نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين الادب والشعر منتدى القصص والروايات



تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل




اخر البنات المحترمين

 

عثل عثل عثل كالعاده
وبجد احترمت البت منى دى انها اخيرا عرفت تسيب احمد وفهمت انه مش هاتتغير مع انى كنت كرهاها فى الاول علشان اللى عملتوا بس كويس انها رجعت لعقلها تانى
مستنين الباقى يا كاتى
ميرسى ياحبيبه قلبى
معلش لورديت متأخر عليكى

اه اخيرا رجعت لعقلها
شفتى ازاى؟
بس جايه تسيبه بعد ايه!!!!!!!!!

بعد ماهانها وهان كرامتها

يلا بقى محدش بيتعلم بالساهل






المقال "اخر البنات المحترمين" نشر بواسطة: بتاريخ:
riri cat
توبيك جميل جارى القراءة
نورتى ياهبه
وان شاء الله تكمليها للاخر
riri cat
بجد حلقه جيله اووووى والحمد لله انها خلصت من البنى ادم ده وربنا يوفقها فى حايتها الجديده واحلى جمله قريتها
( وتعرفي ان اي صرصار هيبقى احسن منه, عشان تعرفي تبدأي على صفحة بيضة جديدة, مع البني ادم الي ربنا قاسمهولك ان شاء الله.)
وتسلم ايديك يا شيكامارا على الحلقات الحلوه دى
منور ياحووووده

بس ايه رأيك جمله جامده
كويس انك علقت عليها
اهو انابقى بحب الناس المصحصحه دى
عاوزاك كده دايما تقولى الجمل اللى بتعجبك فى الحوار

وميرسى ليك
انا شيكامارا وانت ايه؟؟؟؟؟؟؟
هبقى اشوفلك كده اسم
riri cat
جميلة اووووووووووووووووووووى بجد الحلقات دى
وكويس انها فاقت ورجعت لعقلها ومرجعتلوش
هو كان عايز اللى يديلوا على دماغه
ميرسى ياريرى على الحلقات
وفى انتظار القادم
منورانى ياساره كالعاده

العفو ياقمر
وجارى تنزيل باقى الحلقات
riri cat
اصلى اصلى

100 100 يا ريرى
هههههههههههه
تسلم ياحازم باشا
riri cat
الحلقة دي حلووووووووووووة أوييييييييييييييييي
الحمد لله ان البت منى فاقت ورجعت لعقلها


ههههههههههههههههههه
الخاله مون وصلت

ماحدش يستغرب ياجماعه
مون خلاص بقت خاله
اختها جابت زياد

وبقت خاله
عجزت وهى لسه عندها 23
ههههههههههههههههههه
يلابقى نصيبها
riri cat
هههههههههههههههه خلاص انا لسه ليا ماده واحده يوم الاحد لغه فارسيه بس سهله اوى اعتبرى أجازتى بدأت من انهارده الامتحان كان جميل اوى ياريرى


وخدى بقى الاغنيه دى منى ليكى



كل اللى فات

كل اللى فات من عمرى عدا كأنه ساعات

أول ما شوفت عنيك

يا حبيبى أه هعيش معاك طوول الحياااااه

بس هعشق فيك

كل اللى فات من عمرى عدا كأنه ساعات

أول ما شوفت عنيك

يا حبيبى أه هعيش معاك طوول الحيااااه

بس هعشق فيك

ده اللى زيك أنت يتشال عالراس ومينزلشى

ده اللى زيك انت يؤمر وكلامه كله يمشى

ده اللى زيك انت يتشال عالراس ومينزلشى

ده اللى زيك انت يؤمر وكلامه كله يمشى

هوا انا عارف اغنى من يوم ما عرفتك يا حبيبى

على طول سهران مش لاقى كلام يوصفلك تعذيبى

هقولها وخلاص بعشق عنيه وبحبه يا ناس مهما عمل فيا

ومن الليله دى هبدأ حياتى من اللحظه دى وأيدك فى ايديا

ده اللى زيك انت يتشال عالراس ومينزلشى

ده اللى زيك أنت يؤمر وكلامه كله يمشى

هوا انا عارف اغنى من يوم ما عرفتك يا حبيبى

على طول سهران مش لاقى كلام يوصفلك تعذيبى

وكل اللى فات من عمرى عدا كأنه ساعات

أول ما شوفت عنيك

يا حبيبى اااه هعيش معاك طول الحياااه

بس هعشق فيك ايوه هوا ده


طب الحمدلله
يعنى وشى طلع حلو عليكى ياحبيبتى

وميرسى ع الاغنيه الجميلله دىىىىىىى

بس ياريت بقى تخليها حاجه للهضبه
يلاش تيموز ده
riri cat
ايه يا ريرى الجمال ده بجد تسلم ايدك

