نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات رشاقة وتخسيس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟

اهلا بيك يااحمد حمدي معانا في الرابح الاكبر وطبعا ممكن جدا تشترك معانا الاول ياجميل انت وزنك المثالي المفروض يبقي84.5 كجم ازيد خمسة او اقل خمسة ومتقلقش وتقول ياااااااااه كل ده المفروض اخسه !! ان شاء الله هتنزلو سرعه التزم بالنظام الغذائي والرياضة وجسم الراجل بينزل اكتر من جسم المراة ونسبة الحرق فيه بتبقي اكتر بكتير يعني ان شاء الله تخس قبلنا ونقعد نحقد عليك بس ابعت كل اسبوع وقو نزلت اد ايه وده ضروري جدا جدا ياجماعه عشان نحفز بعض واي خدمة ياحمادة تحت امرك

المقال "عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
ياسمين فيرجينيا
اهلا بيكي يامرام اولا مبروك ان وزنك نزل وعقبالنا يارب ادعيلنا ثانيا ياقمر ان وجهك يخس ده طبيعي جدا وجهك لازم ينزل عشان يناسب جسمك الجديد وكلي خضراوات كتير واشربي ماء وعصاير طبيعية عشان وجهك يبقي مشرق ونضر اما بالنسبة لموضوع الثدي مازل كبير فده اكيد انك اتبعتي رجيم من غير ماتلعبي رياضة جسمك هيخس ماشي بس لازم رياضة علشان يتناسق العبي تمارين ايروبكس مش الالات وان شاء الله شهر واحد وهتلاحظي تناسق بين حجم الثدي وباقي الجسم واي خدمة يااحلي مرام واي استفسار تحت امرك
ياسمين فيرجينيا
اهلا بيكي ياكيوتا بس ابعتيلي طولك علي الرغم ان واضح انك بتسالي عن النحافة بس برده ابعتيلي طولك ياجميلة عشان نبقي ماشيين سليم
إنتهيت
نظرا لاقبال الاعضاء على التوبيك بتاعك يافيرجينا انا هثبتهولك لغاية لما تخلي اجسامهم موديل

ياسمين فيرجينيا
مرسي ياانتهيت كتير علي التثبيت ويارب فعلا نبقي موديل
إنتهيت
مرسي ياانتهيت كتير علي التثبيت ويارب فعلا نبقي موديل
هتبقوا بإذن الله مادام فى تشجيع وإرادة وصبر وتحفيز قوى
راغب
ابقواااااااااااا قابلوني

