نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المواهب منتدى موهوبين الادب والشعر منتدى القصص والروايات



تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل




اخر البنات المحترمين

 

جميلة اوووووووووووووووووووى الحلقة ياريري
ده بس من زوقك ياساسو ياقمرايه
حلو الدلع ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يلاكملى الحلقه اللى بعدها






المقال "اخر البنات المحترمين" نشر بواسطة: بتاريخ:
riri cat
وحشااااااااااااااااااااااااااااااانى ياتاتا
decientgirl
جميييييييييييييييييييييلة

فى انتظار الباقى

تصدقوا اول مرة اسمع دلع اسم ساسو ده كان هنا فى المندى ده
tata
الحلقااااااااااااااااات جامدة طحن


انتى كمان والله يا ريرررررررى واحشانى مووووووووووووووووووووووووووووووووت
riri cat
جميييييييييييييييييييييلة

فى انتظار الباقى

تصدقوا اول مرة اسمع دلع اسم ساسو ده كان هنا فى المندى ده

خلاص ياجميل هقولك ساسو على طول لومش يضايقك

وان شاء الله اكتب حلقات تانى النهارده
riri cat
الحلقااااااااااااااااات جامدة طحن


انتى كمان والله يا ريرررررررى واحشانى مووووووووووووووووووووووووووووووووت
هعهعهعهع طحن
كويس ان الاسلوب عاجبكوا ياتاتا ياعسليه
ليليانا
ريري هيه كم جز الحلقه ديه ديه طويله قووووووووووووووي بس جامده
mostafaelsayed
الحلقة بجد حلوة أوىىىىىىىىىىىىىىى يا ريرى

وحشتينا يا ريرى

خلينا نشوف كلامك الحلو دايما
princess.moon
يالااااااااااااااااااااا بقى

كملي بســـــــــــرررررررررررررررررعة يابت ياريري انتي !!!!!!!!!!!!!!1
بسمة basma
جميلة خالص يا ريرى

كملى يا قمر
sweety girl
الحلقات جميله جدا
الاغنيه دى لاحمد


ليه يا قلبى كل يوم بتحب واحده

ولسه مش لاقى اللى عايزه فى اى واحده

كل اول يوم تقول انك لقيتها

وفى نهاية اليوم بحس انك نسيتها

كل ده علشان بتهرب م الحقيقه

كل ده علشان يا قلبى تنسى واحده



اى واحده بتقابلها بتبقا حسه

انت مش جايلها ده انت جاى تنسى

انت عارف حتى تعشق حد غيرها

ده انت وانت ويا غيرها بتفتكرها

كل ده عشان بتهرب م الحقيقه

كل ده علشان يا قلبى تنسى واحده



قولت هنسى قولت عمرى فى يوم ماهرجع

هتعمل ايه دلوقتى يوم ماتحب ترجع

ليه وهمت الناس يا قلبى انك ناسيها

والحقيقه ان انت عايش لسه ليها

كل ده علشان بتهرب م الحقيقه

كل ده علشان يا قلبى تنسى واحده







riri cat
ريري هيه كم جز الحلقه ديه ديه طويله قووووووووووووووي بس جامده
منوره ياليالينا
بصى ياقمر القصه طويييييييييييييله بس خليكى معانا للاخر
riri cat
الحلقة بجد حلوة أوىىىىىىىىىىىىىىى يا ريرى

وحشتينا يا ريرى

خلينا نشوف كلامك الحلو دايما
نورت التوبيك يامصطفى
واصلا المفروض مردش عليك بس يلا بقى اكسب فيك ثواب
riri cat
يالااااااااااااااااااااا بقى

كملي بســـــــــــرررررررررررررررررعة يابت ياريري انتي !!!!!!!!!!!!!!1
انتى دلوقتى اصلا المفروض تكونى فى السرير وبتشربى اللبن قبل ماتنزلى الشغل الصبح
يلا يابت اتخمدى احسنلك
هكمل بكره
riri cat
جميلة خالص يا ريرى

