حواليكى كويس وتعرفى انتى عايزه ايه من الحياه ومين اللى ممكن تحتاجيه فى حياتك بجد وشغلى ديما عقلك
جنب قلبك

المقال "كيف تنسى حبيبك ف 5خطوات" نشر بواسطة: بتاريخ:
monsh
موضوع جميل بس لو حبت بجد مهم عملت مستحيل هتنسىانا عندى سؤال ومستنيا الاجابه انتى بنت ولا ولد
eeed104
انا ولد واسمى محمد عيد من القاهرة

وفعلا حصل معايا الموضوع دة
يعنى بنت بعتنى
بس الحمد الله خلص الموضوع ونستها مع انى كنت بحبها اوى
لدرجة انى كنت معتقد انها هتبقى زوجتى فى المستقبل
بس الحمد الله ربنا كشف الخيانة من الاول

احنا ممكن نكون اصحاب انا ايميلى هو
[email protected]

سلام
ياجميل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ايهما اهون ان تسمع ان حبيبك خانك ام ان حبيبك مات ؟
صفه حبيبك
حبيتك انا
اسف اذا كنت فى يوم حبيتك؟!