بس منى فاقت متاخر اوووى

بس الحمد لله انها فاقت اصلا

يا خوفى لاترجع تحن تانى يبقى بجد حرااام بعد ده كله

فين الباقى بسرعه

تصدقى الامتحنات فوتت عليا حلقات كتير بس يلا مش مشكله قرأتها برضو ولا يهمك يا جميل
حبيبتى دموع
اهى فاقت وخلاص
بس متأخر
بس برضه كويس واهى اتعلمت

ومتسبقيش الاحداث

لسه للحديث بقيه

مش يمكن تحن تانى له زى كل مره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والحمدلله انك خلصتى الامتحانات على خير

عقبال كده ماتتخرجى وتعزمينا على خطوبتك وفرحك كده

يارب ماتنسينا ساعتها
riri cat
ايه ده هى كده خلصت بجد قصه جامده موووووووووووووت
منوره ياسحر
بس هى لسه مخلصتش

انتى مشيتى ولاايه

لسه باقى يابت
ارجعى تانى
riri cat
حلوه اوي الحلقة ياريري
القصة ليها ابعاد كتيير اوي لازم نفهمها
مش مجرد قرايه بس
ميرسي ياقمر
تسلمى ياحنان ياحبيبتى

ياريت كلنا نكون بنقراها وبنستفيد منها

مش مجرد قرايه فقط

انا لماكتبت القصه دى
حاولت على قدر الامكان انها تبقى طويله عشان الناس تستفاد اكتر
وكمان خليت الاسلوب شبابى وفكاهى وواقعى

عشن محدش يزهق
واستخدمت عنصر التشويق

ياريت كلنا نكون فهمنا الدرس
وكمان ياريت البنات تاخد بالها

riri cat
بجد القصه دى تحفه بس هى كانت غبيه فى بعض الاوقات


بس بجد تسلم ايدك
مشكوره على مرورك ياسلوى

بس ممكن اعرف كانت غبيه ليه؟
مش فاهمه

ع العموم شكرا ليكى
riri cat
الحلقتين جامدين موووووووووووووت

تسلمى يا قمر


وسلام كبير جدا وخاص لكل من ريرى ومون مون وسويتى


واحشتنونى مووووووووووووووووت
تاتاااااااااااا حبيبتى
وحشتينى يابت
عامله ايه فى الكويت دلوقتى؟

وميرسى على السلام الكبير ده

لسه القصه ماخلصتش على فكره

فاضل حاجه بسيطه خااااااالص
saharsasso
[QUOTE=riri cat;226693]
منوره ياسحر
بس هى لسه مخلصتش

انتى مشيتى ولاايه

لسه باقى يابت
ارجعى تانى
[/QU




انا اقدر امشى انا قاعد على قلبكوا لحد متيجى القصه يلا بقى انا عايزها
ههههههههههههههههههههههههه مش تزعلى انا بهزر يا ريرى
sweety girl
ولا تزعلى للهضوبه بس تامر جميل

وياااااااااااااااااااااااااااااااااااااك


ده الي كان نفسي فية
لو تيجي صدفة تجمعني بية
فرصه عمري اضيعها ليةمش معقول
عيني قدام عينة
ده اكتر من الي حلمت بية
ده اليوم الي انا مستنيه علشان اقـــــــــــــــــــــــــــول

اياة الحياة حتلي وانا معاه
هو ده الي انا بتماناه
و العيني شايفة احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقينــــــــاه

ايوة هقول و اعيد ما هو بقي جانبي ومش بعيد
فرحة قلبي كأنة عيد مستــــني
يلا اهو جه الاوان مش هستني ليوم كمان
لازم اقولة انا من زمان عيني علية

واياة الحياة حتلي وانا معاه
هو ده الي انا بتماناه
و العيني شايفة احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقينــــــــاه
riri cat
ولا تزعلى للهضوبه بس تامر جميل

