نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات رشاقة وتخسيس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟

بس قليل أوى ده أول أسبوع ومفروض الحرق فيه بيبقى اكتر أسبوع على العموم كويس بس ياريت يبقى أكتر

المقال "عايزة تخسي؟يلا نعمل الرابح الأكبر علي الانترنت يلا ادخلو وقولو رأيكو ايه؟؟؟؟" نشر بواسطة: بتاريخ:
ياسمين فيرجينيا
اوك اسيرة بس انا عملت دايت كتير اوي قبل كده ولسه من مدة قريبة برده كنت عاملة وبطلت فيعتبر ان ده مش اول اسبوع يعني نسة الحرق عندي ملخبطة شويتين علي العموم هستناكي السبت تقوليلي انتي خسيتي اد ايه
ياسمين فيرجينيا
ايه اسيرة الليل انتي فين النهاردة السبت المفروض نقول علي وزننا اقولك بقي ياستي انا الاسبوع ده خسيت 4 كجم :يعني بقيت 71 كجم يارب بقي نكمل وانتي بقي روحتي فين اوعي تكوني انسحبتي قولي انتي عملتي ايه ياقمر مستنياكي
أسيرة الليل
انا خسيت 4 كيلو يعنى بقيت 71 كيلو اهو يارب استمر بنفس العزيمه
ياسمين فيرجينيا
يلا اسيرة شدي حيلك عايزين نكمل
ياسمين فيرجينيا
متنسيش يااسيرة يوم السبت ان شا الله
ياسمين فيرجينيا
اسيررررررررررررررررررررررررررررررررة انا بقيت 67.5
خسيت 3كجم ونص بجد انا نفسي اوصل لحد 60 وانت ايه اخبارك
أسيرة الليل
أخبارى كويسه اوى انا خسيت خمسه كيلو وأمسكوا الخشب
يعنى بقيت 66كيلو
راغب
هع انا بقي
60 كيلو وعاوز ازيد لحد 70 اعمل ايه
ياسمين فيرجينيا
ابعت طولك وسنك وانا اقولك المفروض تزيد او لاء
راغب
طولي 175
وسني 23
وزني 60:63
عاوز ازيد ابقي 70 كيلو ازاي بقي مع اني مفجوع
ياسمين فيرجينيا
اوكي ياراغوبة المفروض يقي وزنك المثالي70.7 كجم يعني فعلا انت عندك حق المفروض تزيد انا هكتبلك نظام غذائي امشي عليه واوزن نفسك بدها باسبوع واابقي اعت وقولي ايه الاخبار وان شاء الله هتلاقي نفسك زايد

وجبة قبل الإفطار:
5حبات من الزيتون الأسود.

- وجبة الإفطار:
3ملاعق عسل نحل + قشدة + طبق فول بالزبدة أو السمنة أو الزيت أو 2 بيضة مقلية + عيش بلدي أو فينو، ويمكن تناول هذه الوجبة على 3 أو 4 ساعات.

- وجبة قبل الغداء:
كوب عصير طازج أو كوب كاكاو.

- وجبة الغداء:
أرز أو مكرونة أو محشي + سلطة خضار بزيت الزيتون + خضار مطبوخ + فراخ أو لحم؛ ثم يمكن تناول الفاكهة بعد ساعة من الطعام.

- وجبة قبل العشاء:
مثل وجبة قبل الغداء تمامًا.

- وجبة العشاء:
3 ملاعق عسل نحل + مربى بلح أو تين + قشدة + عيش بلدي أو فينو.

- كوب كاكاو باللبن قبل النوم.

ملحوظة: ياجماعه النظام ده للي عايز يتخن زي راغب كده احنا ملناش دعوة اوعي حد من اللي بيخسوا يمشي عليه
cindrella2007
توبيك جميل فرجينيا انا احب اشترك معاكو
طولى 166 ووزنى 69 وسنى 22 مستنية الانظمة الغذائية التمام
راغب
ايه يابنتي كل ديه وجبه غذائيه
ده انت هاتخليني اكل 5 مرات في اليوم
انا باكل مرتين في اليوم بس
حاولي تخليهم مرتين
ياسمين فيرجينيا
هاي ياسندريلا بصي اجميل انتي وزنك المثالي المفروض يقي 57 كجم ممكن يزيد خمسة او يقل خمسة وبرده تبقي في دايرة الوزن المثالي وبالنسبة للانظمة الغذائية في اول صفحه في نظام غذائي لمده اسبوع امشي عليه وبعد اسبوع ابعتي وقولي وزنك بقي اد ايه وانا ان شاء الله ابعتك نظام غذائي تاني واهلا يكي ياقمر وتنورينا
ياسمين فيرجينيا
بص ياراغب انا مش دكتورة عشان احاول اخليهم مرتين ده نظام غذائي للدكتور عشان اللي عايزين يعاجو النحافة وانت المفروض تمشي عليه مفيش حاجة اسمها مرتين لازم تمشي عليه زي ماهو كده واي خدمة ياجميل انا تحت امرك
راغب
الخدمه بقي انك تجيبيلي الاكل اللي انا مش هاكلو
يابنتي انا النهارده واكل حاجلت غريبه

