نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فتاة بمؤسسة "أنا المصرى" لـ"المصيلحى" لازم تحترمونى وأنا بتكلم علشان أعرف أوصل رسالتى " بالصور "

توقفت إحدى الفتيات المقيمة فى مؤسسة "أنا مصرى" الخيرية عن الحديث أثناء عرضها الأعمال التى تقوم بها فى المؤسسة مع زميلاتها، فى حضور الدكتور على المصيلحى وزير التضامن الاجتماعى والسفيرة مشيرة خطاب وزيرة الأسرة والسكان، بسبب عدم اهتمام الحضور فى السماع لحديثها، خاصة بعدما انتقدت المسئولين، وكذلك الأغنياء بسبب نظرتهم غير المقبولة للفقراء.

توقف الفتاه التى لا يتجاوز عمرها الـ(13 عاماً) عن الحديث دون استكمالها لبقية العرض، مما جعل المصيلحى ينتقدها أثناء خروجه من القاعة، قائلاً: "أنت لازم توصلى رسالتك ومش مهم اللى حواليك"، إلا أن الفتاه ردت على الوزير قائلة: "لازم تحترمونى وأنا بتكلم علشان أعرف أوصل رسالتى"، الأمر الذى جعل المصيلحى يتركها، قائلاً: "أنت مش عايزة تقتنعى وعلى العموم براحتك".
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الفتاة خلال حوارها مع المصيلحى

المقال "فتاة بمؤسسة "أنا المصرى" لـ"المصيلحى" لازم تحترمونى وأنا بتكلم علشان أعرف أوصل رسالتى " بالصور "" نشر بواسطة: بتاريخ:
MasryAraby
واضح إن الوزير هوا اللى مش عايز يقتنع
أو مقتنع وعامل فيها ......

أصل هما إتعودا على كده
الناس تهاتى وتهلل
وهما ودن من طين وودن من عجين

فمش غريب عليه الرد ده

والبنت دى ربنا يحميها ويحفظها ويصونها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
"وسط البلد" و"مريم وأبو" و"تاكسي" و"اسكندريلا" ورامي عصام في مهرجان "الجنينة"
محاكمة "جرانه" و"رشيد" و"عز" و"عسل" و"خطاب" بتهم التربح وإهدار المال العام اليوم
"الكسب غير المشروع"يتحفظ على أموال"الشريف" و"سرور"و"عزمى"و"سليمان"
111 أسرة فى "الدويقة" و"دار السلام" و"الدرب الأحمر" يفطرون رمضان فى الشارع.. ويقولون لـ"وزير": "هو ر