وياااااااااااااااااااااااااااااااااااااك


ده الي كان نفسي فية
لو تيجي صدفة تجمعني بية
فرصه عمري اضيعها ليةمش معقول
عيني قدام عينة
ده اكتر من الي حلمت بية
ده اليوم الي انا مستنيه علشان اقـــــــــــــــــــــــــــول

اياة الحياة حتلي وانا معاه
هو ده الي انا بتماناه
و العيني شايفة احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقينــــــــاه

ايوة هقول و اعيد ما هو بقي جانبي ومش بعيد
فرحة قلبي كأنة عيد مستــــني
يلا اهو جه الاوان مش هستني ليوم كمان
لازم اقولة انا من زمان عيني علية

واياة الحياة حتلي وانا معاه
هو ده الي انا بتماناه
و العيني شايفة احساس انه احلي و اغلي الناس
خلي قلبي يقولي خلاص اهدي بقي لقينــــــــاه


ايووووووه هو ده الكلام
اغنيه الموسم دى
جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااامده
decientgirl
ايه ياريرى
مش هتكملى بقى الحلقات
همسات مسموعه
جاااااااااامده ياقمر

استمرى بقى
riri cat
(الحلقه التاسعه عشر)






سارت منى بهدوء في المول, تدفع امامها طفلتيها التوأم في عربة اطفال مزدوجة , وهي تبحث بعينيها عن صيدلية, لقد مرت سنين وسنين منذ تركت احمد, ومرت الايام كما قالت سارة, ونعمة النسيان شملتها , صحيح ان الايام مرت كالسنين عليها, وتارة تفكر به وتارة تشتاق اليه, وتارة اخرى تكرهه كرها شديد, لكنها استعانت بالله عليه وعلى ذكراه, وتخطت الامر وانهت دراستها, وعملت في شركة توكيلات, بينما تزوجت ميرنا بمجرد الانتهاء من الدراسة, وبعدها بشهور تزوجت سارة, وعادت هي وسارة صديقتان اقوى من الاول, بعد ان تأكدت ان لاشيء يستحق ان تخسر صديقتها من اجله خاصة احمد, وساعدها افراد اسرتها على تخطي ايامها الصعبة بأن تكاتفوا معها وشجعوها على العمل والخروج للحياة مرة اخرى لتشغل وقتها وعقلها, وسبحان الله لقد شعرت بعد كلام سارة بأنها خفيفة وكأن كل العبء والهم انزاح عن كتفيها حين اوضحت لها ان ماحدث لها كله كان لحكمة الله فيها, واستطاعت استعادة حياتها شيئا فشيئا وكأن شيئا لم يحدث.
وتعرفت على زوجها عن طريق العمل, فهو اخو زميلتها بالشركة ,اعجب بها وبأخلاقها, وهي ايضا اعجبت به, وقدر لها الله ان تتزوجه, صحيح ان شريف ليس مثاليا, ولم يكن كما تخيلت ان يكون في الرجل الذي طالما حلمت به, الا انه حلو المعشر, هاديء الطباع , مع انها ترى في بعض الاوقات في هذا الطبع مبالغة امام عصبيتها ,ولكنها حمدت الله عليه ,فالبرود ارحم بكثير من العناد والعصبية, لانه لو كان عصبيا امام عصبيتها لما احتملا الحياة سويا, وهو كريم وطيب حنون,وما الذي قد تتمناه بعد هذا, ثم انعم الله عليها بعد ذلك بان انجبت ابنتيها,وسارت حياتها كما ينبغي.
وبينما هي تسير وجدت صيدلية امامها فاتجهت اليها تدفع العربة امامها, وبينما هي تحاول الدخول بعربة الاطفال الكبيرة, امتدت يد لتساعدها, فالتفتت الي صاحب اليد لتشكره, واندهشت, ...انه احمد.
صمت كلاهما قليلا ,ثم تفحصت منى احمد من اعلى لاسفل وهي تبتسم,وقالت.
منى: ايه دا؟, احمد ؟, مش معقول ,ازيك؟.عدل احمد من وضع طفله الرضيع على كتفه وهو يهدهده, والطفل يبكي وابتسم هو.
احمد: الحمد لله تمام, ازيك يا منى اخبارك ايه؟.منى: الحمد لله,.. هو ماله؟.حاول احمد تهدئة طفله وهو يجيب.
