نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات رشاقة وتخسيس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايز تعرف وزنك المثالي باظبط يلا ا

انا بجد زعلانة محدش سجل ليه عايزين نبدء الرابح الاكبر يلا ياجماعة ادخلو سجلو الاسم والسن والوزن والطول وانا هقولوكو الوزن المثالي وهنبدء المسابقة بنت او ولد مش مهم كلنا بنسعي للرشاقة يلا ياجماعة هنبدء ان شاء الله بكرة ها يلا سجلو بسرعه

المقال "عايز تعرف وزنك المثالي باظبط يلا ا" نشر بواسطة: بتاريخ:
إنتهيت
ياسمين فكرة الموضوع مكرر ة عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟

لو عايزة تضيفى اى حاجة متاح ليكى تعملى تعديل على الموضوع مادام انتى صاحبة الموضة الموضوع
هارى بوتر1988
موضوع كويس

نايس توبيك
ياسمين فيرجينيا
سانكس هاري
eso2008
على فكرة الحاجات اللى انا قراتها حلو اوى بس انا مش علرفة اسجل لمعرفة وزنى ازى
eso2008
بصى انا وازنى اخر مرة 60 والطول 160
ياسمين فيرجينيا
هايeso2008 ازيك ياجميل بصي انتي نسبة الدهون في جسمك 23% ووزنك المثالي المفروض يبقي52.4 كجم ده الوزن المثالي جدا جدا بس ممكن يزيد عن كده خمسة كيلو او يقل خمسة كيلو بتقي ردة في دايرة الوزن المثالي

واي خدمة ياقمر وادخلي علي مسابقة الرابح الاكر هنا في المنتدي وهتلاقيه معلومات حلوة وكمان هتلاقي نظام غذائي صحي وتحت امرك ياجميل
حنان محمد عبد العزيز
انا طولى 164 وكان وزنى 68 وخسيت على فترات يعنى ومع لعب الرياضة وصلت اخر حاجة ل53وبعدها بطلت رياضة شوية وبدات اتخن تانى انا دلوقتى 59و600جرام ورجعت العب رياضة بس مش منتظمة اوى فيها زى ما كنت الاول
انا عايزة اعرف الوزن المثالى ليا ايه واعمل ايه علشان اخس علشان اثبت على 55 متخنش تانى
ياسمين فيرجينيا
هاي ياحنان بصي ياقمر انتي وزنك المثالي المفروض يبقي 57 كجم وانتي دلوقتي تعتبري في دايرة الوزن المثالي انتي لو عايزة تثتي وزنك في طريقتين اول طريقة انك تاكلي كل حاجة مع مراعاة المقلي والسكريات مرة واحده فقط في الاسبوع ولكن شرط في هذه الطريقة الرياضة والطريقة الثانية انك تتبعي نظام السعرات الحرارية بمعني انك تحسي لنفسك عدد سعراتن حراري وهي لاتتخطي1200 سعر حراري في اليوم وبكده ان شاء الله وزنك هيثت بس لازم توزني نفسك كل 15 يوم ومرسي ياحنان وتحت امرك
سعاد
اكتسبت هدا الوزن بعد الحمل ولم استطع فقدانه خاصة انني امراة عاملة ولا اتناول الغداء في المنزل [FONT="Comic Sans MS"][طولي 169 ووزني 87 ما هو الوزن المثالي/FONT]
ياسمين فيرجينيا
هاي يامدام سعاد اهلا بيكي بصي ياجميل انتي وزنك المثالي المفروض يبقي 61.5 كجم وانا عاملة نظام غذائي صحي تحت اشراف طبيب علي مسابة الرابح الاكبر اللي هنا علي المنتدي ممكن تدخلي وتاخدي النظام الغذائي وتمشي عليه بس طبعا وجبة الافطار ضرور جدا جدا تبقي قبل الساعه 10 صباحا لان نسبة الحرق بتبقي قوية جدا في الوقت ده اما بالنسبة للغذاء فااحنا معظمنا في الجامعه عني برده كانت نفس مشكلتك ان احنا مش بنتناول وجبة الغداء في البيت وطبعا مفيش وقت للرياضة لاننا بنرجع من الجامعه او الشغل مرهقين وعايزين نستريح بس هقولك حاجة انتي مثلا ممكن تاخد معاكي شرئح خيار او تفاح وده احنا بنعمله في الجامعه ومش عيب ابدا بس لو انتي محرجة ممكن تطلبي اكل بس يكون صحي مثلا اطلبي فراخ مشوي او كفته مشوية وربع رغيف عش بس اللي تاكله اهو كده اتناوتي الغدا في الشغل وبطريقة متتحرجيش منها وفي نفس الوقت هتحققي هدفك ومفيهاش حاجة لو قلنا سوري ياجماعه احنا مش هنقدر ناكل معاكو عشان بعمل رجم مفيهاش اي حاجة تحرج بالعكس ده هما هيشجعوكي وادخولي مسابقة الرابح الاكبر الي هنا علي المنتدي وشوفي احنا خسينا اد ايه واشتركي معانا ونشجع بعض واي خدمة ياقمر او استفسار انا تحت امرك
eso2008
thankyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
thankyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
thankyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ياسمين فيرجينيا
العفو ياايسو ياقمر بس يار ب اكون بفيدكو
marwa farok
انا بردوا مش عارفه اسجل في الرابح الاكبر ازي بس الموضوع حلو جدا و مشجع قوي و عاوزه اعرف الخطوات انا طولي 156 و زني 70 كيلو
marwa farok
ياسمين لو عاوزه انظمه رجيم حلوه قولي لي انا عندي 35 نظام غزائي حلوين بس مبعملش ولا واحد فيهم
ياسمين فيرجينيا
ميرسي يامروة ياقمر ادخلي بس موضوع الرابح الاكبر هنا في منتدي الرشاقة والتخسيس هو موضوع مثبت واكتبي وزنك وطولك وبكده تبقي ياقمر اشتركتي وبالنسبة للانظمة متقلقيش خالص انا عندي انظمة مفيدة جدا علي يد طبيب متخصص وانا خسيت عليها 13 كيلو والحمد لله دلوقتي انا جسمي تمام جدا
bassima
مكررررررررررررررر
مدرب فتنس
انا مدرب فتنس
حاليا طولي 178
ووزني 80 كيلو
علي فكره انا طبيعة شغلي اني بعمل ماس ماسيل او عضلاات ضخمه من خلال تحميل وزن عالي يعني وزني بيوصل 100 كيلو وبرجع اعمل دايت تاني ووصلت مره لوزن 72 كيلو عضلات صافي
el_sendrill
هاي ياسمين انا كتبت ليك وزني اختي وطولها وسنها في المسابقه بس انت مش رديتي الوزن المثالي بتعها كام يا ريت