واكل جمبري وكبده وحواوشي ومعاهم بوريو وكان واحد معاه سندوتشات بطاطس كلت بردو وفطير
وشربت لتر حاجه ساقعه
اعمل ايه تاني
ولما روحت كلت تاني
ياسمين فيرجينيا
ياراغب مش من يوم كلت فيه هتلاقي نفسك بليل تخنت اصر امشي علي النظام اللي كتبتهوك وبعدين انت مفيش حاجة متاكولهاش انت كل حاجة تاكلها بس النظام مليان اوي اكلات عالية في السعرات الحرارية عشان كده لازم تمشي عليه بالظبط
remo@media
انا ريم 17 سنة والوزن 79 والطول 165 وعايزة اخس بجد
ياسمين فيرجينيا
اهلا بيكي ياريم انا حسيت من رسالتك كده انك تعبانة من موضوع الوزن ده بس بجد متضايقيش نفسك ومتزعليش خالص كلنا كده واكيد انتي قريتي ان احنا الحمد لله مشينا علي النظام الغذائي وخسينا انتي كمان ممكن تبدئي معانا بصي ياستي انتي المفروض وزنك المثالي يبقي بين56 كجم الي63 كجم تمام بصي بقي ياستي في اول صفحة هتلاقي نظام غذائي ومتخافيش نظام صحي وبيخسس من 3 الي 5 كجم في الاسوع وكمان طريقة صحية بس امشي عليه بالظبط واقري الملحوظات كويس جدا جدا وتطبقيها وان شاء الله انتي كمان تنزلي ونكمل كلنا سوا ورده تعتي تقولينا وزنك بعد اسبوع بقي ايه واي استفسار في اي وقت انا تحت امرك واهلا بيكي معنا ياقمر
eso2008
فرجينيا ازيك مرسى على الرد بتاعك
انا 23 سنة
اخر مرة قست فيها وزنى كان 60 والطول 160
بس قبل كدة كان الوزن 58 مش عارفة اية السبب فى الزيادة دى
مع ان هو هو الاكل ويمكن كمان بقلل فى الاكل شوفى انتى بقى اية الحكاية
واية هو الاكل المناسب
thankyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuu
ياسمين فيرجينيا
هاي ايسو ازيك اولا بجد بعتذؤر عن التاخير كان بالي كتير مش دخل المنتدي بس بصي ياجميلة مش شرط ان وزنك زاد 2 كجم يبقي س مرتبط بالاكل ممكن تكوني اكلتي حاجة تقيلة في مرة ونمتي اكلتي سعرات عاليه جدا في العشاء او اكللك هو هو وقللتي في المجهود وبعدين ياقمر 2 كجم دول زيدتهم في اد ايه؟؟
الناس اللي بتثت وزنها المفروض انها بتتابع الوزن كل 15 يوم علشان برده بيبقو معرضين للزيادة عادي يعني ياقمر مش مشكلة دلوقتي انتي لو عايزة تنزلي وزنك في نظام غذائي في اول الصفحه اقريه وامشي عليه وده هينزل كويس اوي من غير ضرر صحي متقلقيش واي استفسار ياجميل تحت امرك
eso2008
مرسى يا فرجينيا
وانا عايزكى تفضلى على النجاح دة
وتقدمى حاجات اكتر
thankyouuuuuuuuuuuuuuuuu
thnakyouuuuuuuuuuuuuuuuu
thankyouuuuuuuuuuuuuuuuu
ياسمين جيسى
انا عايزه اكلم معاكى ياياسمين فرجينيا انا ياسمين جيسى من اسكندريه وعايزه اتعرف واشترك معاكى فى موضوع الرابح الاكبر انا عمرى 27سنه وطولى 167اما وزنى فمش ينفع اقوله المهم انا مشتركه معاكى
احمدحمدى
ههههههههههه وانا احمد ووزى 135 كيلو وعاوز اخس خسسونى معاكم وليكم كل الاحترام والتقدير وانا موافق يا ياسمين
احمدحمدى
انا احمد حمدى من البحيره اتمنى انك تقبلينى اشترك معاكى فى الموضوع دا انا وزنى 135 كيلو وطولى 190 سم قوليلى بئا اعمل ايه وايميلى [email protected]
mram mohamed
ميرسى على المجهود انا عملت رجيم وفعلا نقص وزنى لكن المشكلة فى وجهى رفع جدا وثدى ما زال كبير وانا سنى 33 و طولى 157 ووزنى 57 فماذا افعل بليييييييييييييز ردى عليا
كيوتا
انا عندي 19
وزني 44
ياسمين فيرجينيا
بجد ياجماعه والله بعتذرلكو عن التأخير انا بمتحن ميد تيرم وغصب عني بس ان شاء الله هددخل ةارد عليكو دايما ويارب اقدر افيدكو ومرسي ياايسو يكي انتي ياقمر ويارب ابقي عند حسن ظنكو
ياسمين فيرجينيا
اهلا بيكي ياسمين جيسي ياقمر اولا مينفعش تتكسفي من وزنك عشان ميسببلكيش اكتئاب والحالة النفسية مهمة جدا جدا اثناء الرجيم وعلي العموم ياقمر انا تحت امرك وانتي ممكن متكتبيش وزنك لو انتي مش حابة س ممكن كل اسبوع تبعتيلنا وتقولي خسيتي اد ايه يعني 3 كجم 4كجم كده يعني من غير ماتقولي كنتي كام وبقيتي كام واحنا منقدرش نضايقك ياقمر وبالنسبة للنظام الغذائي امشي علي النظام اللي في اول صفحة وانا هنزلكو انظمة تانية تكملو معاها واي خدمة ياقمر وتحت امرك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كريم عبد الله: خسرت وظيفتي.. وكسبت زوجتي بسبب "الرابح الأكبر"
عايزة تخسي بسرعه بدون ريجيم وتاكلي اللي انتي عاوزاه ... الحل هنا
لو عايزة تخسى وتحسى بتناسق فى جسمك وخاصة البطن تعالى خسى 8 ك فى اسبوع وادعيلى
ادخلو واقرو وقولو رأيكو دى اول مشاركة ليه
اتفرجو يا بنات وقولو ايه رأيكو في الساعات البناتي