كملى يا قمر
حااااااااااضر يابسومه

منورانى ياقمر
riri cat
الحلقات جميله جدا
الاغنيه دى لاحمد


ليه يا قلبى كل يوم بتحب واحده

ولسه مش لاقى اللى عايزه فى اى واحده

كل اول يوم تقول انك لقيتها

وفى نهاية اليوم بحس انك نسيتها

كل ده علشان بتهرب م الحقيقه

كل ده علشان يا قلبى تنسى واحده



اى واحده بتقابلها بتبقا حسه

انت مش جايلها ده انت جاى تنسى

انت عارف حتى تعشق حد غيرها

ده انت وانت ويا غيرها بتفتكرها

كل ده عشان بتهرب م الحقيقه

كل ده علشان يا قلبى تنسى واحده



قولت هنسى قولت عمرى فى يوم ماهرجع

هتعمل ايه دلوقتى يوم ماتحب ترجع

ليه وهمت الناس يا قلبى انك ناسيها

والحقيقه ان انت عايش لسه ليها

كل ده علشان بتهرب م الحقيقه

كل ده علشان يا قلبى تنسى واحده








وكما عودتنا فنانتنا الصاعده سويتى على اغانيها الرائعه
riri cat
(الحلقه السادسه )




اعتدل وائل في جلسته وهو يضع "اللاب توب" على ساقه في بيت منى, ويوصل به كاميرا.
وائل: بس الفلاشة دي متفيرسة يا منى, انتي مبهدلاها كده ليه؟.
منى: اصلي كنت اديتها لميرنا تجيبلي عليها بقيت الصور بتاعة خطوبتنا الي عندها, ومن ساعتها مشغلتهاش, هي معملتلهاش اسكان باين.
وائل: استني بقي مش هنزل حاجة عليها الا لما اعملها اسكان الاول.
منى: طب استني اجيبلك موبايلي كمان عشان تنزلي الصور الي عليه, انا مصورتش كتير في الخطوبة, كنت ملبوخة مع سارة, عاملة فيها ام العروسة.
وائل: منا استغربتك برضه, ليه كنتي انتي الي واقفة معاها على طول؟.
منى: وماله مش صاحبتى, وبعدين هي في يوم خطوبتي مسابتنيش, دا اقل واجب اعملهولها.
وائل: ماشي ربنا يخليكي للشعب يا ستي, ادخلي بقى هاتي الموبايل والريدر.
منى: حاضر.
احضرت الهاتف واعطته اياه.
وائل: دانتي موبايلك كمان متفيرس, انتي هتبوظيلي اللاب النهاردة.
منى: كل دا عشان صور سارة ومؤمن, لا يا سيدي انا ماليش دعوة.
وائل: يلا هعمله اسكان دا كمان , لما نشوف اخرتها.
وبينما هي تناوله اياه ,رن الهاتف في يده, فنظر للرقم الظاهر امامه على الشاشة, وقال في اندهاش.
وائل: رقم غريب.
فامسكت منى الهاتف من يده في توتر .
منى: وريني كده.
وتعرفت على رقم هاتف احمد, وارتعشت, ما الذي يجعله يتصل في هذا الوقت؟, ثم ما الذي يجعله يتصل بها اصلا؟, الم ينهيا الامر؟؟؟.
وائل: ردي.
منى: آآ...لا...دي نمرة كده, نمرة مروة باين , كانت عندي ومسحتها, لتكون هي, مش عايز افتح عليها.
وائل: يا بنتي دي حد بيتصل, يمكن عايزاكي في حاجة.
منى: لا ,لا مش هرد, هي اكيد مروة, هي بترن كده للاخر, وبعدين كمل انت نقل الصور على الفلاشة, انا هروح اشحن الموبايل دا شوية, عشان مبقاش فيه الا شرطة, وهجيبلك الميموري تنقل الي عليها.
وقامت في سرعة, بينما صمت الهاتف لحظة, ثم عاد الرنين وهي تسرع لغرفتها, فسارعت باغلاق صوت الهاتف, واغلقت باب حجرتها عليها.
احمد: هاي يا موني.
منى: احمد , كنت هتوديني في داهية حالا, الموبايل كان في ايد وائل.
احمد: انا اسف , مكانش قصدي طبعا, وايه الي حصل؟.
منى: اخدته وجريت على جوة, ينفع كده؟, كنت عايز ايه؟.
احمد: مفيش يا منى , كنت عايز اسأل عليكي.
منى: احنا مش قلنا خلاص مش هتكلمني تاني, انت مصمم توقعني في مشكلة.
احمد: ابدا والله, انا كنت بس بسأل اصل انا سمعت ان سارة اتخطبت ,انتو بجد عملتو الخطوبة خلاص؟.
منى: ايوة يا احمد, ويلا بقي سلام , عشان وائل ميشكش.
احمد: ماشي حاضر, سلام, سلام.
أايه البت الهبلة دي؟
خرجت منى لوائل بعد ان هدأت قليلا, وفي يدها الهاتف, وقد نسيت انها قالت له انها ستشحنه, فنظر وائل للهاتف متسائلا.
وائل: مشحنتيش الموبايل ليه؟.
نظرت منى الي الهاتف وتذكرت.
منى: اه, ...آآآ...اصل لقيت ماما حاطة موبايلها في الشاحن, قلت لما تخلص بقى.
نظر اليها في شك, لقد سمع الهاتف وهو يرن في المرة الثانية, ان منى تتصرف بريبة, وتأكد انها تخفي شيئا ما.
وائل: طيب هاتي الموبايل, هنزل كل صور الخطوبة الاول على اللاب, وبعديها ابقي انقلهم كلهم على بعض على الفلاشة.
اعطته منى الجهاز في توتر, فلمح هو في مكان الشحن بالشاشة ان البطارية مشحونة, وتأكد ان منى كانت تكذب, فقال لها في رفق.
وائل: منى, فين القهوة يا حبيبتي؟, انا هنام منك وانا قاعد, مش قلتي هتعمليلي واحدة, نسيتي؟.
منى: اه صحيح, معلش, انا دماغي مش فيا خالص اليومين دول.
وائل: الي واخد عقلك.
منى: انت طبعا يا حبيبي.
وائل: ماشي يا فشارة, انا بشربها مظبوط.
منى: طيب منا عارفة.
وائل: متتأخريش بقى لتطلعي تلاقيني نايم, انا نازل لف من الصبح, ومش نايم من امبارح.
منى: حاضر, حاضر.
قامت منى في سرعة, وشعرت بالراحة, انها ابتعدت عنه قليلا, كي تتمالك نفسها وتشعر بالهدوء مرة اخرى, بعد التوتر الذي اصابها باتصال احمد, بينما بمجرد ما خرجت منى من الصالون, امسك هاتفها, وبحث في المكالمات المفقودة عن رقم الهاتف الذي اتصل منذ قليل, ونظر اليه قليلا, ثم طرأ برأسه ان ينظر الي المكالمات المستلمة فوجد نفس الرقم في القائمة, بتواريخ واوقات مختلفة, اخرها منذ لحظات, وشعر بالغضب, انها لم تكذب مرة واحد, فقام بنقل رقم الهاتف على هاتفه, وقرر ان يكتشف لمن هذا الرقم الذي اخفته عنه منى, وكذبت بخصوصه.