احمد: تعبان ورجع مننا مرتين.منى: اه يا حبيب قلبي, اصل هو الدور ماشي في البلد في الوقت دا, العيال كلهم بيعيوا دلوقتي, اديله حقنة كورتجين و متأكلوش ساعتين, وهو هيبقى كويس ان شاء الله.احمد: اه ماهي مامته, نزلت تجيب الروشتة من العربية, وهو مش راضي يسكت من ساعتها.بينما ارتفع صراخ الطفل, فوضعت هي عربة طفلتيها في احد الاركان, وقالت.
منى: هاته, هاته.واخذت الطفل منه في هدوء, وفي لحظات, صمت الطفل واستكان, فابتسمت وهي تقول.
منى: هو اسمه ايه؟.
احمد: اياد.منى: دا صغنون اوي, عنده قد ايه؟.احمد: 9 شهور.منى: ماشاء الله.ونظر الي ابنتيها اللتان تفحصتاه في فضول ,وهما تضحكان بشقاوة.
احمد: والقمرات دول بناتك؟.منى: اه, حنين وحبيبة.نزل احمد الى مستوى نظريهما يداعبهما , فامسكت احداهما بانفه وهي تتمتم.
حبيبة: خيرو...دي,....هممممم.فضحكت منى.
منى: دي قصدها انها عايزة تاكل مناخيرك.فضحك احمد,واعتدل وهو ينظر اليها نظره نافذة يتفحصها بشغف.
احمد: اخبار الدنيا معاكي ايه يا موني؟, عاملة ايه؟. ابتسمت منى لذكرى "موني" من بين شفتيه, وقالت.
منى: الحمد لله, تمام.احمد: اتجوزتي امتى؟.
منى: من تلات سنين كده.خفت صوته وهو يسأل.
احمد: ممممم,..حد نعرفه؟.ردت باقتضاب.
منى: لا.ولم تتحدث فصمت هو, ولم تشعر بالرغبة في ان تسأله اي سؤال عن حياته الشخصية, فقالت.
منى: ممكن يا احمد لحظة بس هدخل اجيب الدوا من جوة وخليك معاهم, لحظة واحدة عشان مش هعرف ادخل عربيتهم الصيدلية.احمد: , اه طبعا, طيب هاتي اياد عشان تعرفي تدخلي.منى: لا , متخافش خليه معايا, انا ثواني وهطلع.وبالفعل دخلت منى واشترت الدواء, وخرجت في سرعة لتجد ابنتيها تلهوان بأحمد وليس العكس.
منى: ميرسي اوي يااحمد, طبعا دوخوك.احمد: لا دول عسل خالص, ربنا يخليهملك.ناولته ابنه وهي تقول.
منى: هتعرف تسكته ولا استنى معاك لغاية ما مامته تيجي؟.بدا الارتباك على وجه احمد وهو يقول بسرعة.
احمد: لا,...ااا,..مالوش لزوم روحي انتي, عشان متتأخريش.منى: لا , ولا تأخير ولا حاجة انا هنا مع سارة, بنشتري حاجات للولاد, انا سبتها في المحل وجيت اجيبلهم الدوا, وهي هتحصلني.احمد: طيب ابقى سلميلي عليها.وقبل ان تتهيأ للانصراف, وجدت امرأة قصيرة ممتلئة القوام تقترب من احمد, ذات خال مميز تحت شفتيها, ترتدي حجابا صغيرا لا يتناسب وملابسها الضيقة ,امسكت بإياد من يد احمد, وهي تنظر اليها في دهشة يشوبها بعض الاستنكار, بينما ارتبك احمد حين وصلت, فقالت مباشرة.
فوزية: ايه دا هو سكت؟.احمد: اه , كان فاضحني من ساعة ما سبتيني.وقال في سرعة يعرفهما على بعضهما البعض في شيء من الاحراج.
احمد: فوزية مراتي, منى.......كانت معايا في الكلية.م* ممممم,...فوزية بتاعة نادي الصيد
ضحكت منى في رأسها للتعبير الذي استخدمه احمد لوصف علاقتهما السابقة,بينما ابتسم وجهها وهي تسلم على فوزية التي سلمت عليها ببرود, وهي تنظر الى احمد في شك.
فوزية: اه اهلا.احمد: جبتي الروشتة؟.منى: اه, دانت راكن غلط خالص, انا مش هخليك انت الي تسوق تاني على فكرة.ارتبك احمد, بينما شعرت منى بان حان وقت انصرافها, وقبل ان تستأذن التصق بساقها طفل يركض من الخلف وهو يهتف.
الطفل: مسكتك.فالتفتت تقول.
منى: ايه دا يا ميزو , فين ماما؟.اشار الطفل خلفه وهو يقول.
معاذ: اهي, جاية.فالتفتت الي سارة التي اقتربت في غضب, وجذبت ابنها بعيدا عن ساقي عمته, وهي تقول له. سارة: انت لو جريت كده تاني من غيري, انا هقول لباباك يضربك, انت فاهم.
