نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حبيبتى تعبانى اعمل اية قولوللى ..؟

بس الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الى احلى وارق اعضاء فى المنتديات
اعضاء نجوم اف ام
انا انهردة جى ومش عارف اقول اية ولا ابدا ازاى
عندى مشكلة خطيرة بينى وبين نفسى بقالها كتير لحد اما مبقتش قادر استحمل
كل ما هنالك انى عايش قصة حب بقالها سنة ونص مع انسانة حبيتها اوى واتغيرت
علشانها كتير اوى وغيرت من نفسى علشان احافظ على حبها وفى نفس الوقت صعبت
لحد اما وصلت لحبها لى صارحتلى بصعوبة هكذا واصبحت اهلها كلهم عاررفين انى بحبها
وانشاء الله هخطبها وبقيت اكلم مامتها واخواتها وربنا كرمنى وفتحت شركة كمبيوتر فاحتجت
واحدة سكرتيرة معايا فى الشركة فجبت اختها الكبيرة علشان تكون قريبة منى فى اى وقت
لكن المفاجاة لاحظت فيها عيوب كتيرة اوى " فى حبيبتى " لاحظت انها مغروره جدا ودلوعة اوى اوى
غيرتها لقدر المستطاع ولاقيت فيها بردو ان كل شىء بالنسبة ليها عادى تكلم مع اى حد عادى
اى حاجة عادى شايفه انها صح فى كل حاجة ومش متقبله اى حاجة من اى حد
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

لحد اما انا لاقيت نفسى مش حاسس بأى حاجة من نحيتى ليها وبردو جيت على نفسى كتير اوى معاها دا بردو علشان بحبها
بمعنى كل اما كان بيحصل سوء تفاهم ما بينا تقولى كل شىء بنا انتهى ، احنا مش هننفع بعض
وتقعد بالاسبوع والاتنين لحد اما تفتكر ان ليها حبيب اللى هوا انا وتكلمنى وتقولى اسفة وتدلع فى الكلام لحد اما بقيت مش عارف اعمل اية معاها
احنا كرجال بطبعنا شرقيين بمعنى ان الراجل بطبعه غيور جدا بس الفرق ان فيه شخص بيبين انه غيور وفيه شخص تانى مش بيظهر غيرته فانا بطبعى شرقى بمعنى الكلمة ، احب تكون حبيبتى ليا لوحدى متشوفش حد فى الدنيا دى كلها غيرى اقدر اقول انانى فى حبى . لكن دلوقتى زى ما قولت ..؟ فماذا افعل .؟
افيدونى بما افعل به ..؟

المقال "حبيبتى تعبانى اعمل اية قولوللى ..؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
mazmez
وكمان لاحظت انهم يعنى مش عايشين الواقع مغرورين زيادة عن اللزوم بينظرو للدنيا من فوق اوى
اعمل اية ..؟ بقول افضل معاها لحد الاخر بس بردو فى نفس الوقت خايف اظلمها قولت بردو استنها
واشوفها ممكن تتغير لما يكون فيه ارتباط رسمى واغيرها لما اخطبها ودلوقتى لسة صغيرة مثلاً بس
فيه حاجة بردو ان " الطبع يغلب التطبع " بمعنى لو طبعتها عليا هي بطبعها حاجة تانية فاستحالة تتغير
انا خلاص مبقتش قادر افكر اعمل اية ..؟
hanan star
هي مشكلة فعلا
بس انا كنت عايزه اسأل سؤال
معقول عرفتها لمدة سنة ونص ومعرفتش العيوب دى الا دلوقتي
اكيد من خلال تعاملك معاها عرفت فيها صفات كتييير
المهم انك لازم تعقد معاها وتقولها بهدوء علي كل الحاجات اللي بتضايقك
وتشوف ردها ايه
وان شاء الله يكون سوء فهم بسيط والمشاكل دي تتحل
وربنا يوفقك باذن الله
mazmez
انا اتكلمت معاها كتير اوى ومش عارف اعمل اية واتفاهمنا ومش بتكرر الغلط مرة وتعيده تانى كتير اعمل اية
شكرا لمرورك واهتمامك يا حنان
hanan star
يعني انت كنت عارف العيوب دي من الاول بس عديتها عشان بتحبها؟
وهل انت بتحبها اوي ونفسك تتغير بجد؟
يعني انا عايزه اعرف انت موقفك بالنسبه ليها ايه؟
ياريت تقولي الاجابه ويارب اقدر افيدك
وبعدين متألش كدة عشان احنا في منتدي واحد ولازم دايما نقف جنب بعض
cyrin
هى لو بتحبك بجد ما كانت عملتك هيك
يلى بحب بخاف عل زعل حبيبو ومن كلامك واضح انو هى مش مهتما
ممكن تكون تعودت علك وفي فرق بين تعود ولحب
ولله وفقك يرب
mazmez
مش عارف لية دايما بحس بالاغنية دى