بعد تقديم سيرته الذاتية لمريم, شرع احمد في ترتيب اوراقه, وتحضير اهله نفسيا لاحتمال سفره, ولكن ظل شيطانه يدفعه ناحية مريم, لقد اندهش من تغيرها المفاجيء نحوه, وقرر مصارحتها بشكوكه,بل وربما الاعتراف لها باعجابه بها.
مريم: واقف كده ليه يااحمد؟,انت مش عندك شغل؟.
احمد: ثواني يا مريم هخلص السيجارة وهدخل حالا.
مريم: البريك خلص بقاله خمس دقايق, اطفي السيجارة واتفضل على مكتبك.
احمد: فيه ايه يا مريم , ما قلتلك ثواني.
مريم: احمد لو سمحت, الشغل شغل, احنا صحيح بنهزر ونضحك, لكن لو قصرت في شغلك انا لسه مديرتك برضة, خد بالك.
احتقن وجة احمد, واطفأ السيجارة بعصبية.
احمد: انا هروح اهه, بس انا مش فاهم انتي بتكلميني كده ليه؟.
مريم: انت الظاهر انك اتدلعت شوية فبدأت تهمل في شغلك,ومش عشان طمنتك انك في الامان من اللجنة الي بتفصل الموظفين يبقى خلاص, حافظ على شغلك يا احمد, انت مش احسن من اي حد هنا.
وانصرفت في صرامة , بينما تعجب هو بغضب, مابالها تتصرف معه بهذا الشكل؟.
أالله؟؟, دي مالها دي بقى ان شاء الله؟, يوم كويسة ويوم لا, ايه شغل الجنان دا؟, دنا كنت لسه بقول مالها حلوة معايا بقالها مدة
سمع صوت هاتفه يرن في جيبه , فنظر الي رقم الهاتف المتصل, ولم يتعرفه.
احمد: الو.
لم يسمع ردا من الجانب الاخر , فانتظر لحظات ثم قال بحدة.
احمد: الو.
رد الصوت :"امام؟؟؟."
احمد : ايوة انا.
سمع بعدها صوت اغلاق الخط في وجهه.
احمد: ايه الغباء دا؟, هو انا ناقص.
واغلق الهاتف في سخط, وذهب مسرعا الى مكتبه.