ورفعت رأسها اليهم, وبسرعة تعرفت على وجه احمد, فنظرت في دهشة الى منى, ثم اليه.
سارة: ازيك يا احمد.وأومأت برأسها الى زوجته وهي تبتسم.
احمد: ازيك يا سارة, اخبارك ايه؟.سارة: الحمد لله.منى: انتي خلصتي؟.سارة: اه.
جذب معاذ ملابس امه وهو يقول.
معاذ: ماما, ماما , عايز ايس كريم.سارة: لا مفيش , هتبهدل نفسك, احنا خلاص هنروح اهه, هعملك في البيت.فقال احمد.
احمد: انتوا لو مروحين, استنوا شوية ندي لاياد الحقنة ونوصلكوا معانا, مش كدة يا فوزية؟.فنظرت اليه زوجته نظرة جانبية بغيظ, بينما قالت سارة.
سارة: لا معلش , اصل مؤمن وشريف مستنيينا تحت عشان نروح.
منى: هما وصلوا؟.سارة: اه مؤمن كلمني.فقالت فوزية في سرعة, بينما نام الطفل على كتفها فأعطته لاحمد.
فوزية: طيب فرصة سعيدة بقى, يلا يا احمد عشان ياخد الحقنة.ودخلت الصيدلية بينما احرج احمد من اسلوب زوجته , وقال مبتسما.
احمد: ماشي يا جماعة , صدفة حلوة اني اشوفكوا.منى: واحنا كمان.
احمد: مع السلامة.منى: سلام.ولحق بزوجته في سرعة, فالتفتت سارة تهمس لمنى.
سارة: فوزية ؟؟؟, هي دي؟؟؟.وضعت منى يدها على فمها تقول.
منى: هشششششششششش, ايوه هي.وبينما هي تعدل عربة طفلتيها المركونة بجانب باب الصيدلية , سمعت.
فوزية: هي دي بقى منى الي كنت خاطبها؟.احمد: لا يا ستي مش هي, منا قلتلك , دي واحدة كانت معايا في الكلية.فوزية: هتكذب عليا تاني؟.احمد: وانا اكذب ليه يعني؟, خايف من ايه؟.فوزية:انا مش عارفة هنخلص امتى منك ومن الكلية بتاعتك دي, كل شوية نطلع بشغلانة.احمد: جرى ايه يا فوزية, انتي عايزة تتخانقي ولا ايه؟.فوزية: ايه الي عايزة تتخانقي دي, امسك الولد بس كويس وصحيه عشان الحقنة.احمد: حاضر.فوزية: واعمل حسابك بكرة نروح نجيب ماما من المطار, كلمتني وانا نازلة اجيب الروشتة.احمد: ايه دا هي امك راجعة بكرة؟.فوزية: ايه عندك مانع؟.احمد: لا معنديش.فوزية: اه, افتكرت عندك اعتراض يعني.احمد: هو انا قلت حاجة ييا ستي ماانا قلت حاضر.فوزية: ماهو كان ناقص تقول حاجة تانية.
فدفعت منى عربة الطفلتين وهي تبتعد مع سارة وعقلها يضحك بسعادة.
م* الحمد لله يارب, الحمد لله يا احمد انك مش نصيبي
hanan star
ههههههههههه
ايوه كدة احمد ده مش عايز الا واحده زي فوزيه تديله علي دماغه
decientgirl
جاااااااااااااااااااااااااامدة بجد الحلقة دى
وياخراشى على اولاد منى وسارة وخصوصا البنات
زى العسل
banota
السلام عليكم..........
أنا أول مرة أسجل في المنتدى ده وبصراحه كان بس عشان القصة دي بجد عجبتني موووووووووووووووت.........
مع اني في الأول ماتوقعتش خااااااااالص النهايه دي بس بجد نهايه حقيقية و واقعيه جداااا.......
وبصراحة سرد جميل جدا للقصة بس بجد أنا عندي سؤال محيرني وانتي كمان وعدتي هتجاوبي عليه آخر القصة وشكلك كده نسيتي انتي قولتي انك هتقوللنا انتي مين في القصه وانا كمان عندي سؤال تاني هي العضوة مون مون فرد في القصة دي؟؟؟ وانا آسفة جدا اني طولت عليكم بس لو مش حابين تجاوبو على سؤالي عادي والله ومش هزعل خالص كفايه عليه بجد اني اتعلمك كتير أوب من القصة الروووووووووعة دي ومرسي بجد
رنيم
قصه حلوة اوى وتسلم ايدك يا قمر واسلوبك حلو اوى انا سجلت هنا عشان ارد عليكى عشان القصه عجبتنى اوى وفادتنى كتير اوى بس بجد انا نفسى اعرف انتى مين فى القصه
sweety girl
جميله اوى الحلقه ياريرى بس مش عارفه اجيب اغنيه اصبرى شويه عما افكر