جسم المرأه المصري بلدي ياعم الحج

البلدي يوكل

اوعوا تسمعوا كلامي خليكوا زي مانتوا
ياسمين فيرجينيا
ومين قالك ياراغب ان احنا عايزين نبقي اجسامنا غربية احنا مبسوطين ان احنا اجسامنا مصرية ومفيش احلي من الجمال المصري والعربي بشكل عام احنا بس بنظبط الجمال ده بنرجعه لطبيعته الي احنا بوظناها بس مش اكتر وبعدين بطل احباط متحبطش عزيمتنا ياعم
ياسمين فيرجينيا
ايه ياجماعه النهارده السبت محدش يعني دخل وقال خس اد ايه ولا عمل ايه في الرجيم ايه ياجماعه انتو فين انتو كده بتهزرو علي العموم انا خسيت قليل الاسبوع ده خسيت كيلو ونص بس ان شاء الله الاسبوع الجاي هيبقي فيه احسن بس انتو فين بقي يلا قولو عملتو ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياسمين جيسى
انا سنى27 سنه وطولى 167ووزنى 102 كيلو وعايزه اسجل اسمى عندك وياريت تبعتى ليا ميلك فى انتظار الرد يا ياسمين وكل سنه وانتى طيبه
ياسمين جيسى
انا سنى27 سنه وطولى 167ووزنى 102 كيلو انا معاكى ياياسمين ارجو المتابعه معايا والرد عليا باستمرار
ياسمين فيرجينيا
اهلا بيكي ياسمسمة كويس انك عرفتي تسجلي معانا انتي اخدتي الرجيم المفروض تمش عليه ويوم الست الجاي ان شاء الله تقوليلي وزنك قي اد ايه ده لو انتي هتمشي عليه يوم الاحد بس لو هتمشي يوم الاثنين اللي هو بكره تبقي تقوليلي يوم تبقي تقوليلي يوم الاحد الجاي ان شاء الله وزنك قي اد ايه بصي ياقمر اولا انتي وزنك المثالي المفروض يبقي 59.3 كجم اكتر خمسة او اقل خمسة ومتقوليش يااااه كل ده ده نص وزني وتحسي قي بيأس علي فكرة كلنا عندنا وزن زايد بس في خلال شهر ان شاء الله لو التزمتي بالدايت هتحسي بفرق جامد يعني ممكن تنزلي من 10 الي15 كجم يعني اربع اسابيع بس وتحسي بفر جامد جدا وحاولي تلعبي رياضه او تمشي مش لازم في جيم وتكاليف امشي بس كل يوم 45 دقيقة مشي سريع وشافطة بطنك وصدرك مرفوع متخافيش والله العظيم انا مجربة كل ده دلوقتي وزني 63.5 كجم وبكمل معاكو عشان اوصل ل52 كجم وكل اسبوع ابعتيلي خسيتي اد ايه وهبعتلك نظام الاسبوع اللي عده وان شاء الله هتخسي بس بجد لو مبعتيش هزعل اوي لان احنا المفروض اننا بنشجع بعض والمسابقة دي مش لعبة او هزار ده بجد وان شاء الله ياقمر انا مش هديكي فرصة تكسلي ويارب بجد نقدر نساعد بعض واي حاجة عايزة تعرفيها اسالي وانا عيوني ليكي ياسمسمة
ياسمين جيسى
ياسمين مش حتردى عليا اوك انا اسفه واضح انى ازعجتك عموما عادى انا ياستى مش حزعجك تانى وعادى مانا طول عمرى لوحدى اسفه تانى وشكرا ومش حزعجك والا حدخل المنتدى تانى والا حتشوفى اسمى
ياسمين فيرجينيا
سمسمة انا رديت عليكي ياقمر ايه ياياسمينة انتي اللي رديت عليكي وقولتلك ياسمسمة انا بدلعك يعني انا مقدرش مرودش عي حد ياقمر ومتقوليش كده تاني وانا بعتلك ايميلي علي الخاص
ياسمين فيرجينيا
ياجماعة انا جيبتلكو نظام غذائي تاني للاسبوع التاني يوم السبت عايزة اعرف الاوزان انتو كده بتهزروا
وده النظام التاني وطبعا عليه نفس الملحوظات اللي كتبتها قبل كده

[
color="blue"]ريجيم الأسبوع الثاني

[COLOR="red"]الإفطار يومياً أحد الاختيارات :
1- عدد 2 توست+ شريحة جبنة (شيدر أو جودة أو ملعقة جبنة بيضاء) أو 2 ملعقة مربى أو عسل.
2- لبن منزوع الدسم + كورن فليكس ريجيم "بران سيرياليز".[/COLOR]
اليوم الاول
الغداء:
مكرونة مسلوقة
خضار مسلوق
سلاطة خضراء
العشاء:عدد 2 توست سن
عدد 2 بيضة مسلوقة
سلاطة خضراء
اليوم الثاني
الغداء:
فراخ مشوية
سلاطة خضراء
العشاء:فواكة طازجة
اليوم الثالث
الغداء:
أرز أو مكرونة مسلوقة
خضار مسلوق
فراخ مشوية أو مسلوقة
العشاء:
عدد 1 زبادي لايت
فواكه طازجة
اليوم الرابع
الغداء:سمك أو مأكولات بحرية مشوي أو مسلوق
سلاطة خضراء
عدد 2 توست سن
العشاء
فواكه طازجة
اليوم الخامس
الغداء:
بطاطس مسلوقة
خضار مسلوق
سلاطة خضراء
العشاء:
لحوم باردة
سلاطة خضراء
اليوم السادس
الغداء:
فراخ مشوية
خضار مسلوق
سلاطة خضراء
العشاء:فواكه طازجة
اليوم السابع
الغداء:
سمك أو مأكولات بحرية مشوي أو مسلوق
سلاطة خضراء
العشاء:عدد 2 بيضة مسلوقة
سلاطة خضراء
[/color]

