نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعادة الحلقة الثالثة(برنامج احساس من القلب للقلب)احساس الحب والاعتراف بة

بداخل كل انسانا منا مشاعر واحاسيس جميلة اوى واجمل حاجة اننا نتكلم ونتشارك فى الاحاسيس الحلوة؛او حاجة تاهباه مشكلة مثلا يتهيئلى لو اتشاركنا فيها وفضفضنا لبعض هاتبى اهون من الاول وممكن بل اكيد انشاء الله معانا تلاقى الحل وترتاح؛او شوفت انسان قدامك جميل ونفسك تتعرف عليك بس مش عارف او خايف اكيد لو حكيت ممكن تتشجع وتتكلم مع الانسان اليى نفسك تتكلم معاه او بتحلم بيه؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛
طبعا البرنامج ياجماعة باين من عنوانه احساس من القلب للقلب يعنى اى حاجة فى قلبك احساس كلام اى حاجة نفسك تقولها نتشارك فيها بمعنى اصح نفضفض مع بعض ياريت تشاركنا فى البرنامج واكيد البرنامج هاينور بكلماتك النابعة من احساسك النابع من قلبك اليى اكيد هايبقى فى قمة الاحساس والرومانسية.
انا منتظر مشاركتكم فى البرنامج وانشاء الله لو تحبوا نفضفض مع بعض هايبقى من خلال المنتدى وممكن تبعتولى كل مشاركتكم على ملفى الشخصى
او الرد السريع على الصفحة دى
اوعن طريق المحادثة او عن طريق رسائل البريد الالكترونى على ايميلى [email protected]
او على برنامج قلب واحد&خالد شاهين وهو على الرابط دهalbwahd.ahlamontada.net
او عن طريق رسائل الsmsاو على الاتصال الهاتفى على رقم0141040967
وانا فى انتظار مشاركتكم.......................................... .. ...........................
.................................................. .................................................. .................................................. ........................
النهاردة ياجماعة موضوع الحلقة دى طالع من القلب والموضوع ده احساس جميل ويارب كل اليى يقراة يحسة معايا بجد اجمل احساس انك تقابل انسان صدفة وتعرفة ويعرفك وتكلمة ويكلمك وتتبادلة نظرات الاعجاب بينكم ومن هنا بتبتدى قصة الحب قصة الحب اليى فى بدايتها احساس جميل وفى نهايتها احساس عمرة مايتوصف احساس رائع جدا.
تبتدى بالتعارف وبعد كده بيبتدى الاحساس يتسلل لقلبك وعقلك ولكل حاجة فيك وتكون تتمنى وبتقول يارب احساسها بيا يطلع زى احساسى بيها وممكن تكون نظراتها بتقول فيها انها بتحبك لكن من خوفك وقلقك انها تزعل منك او تبعد حبة بيخليك مش قادر تشوف ده فى عنيها او تعرف وتفضل حيران وهى كمان اكيد لو بتحبك بتكون حيرانه زيك لكن بيبقى اكيد باين عليها علامات من الحب ليك وممكن تكون بتعشقك بس طبعا ماينفعش تقولك لكن انتا يامسكين تعمل ايه مانتا خايف من انها تقلل من تواجدها معاك ولو حتى ثانية.
وتفضل توحشك حتى وانتا معاها ولو هاتقعد معاك حتى اليوم كلة تفضل حامل هم الثانية اليى هاتيجى تقولك فيها انا ماشية ولكن اكيد هاتيجى فى مرة وماتقدرش تتحمل بعدكم عن بعض وهنا تبتدى تصارحها؟؟؟؟؟؟؟
انا............انا......................
انا وكالعادة هاتقولك فية ايه
ولو بتحبك اوى هاتقول ماتنطق الله
هههههههههههههههههه
لا بجد تخيل بجد وتخيلى اللحظة دى لحظة الاعتراف بالحب بتحس انك فيها طاير لابعد سما فى الدنيا مع حبيبتك وبتؤلها احلى كلام وبتوصفلها احساس كان عايش بقالو كتير جوة قلبك وتبتدو تتكلموا وكل يوم توصفوا احساسكم ببعض وتحبوا فى بعض بس اكيد الاحساس وقتها بيبقا اعلى من السما واحلى من القمر وارق من النجوم.
بجد احساس عالى جدا جدا جدا
وطبعا اكيد بعد كده هايتبع الاحساس ده ارتباط مربوط وموثوق بوثائق الحب.
ياريت يكون وصلكم احساسى باللحظة دى ويكون الاحساس ده امتعكم واتمنى المشاركة فى موضوع الحلقة:rol leyes:او فى احساس الحلقة

المقال "اعادة الحلقة الثالثة(برنامج احساس من القلب للقلب)احساس الحب والاعتراف بة" نشر بواسطة: بتاريخ:
.عاشق الرومانسية.
ايه ياجماعة الحلقة دى مش عاجباكم ولا ايه ياريت اعرف رايكم
.عاشق الرومانسية.
اية ياجماعة الحلقة دى مش عاجباكم ياريت اعرف رايكم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنيه احساس .. كارول سماحه .. البوم احساس 2013
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثالثه
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الاولى؟؟؟؟؟؟؟
برنامج احساس من القلب للقلب&الحلقة الثانية(وحدة القلب والاشتياق للحب)