ع فكره وحشتينى اوى
decientgirl
هى دى تعتبر النهاية يعنى باقى حاجات بسيطة صح
عموما من توقعاتى واستنتاجاتى
ان مش دى النهاية الحقيقية للقصة انتى غيرتى فيها
صح ولا غلط
princess.moon
هههههههههههههههههههههههههههه

اهي فوزية دي اللي هتاخد طار منى وطار كل البنات اللي أحمد ضحك عليهم

تسلمي يابت .........

moon star
يا سلام يا سلام ع الجمال ياريري
ايوة كدة كان لازم سى احمد ده ياخد جزاءه على كل اللى عمله واهى فوزية دى بقى شكلها كده عمله الوحش وهاطلع عليه القديم والجديد.
moon star
يا سلام يا سلام ع الجمال ياريري
ايوة كدة كان لازم سى احمد ده ياخد جزاءه على كل اللى عمله
واهى فوزية دى بقى شكلها كده عمله الوحش وهاطلع عليه القديم والجديد
riri cat
ههههههههههه
ايوه كدة احمد ده مش عايز الا واحده زي فوزيه تديله علي دماغه
ههههههههههههههههه
اه طبعا ماهى ده اخرته بقى بتاع فوزيه ام حسنه فى وشها
ههههههههههههه
منورانى ياحنووووووووووووووون
riri cat
جاااااااااااااااااااااااااامدة بجد الحلقة دى
وياخراشى على اولاد منى وسارة وخصوصا البنات
زى العسل
هههههههههههههههههههه
ميرسى ياحبيبه قلبى
ايه رأيك فى العيال؟
اسلفك واحد
هههههههههههههههههه
riri cat
السلام عليكم..........
أنا أول مرة أسجل في المنتدى ده وبصراحه كان بس عشان القصة دي بجد عجبتني موووووووووووووووت.........
مع اني في الأول ماتوقعتش خااااااااالص النهايه دي بس بجد نهايه حقيقية و واقعيه جداااا.......
وبصراحة سرد جميل جدا للقصة بس بجد أنا عندي سؤال محيرني وانتي كمان وعدتي هتجاوبي عليه آخر القصة وشكلك كده نسيتي انتي قولتي انك هتقوللنا انتي مين في القصه وانا كمان عندي سؤال تاني هي العضوة مون مون فرد في القصة دي؟؟؟ وانا آسفة جدا اني طولت عليكم بس لو مش حابين تجاوبو على سؤالي عادي والله ومش هزعل خالص كفايه عليه بجد اني اتعلمك كتير أوب من القصة الروووووووووعة دي ومرسي بجد
اولا احب ارحب بيكى جدا يابنوته
وبجد ده شىء يسعدنى انك سجلتى فى منتدانا عشان القصه
ده بجد فرحنى جدا
اما عنى فاناقلتلك فى النهايه خاللللللللللص
اما مون مون فهى مش فرد فى القصه
ولاطبعا مفيش حاجه لمااقولك ياقمرايه
بس فى الاخر
وكويس انك اتعلمتى من القصه
ياريت كل البنات تتعلم وتاخد بالها
مش تدخلوا تقروا القصه للتسليه والضحك فقط
ياريت كلنا نستفاد منها
بنات وشباب كمان
لانها بتقدم نصيحه مشتركه للولد والبنت



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : في اعتذار مكتوب من جوزيه للصحفيين المحترمين المقصود بالـDirty People الكاتب محمود معروف
بالصور: اخلاق جمهور الاهلى المحترمين جدا

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © fmisr.com منتديات نجوم مصرية