نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل يعيش الحب بعد ذلك

صديقتى احب رجل وتزوجته وتغاضت عن علاقاته السابقه لكن بعد مده انفصالوا لانها اكتشفت انه خائن ولا يعرف الحب والاخلاص وايضا عديم الشخصيه تجاه اهله وقد ضحت معه وساعدته فى حياته الماديه واعطته مالا لعمل مشروع يزيد الدخل وبعد كل ذلك جرح مشاعرها وذبح قلبها والان يريد ان ترجع له ارجوكم ساعدونى هل هذا الرجل سوف يتغير وينفع تعيش معاه تانى ولاتحاول تنساه وتبدأحياه جديده مع العلم انه اول رجل عرفته وحبته فى حياتها ؟ انتظر رايكم

المقال "هل يعيش الحب بعد ذلك" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
الانسان يتغير بصعوبة جادا
هذا كل ما استطيع قوله
شاهندا
انا اقولك اختى العزيزة ان الرجل لو خانها معا واحده اخرى فلا ترجعلة لانه زانى
بس دى فحاله انهم انفصلوا لو منفصلوش لايجوز ان تتركه وان تعيش معاه والله عز وجل شاهد وان تعامله بأحترام
وسيبى امرة الى الله ربنا يهدى كل عاص مسلم ومسلمه ويهدى الى الاسلام كل كافر امين

انا اسمى شاهندا وبيدلعونى ب شا هى
fordland
انا أيضا اعتقد ان الرجل يتغير بصعوبة جدا ايتها العذراء..لذا فلو لم تشعر صديقتك هذه بوجود معجزة ما فعلا ساهمت في تغيير هذا الرجل فأن الأسلم بالطبع ان تنهي علاقتها به عند هذا الحد ..
عصفور المطر
من الصعب جدا عزيزتى ان يتغير انسان وخصوصا الطباع لانها هى التى كونت شخصيته..ولكن لتبذل هذه الصديقه محاولة لتغييره..وتجعله انسانا مختلفا..لتجعله يحبها وتصير هى كل حياته ..فاذا احبها بصدق ..سيكون مثل الطفل الصغير امامها..لن اقول كيف ..ولكن كل انثى لديها ادواتها التى تجعل الرجل يذوب فيها..لتجعله قضيتها الاولى فى حياتها..ولتجعله مشروعها الذى اما ان ينجح واما ان يفشل لا قدر الله..اما اذا استنفذت المحاولات فاعتقد ان الحياه معه ستصبح مستحيله...ارق امنياتى..
Hasan_3ed
اختي الكريمه ان تكوني في هدوء حتي لا تخسري كل شيئ ويجب ان تتأكدي من كل شيئ ثم اعطي فرصه اخيره فعسه اللة ان يهدي لكي زوجك فيكون لكي نصيب في اجر وثوب عند اللة واعلمي يا اختي الفاضله لأن يهدي بيكي اللة رجلآ خيرآ ليكي من الدنيا وما فيها واللة الهادي الي طريق السبيل
roqa
بصى هو فى مقولة بتقول ((( الطبع يغلب التطبع )))

ان من رأى ان الخيانة دى ابشع حاجة للمرأة فتاكدى ان عمر ما انسان هايحب بجد وهايخون
ولو هى هانت عليه مرة سهل انها تهون علية كذا مرة وبالارادة تقدر تعيش حياتها بدونه الانسان
الخائن ميستحقش انها تفكر فيه ياريت تفكر ازاى تخلى مستقبلها احسن من غيره
وربنا معاها ويهديه ويهدينا
القلب الطيب
ان من رأى ان الخيانة دى ابشع حاجة للمرأة فتاكدى ان عمر ما انسان هايحب بجد وهايخون
ولو هى هانت عليه مرة سهل انها تهون علية كذا مرة وبالارادة تقدر تعيش حياتها بدونه الانسان
الخائن ميستحقش انها تفكر فيه ياريت تفكر ازاى تخلى مستقبلها احسن من غيره

شكرا علي موضوعك الجميل

تقبلي تحياتي
sonaa
مستحيل ترجعلة تانى ازاى ترجعلة بعد ماخنها

هتلاقى اية ابشع من كدا

عمرة ماهيتغير اكييد

تقبلى مرورى
سلمى
مينفعش ترجعله تانى
وكل الى ردوا على التوبيك اجمعوا على كده
يبقى هيه حبيته كل الحب ده وعملت على عشانه حاجات كتير
وهوة جرح قلبها
مستحيل ترجعله وتقسى قلبها شويه
اكيد هتبقى حاجه صعبه
بس لازم
وربنا يقدم الى فيه الخير
basnet
هو من الاول بتاع ستات صعب يتغير تنساه احسن وصدقينى مهما عملت صعب وفى الاخر هى اللى هتنجرح تانى
همسات مسموعه
الخيانه اصعب شئ في الدنيا
واللي يخون مره ممكن يخون الف مره
ولو هيا فعلا مقصرتش ف حاجه معاه وخانها
يبقي في احتمال انه يخونها تاني وصعب انه يتغير
Mero_h1989
الموضوع صعب والخيان اصعب .. وجرح الخيانه أشد
ومعتش ينفع ترجعى
ولا تفكرى
naima
نعيمة
لقد قرأت الموضوع
فأعجبني لأنه موضوع جد حساس جدا
لأنه يحتوي على مشاعر و أحسيس
وشكرا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور هل تصدق وجود كائن يعيش بيننا وسيظل يعيش الى يوم القيامة ولا يموت نهائيا -صورة حقيقية شاهدها واعرف سبب ذلك
يعيش المكياج يعيش .. صور منى زكى بدون مكياج
ازاي نخلي الحب يعيش؟ نصيحة