كل شئ راح مننا...راح حبنا...راح حلمنا...
فين اللى كان بيلمنا...مابقاش معانا خلاص
كل شئ راح مننا...راح حبنا...راح حلمنا
فين اللى كان بيلمنا...مابقاش معانا خلاص
مين اتظلم ومين ظلم ده مش مهم
ويفيد بايه الوقت عدا على العتاب
ماشيين بنصرخ من الالم...شايلين فى هم
تايهين وليه الكل تاااايه من العذاب؟
هادينا كل اللى اتبنا...حتى انا مابقتش انا
نفسى اللى ضاع يرجع لنا...
ازاى قولولى ياناس
مين اتظلم ومين ظلم ده مش مهم
ويفيد بايه الوقت عدا على العتاب
ماشيين بنصرخ من الالم...شايلين فى هم
...تايهين وليه الكل تاااايه من العذاب
mazmez
اية يا ناس محدش عايز يساعدنى لية ..؟
مصراوي بالامارات
أنا ان شاء الله هساعدك بس اسمع كلامي انتا تقعد معاها وتعرفها بكل شيئ بيزعلك ويضايقك من تصرفاتها ولو بتحبك هتغير من نفسها زي ما انتا اتغيرت علشان حبك ليها وخليك جدع وتقل قلبك وهيا هترجعلك لو بتحبك اما لو مش بتحبك يبقى جات من عند ربنا والبعد افضل من اولها وتمنياتي بالتوفيق
mazmez
ميرسى ليك يا مصرواى بجد شكرا على المساعدة بس بردو هل من اراء اخرى
love@so@matc
هــــــــــــــــــاى شــــباب
انا محمد من الاسماعيلية المهم انا مش هكتر عليكو بدايه الموضوع ان انا كان فى يوم فرح ابن خالتى وشوفت و احده سبحان الخلاق جمال و حلاوه زى ما الكل ما بيقول الحب الاول او الحب من اول نظرة
شوفتها و شافتنى و عجبتها جدااا و عجابتنى من كلامها و من كلامى و من لبسى و من تعاملى مع الاشخاص الاخرين و طريقه الكلام يعنى عرفه انا انا جد و كنت عاوز اكلمها معرفتش فى اخر الفرح امى قالت احنا ماشين فقولت لازم اوصالها فهى شافتنى بصت بصه مش هى شوفت عينها و هى بيتقول رايح فين و انا رايح افتح العرابيه بتعتى كنت بصراحه مشى عاوز امشى قلبى كان معاها زى ما يكون مش هشوفه تانى و مشيت فى اليوم التالى روحت بيت خالتى بحجه ازورها و انا كنت رايح اشوف البنت دى بس مش شو فتها شوفت امها هى اصلا من مصر و شو فت خالتها تعرفنى جدااااا فدخلت عندها البيت و انا بقول فى هزار ما فيش عروسه ليا فقالت فى حتى انتا مش كنت هتنزل عينك من عاليها انبارح فقولت مين دى فقالت بنت اختى فعرفت قصدها اه عملت نفسى انى مش عارفها فقالت دى بنتى الوحيده بس بنتها اللى هى حبيبتى مش مهتما بالعالم اللى حواليها يعنى يوم فى قريبتها كنت انا فى مهمه رسميه تبع شغلى فى شئ قال لى روح الفرح قولت ليه فقالى تانى روح فرحت و سلمت على العريس و العروسه فبدور عليها مش لقيها و مره لقتها جايه فى وجهى بس كانت لبسه لبس مش عاجبنى انا كنت هكلمها عن شعورى ليها بس مش فى اى و قت و مكان عشان اقولها الكلام اللى فى قلبى و كل مااجى اكلمها فى التلفون فى كل مكالمه تقولى انتا جبت الرقم ده منين فقولها مش ليكى دعوه انا جبته ممن ناس و غيره الرقم عشان عاوزه اكلمها
انا بصراحه مش هقدر اكلم اكتر من كده لان فى كلام كتير جدااااااا
بس انا بريد حل من زملائى على المندى

الاسم / محمد غريب عبد الموجود
المهنه / سكرتير رئيس ورش الكراكات بهيئه قناة السويس
بالاسماعيلية
السن / 19 سنه
المؤهل / كليه تجارة شعبة (شئون قانونيه )
رقم الموبيل / 0116421308 - 0169564717

ارجوا اخذ رايكم يا اصدقائى اتمنى من الله التفوق لنا و لكم
رد زائراسلام
انا بحب وحدة وهى بتحبنى برضو بس انا كزبت عليها فى حاجة مكنتش مقصودة بس عملت كدة زى ما بيقوله كزبه بيضه علشان اوصل لقلبها لان هى عنديه جدا تمام بس هى دلوقتى مش واثقة فيا خالص وانا عاوز اقنعها انى اتغيرت بجد من جوايا قبل ماكون ليها اعمل ايه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اعمل ايه
حبيبتي.....اين انتِ حبيبتي..
حبيبتي لا ترحلي يا حبيبتي؟؟؟
لم اكن اعلم
لا اعلم