تسمر وائل امام هاتفه عاقدا حاجبيه, لقد انتظر فترة قبل ان يقرر ان يتصل برقم الهاتف الذي وجده على هاتف منى, لعلها تخبره من نفسها مثلما فعلت في المرة السابقة ولكنها لم تفعل, وتضاخمت شكوكه , واتجهت كلها بدون تردد الى احمد امام, انه هو لاريب, حتى مل انتظار اعترافها, فاتصل به وتأكد انه هو , شعر بالغضب والحزن يملآن كيانه, لماذا فعلت به منى هذا؟, لقد ظن انها تحبه حقا, واخذ يفكر طويلا واخذ التفكير منه مأخذه قبل ان يتصل بمنى.
منى: ايه يا لولو انت فين من الصبح, انا بتصل بيك مبتردش.
وئل: بجد؟.
منى: ايوة, انت مكنتش سامع الموبايل ولا ايه؟.
وائل: ممكن.
منى:..انت فيه ايه؟, مالك؟, فيه حاجة؟.
وائل: انا عايز اشوفك يا منى ضروري.
منى: انت مش جاي البيت يوم الخميس؟.
وائل: لا, قبل الخميس, عايز اشوفك برة, مش عايز اشوفك في البيت.
منى: طيب يا حبيبي بس قولي فيه ايه.
وائل: مفيش يا منى, اعدي عليكي بكرة بعد الامتحان نقعد في اي حتة.
منى: بس انا كنت رايحة مع ميرنا نذاكر في بيتها بعد الامتحان.
وائل: بس انا لازم اشوفك بكرة, الموضوع مينفعلوش تأخير يا منى.
منى: انت كده قلقتني, حصل حاجة ؟, فهمني بس فيه ايه؟.
وائل: هتفهمي لما اشوفك, روحي الامتحان بكرة وانا هفوت عليكي بعده ان شاء الله, ذاكري انتي بس متشغليش دماغك.
منى: طيب يا حبيبي انت زعلان من ايه كده؟, فيه حاجة حصلتلك في الشغل؟.
وائل: بكرة نتكلم يا منى.
منى: طيب وايه الي يمنع نتكلم دلوقتي؟.
وائل: اصل انا جاي النهاردة تعبان وشكلي داخل على دور برد, فأخدت دوا ومنيمني ع الاخر, فانا هدخل انام دلوقتي ونكمل كلامنا بكرة.
منى:. ماشي يا لولو, تصبح على خير يا حبيبي.
وائل: وانتي من اهله.
واغلق الخط في سرعة.
م ماله وائل؟, صوته متغير خالص, ايه الي حصل؟, يكون عرف حاجة؟
دا حتى مقالش بحبك قبل ما يقفل
انا مش مطمنة
بس هيكون عرف منين يعني؟
معرفش
لاااا ,دا اكيد موضوع تاني , انتي عارفة وائل يحب المفاجآت كده
مانا خايفة من المفاجآت بتاعته دي تودينا في داهية
لا ان شاء الله خير ومفيش حاجة
يارب استر, انا بخاف من ايام الامتحانات دي , دايما المصايب كلها تحصل فيها






البت شكلها ضاعت خلاص
sweety girl
ما هنش عليك بعد ما جرحتنى
تجيلى وتودنى وترحمنى من العذاب
مهنش عليك ما صدقت وسيبتنى
وقال جاى بتحبنى راجع كمان كداب

وانت كمان هنت عليا زى ماهنت عليك
انا لا انا ليك ولا انت ليا مدام متمرش فيك

زمان زمان ايوة زمان جيتلك وانا شارى وعملت مش دارى
وقلبى ولا رضيت يوم تسمعلة خلاص ايوة خلاص
راجع بعد اية بتندم عايز اية قلبك مفيش حاجة تشفعلة