تردي وانا هعيد اللي كتبته تاني هنا هي طولها 169 ووزنها 69 وعندها 14 سنه وزنها المثالي كام
hanan star
ياسمين انا وزني 55
وطولي 160
وكل الناس بتقولي لازم تتخني
ايه رأيك؟؟؟؟؟؟؟؟
سوكا سوكا
ياسمين انا وزني 70 بس كنت 64 بس زيدتهم ايام الامتحانات وطولي 165 بس علي فكره انا عندي سوء توزيع وفرق جامد في المقاسات البلوزات 40 والجيبات 46
bassima
ياسمين
في صديقة عندي عمرها
20 سنة
وزنك 63
طولك 1.72
عايزة تسمن شوي مش كتير
ممكن تعطيعا وصفة
أميرة الأحزان333
انا وزنى 73 وطولى 159 وسنى 19 سنة
وعوزة اخس انا عارفه كتير
بس عوزة اعرف قد اية
new project
زوجتى وزنها : 64 ك وطولها 150 سنتميتر
همسات مسموعه
توبيك جميل

ميرسي علي المجهود ياقمر
ميدو ميسى
انا بجد زعلانة محدش سجل ليه عايزين نبدء الرابح الاكبر يلا ياجماعة ادخلو سجلو الاسم والسن والوزن والطول وانا هقولوكو الوزن المثالي وهنبدء المسابقة بنت او ولد مش مهم كلنا بنسعي للرشاقة يلا ياجماعة هنبدء ان شاء الله بكرة ها يلا سجلو بسرعه
اريد ان اعرب وزنى
ميدو ميسى
ياسمين
في صديقة عندي عمرها
20 سنة
وزنك 63
طولك 1.72
عايزة تسمن شوي مش كتير
ممكن تعطيعا وصفة
انا وزنى 45 وطولى 140
وجه القمر
افكارك جميلة يا ياسمين ..
وموضوعاتك فى المجال ده حلوة
شكرا
والسلام ختام
مروة على محمد
يا جماعة حد يساعدنى انا عملة دايت وبلعب رياضة لاكن وزنى بقالوا15 يوم مش راضى ينزل عمل ايه زهقت خلاص
ملاك الحب2010
مرررررررررررررررررررررسى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احسب وزنك وطولك لمعرفه الوزن المثالى لك
بالصور : تمارين رياضية لاستعادة وزنك المثالى بعد الولادة
احسب وزنك المثالي بنفسك
كيفيه حساب وزنك المثالى بطريقه سهله جدا
الان يمكنك التخفيف من وزنك فهنا الدليل العلمى لإستعادة وزنك المثالى والمحافظة عليه