واي حد عنده اي سؤال او استفسار مهما كان انا تحت امرو
ياسمين جيسى
بحبك اوى يا احلى ياسمين واللهى بموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووت فيكى
ياسمين فيرجينيا
وانا كمان بحبك وهحبك اكتر لو التزمتي بالرجيم لحد الاخر
ياسمين جيسى
بصى انا معتبراكى واللهى كل حياتى يا احلى ياسمين فعلا فرجينا احلى الحلوين خدى بوسه على الجنب اليمين والشمال يا ارق بنوته ربنا يحميكى يارب
ياسمين فيرجينيا
مرسي يااجمل سمسمة فينكو ياباقي المشتركين محدش قالي ايه اخبار الرجيم انتو بتهربو ولا ايه؟؟؟؟
ياسمين جيسى
ممكن تكلمنى ياسيدى رد يا حبيبى ميل ياحبيبى مستنياكى بقالى وقت طويل حن يا باشا وحشتينى اوى
ياسمين جيسى
ردى عليا مستنياكى كتير يا سو يا قلبى انا تعالى يالا
no 4 love
انا مش عارفه اذا كان وزنى ماشي مع طولى ولا
انا طولى احم 157
ووزنى 45
وعندى 17 سنه
ياسمين فيرجينيا
اهلا بيكي يا نو فور لف بصي ياستي انتي كده في دايرة الوزن المثالي انتي وزنك المثالي المفروض يبقي 50كجم اقل من كده خمسة او اكتر من كده خمسة يعني انتي ممكن لو تحبي تزيدي كمان خمسة كيلو برحتك ياقمر بس نصيحتي ليكي انك تحافظي علي وزنك ده لان انتي لسه سنك صغير فوزنك ده مثالي جدا جدا واحنا كده هنحقد عليكي وارقي نفسك بقي ههههههه
واي خدمة ياقمر او استفسار انا تحت امرك
balouma2009
انا عمري 24 سنة وزني 94كغ و طولي 165 اريد ان اخس 35 كغ ارجوكم ساعدوني للتخلص من هاته البلوة
normandy2
ميرسى ياياسمسمه ع المسابقه دى انا طولى161 ووزنى 90 وسنى 22 سنه
الطيار
انا محمود وزني 75وطولي 180وانا عايز اخس اقتدر من كدة ممكن تساعدوني
ياسمين فيرجينيا
ياجماعه انا اسفة كتير جدا انا كنت في امتحانات وخلصت عشان كده اتاخرت عليكو بس ياريت ياجماعه اللي يبعت وزنه وطولة يقولي هو بنت ولا ولد علشان اقدر اقوله الوزن المثالي بس بالنسبة للنظام الغذائي فالاول نمشي علي النظام اللي في اول الصفحه وبعدين كل حد يبعتلي يقولي هو خس اد ايه بعد اسبوع من انتظامه علي النظام الغذائي وساعتها انا هبعتلو نظام الاسبوع الثاني بس الاول لازم اشوف التزام واهتمام منكو ومتابعه طبعا
ياسمين فيرجينيا
علي فكرة يامحمود انت وزنك مثالي جدا ومش محتاج ولا تخس ولا تتخن ليه عايز تخس انت وزنك مناسب جدا لطولك ومش مناسب بس ده هو الوزن المثالي
بنات نهر النيل
الفكره ده حلوه اوى يا ياسمين ويارات تبداو فيها بسرعه طولى 162 وزنى 85 الوزن الى انا عيزه اوصلو 65
بنات نهر النيل
انا بنت
ياميسا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كريم عبد الله: خسرت وظيفتي.. وكسبت زوجتي بسبب "الرابح الأكبر"
عايزة تخسي بسرعه بدون ريجيم وتاكلي اللي انتي عاوزاه ... الحل هنا
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى
ادخلو واقرو وقولو رأيكو دى اول مشاركة ليه