بعد ما كان حبك كل حاجة معتش فى قلبى حاجة من الحب بتاع زمان
انسانى خلاص كل اللى بيننا انتهى كلمة وزمان قلتها خاين ملكش امان
sweety girl
ربنا يستر ليه كده انا بجد متضايقه من اللى حصل
riri cat
ربنا يستر ليه كده انا بجد متضايقه من اللى حصل
معلش ياسويتى متزعليش

ماهى بت دزمه وتستاهل اللى هيحصلها
حد عنده راى تانى؟؟؟؟؟؟؟
riri cat
منوره ياتاتاا
يابت بطلى سهر
يافاشله يافاشله
ذاكرى عشان متشليش اته
عثولةجدن
ريرى يا عثولة ايه الجمال ده
القصه بجد تحفه وحلوة اوى عارف انا مش بقعد اقرا مده طويله كده الا اذا كنت ماسكه كتاب لاحسان او يوسف ادريس
ربنا يوفئك وتكونى زيهم وانا فى انتظار الباقى
tata
البت ضايعة يا ريررررررى

حرام كده

يخرب بيتك يا احمد يا امام
sweety girl
وفي ليالى عذابى معاك
انا مش لاحق اداوى جروح
والايام بتفوت وتروح
وافضل اعيشها حلاوه روح
جوه فـ قلبى مليون اه

وفـ ليالى عذابى معاك
كنت بكلم نفسى واقول
دايما وانا فى مرار على طول
امتى هلاقى الحال معدول
زى بقيه خلق الله

حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
مش لاقى حل فيها

حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
مش لاقى حل فيها

وفـ ليالى عذابى معاك
انا كان عقلى خلاص هيطير
كله كلام ملوش تأثير
كنت بثبت قلب كبير
من غير ما اسأل كل ده ليه

وفـ ليالى عذابى معاك
كنت بعاند فى الايام
كنت انا بسهر وانت تنام
واللى يشوفنى يقول يا حرام
القى انا نفسى صعبت عليه

حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
مش لاقى حل فيها

حياتى حياتى
فين هيه مش لاقيها
ودموعى فى عينى
riri cat
ريرى يا عثولة ايه الجمال ده
القصه بجد تحفه وحلوة اوى عارف انا مش بقعد اقرا مده طويله كده الا اذا كنت ماسكه كتاب لاحسان او يوسف ادريس
ربنا يوفئك وتكونى زيهم وانا فى انتظار الباقى
ده انتى اللى عثل وثكر وبثبوثه كمان
ايه رأيك بقى

بجد عجباكى؟
طب كويس
على فكره فى ناس من منتديات تانيه بيشتغلوا فى جريده وعاوزين ينشروها

وفعلا اناموافقه
بس بقى اللى عاوز ينشرها عاوز يكتب اسمه عليها
احتكار له يعنى وانا اللى هاخد فلوس ونسبه عليها

فطبعا رفضت

ايه رأيكوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاوزه رأيكوا يااحلى اعضاء
ومنورانى ياعثوله
riri cat
البت ضايعة يا ريررررررى

حرام كده

يخرب بيتك يا احمد يا امام
ماهى السبب ياتاتا
دى لوحبت وائل بجد كانت بعدت عن امام او ع الاقل كانت قالت لوائل
لكن دى دزمه

هتشوفوا الباقى
tata
الحلقات جامدة موت
تسلمى يا قمر
tata
عايزة الباقى يا قمر
princess.moon
يالا ياصابحتي انتي كملي

وبالنسبة لموضوع النشـــــــــر

لألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألأ لألألألألألألألألأ

ولـــو بإسمكـــ ... ساعتها بس نبقى نفكـــــــررررررررر
العاشق الرومانسى
يااه بجد واحشتنى القصه الجميله بس الحمد لله رجعت تانى خلاص ياريت الحلقه اللى بعد دى بسرعه



اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:


رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : في اعتذار مكتوب من جوزيه للصحفيين المحترمين المقصود بالـDirty People الكاتب محمود معروف
بالصور: اخلاق جمهور الاهلى المحترمين جدا

Powered by vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd
جميع الحقوق محفوظة © fmisr.com منتديات نجوم مصرية