نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسئله واجوبه مهمه جدا في الحب

اسئله واجوبه مهمه جدا عن الحب
ما هو الحب................؟
الحب هو احساس خفي قوي يهز المشاعر ويحرك القلب من مكانه الحب ليس كلام ولكن الحب افعال الحب ليس كلمة تقال الحب كلمة تقراء من العين ومن افعال وتصرفات من يحب

كيف تجعل الفتاة تحبك ؟
بان تجعلها تحس بانها ملكة متوجة جالسة علي عرش قلبك. حبك هو دستورها الذي تحكم به بان تجعلها تحس بانها الحاكمة والمالكة في هذا الكون وايضا تجعلها تحس بانها اجمل ما رات عينيك وايضا اخر ما رات عينيك

كيف تجعلي الشاب يحبك ؟
ان تثبتي له انه الشاب الوحيد في حياتك وانه ايضا الهواء الذي تتنفسيه والماء الذي تشربيه وان تسمعي كلامه في الشئ الصحيح وليس في الاشياء الخطاء وان تفهمي ما يريد قوله من قبل ما ينطق به ولا تدخلي احد بينكما مهما كان قريب منكم ((اصحاب )) تكلمي معه برقه وامشي معه بخفة ورشاقة وشياكه واجعلي من شخصيتك شخصية تجذب كل من راها وتكلم معاكى

كيف تتاكد من حب الفتاه لك ؟
ليس بحلفان او بالاختبارات كما يفعل البعض (الجهلاء) باحساسك الداخلي لمن تحب ومن تصرفاتها تجاهك ومشاعرها ايضا وتكفي كلمة واحدة تلخص كل مادخلها وهي (بحبك) من هذا تتاكد

كيف تتاكدي من حب الشاب لكي ؟
ان كان حب الشاب حقيقي سوف يظهر من تصرفاته مثلا (الغيرة-الخوف عليكي) وهذان الشيئان كافيان جدا وايضا ان لا يرضى لكى ما لا يرضاة لاخته

كيف تعاملان بعضكم البعض ؟

المعاملة لابد لها من اسلوب رقيق هادي عامليه كما يعاملك وان كان فعامليه احسن مما يعاملك حتى تحافظى عليه وعلى حبه وهو ايضا سوف يراعى
ما تفعلين له

الحب والمناسبات الخاص به ؟
عيد الحب مثلا لا داعي لشي سوي كلمة واحد تلخص كل ماتريدون وهي(بحبك) وهذه الكلمة سوف تجعلكما تشعران بان الحب خلق من اجلكما

ما هى نهايه الحب الحقيقى.....؟
ان كانت نهايه سعيده فسوف تنتهى بالزواج وان كانت حزينه فسوف تنتهى بالفراق او الموت وفى كلتا الحالتين الفراق او الموت فالجراح موجوده فى القلب والالم ايضا

كيف تكون النهايات الاخرى...؟
اذا كنتى تحبى هذا الشاب وواثقه من حبك له وهو ان كان يحبك ايضا ستقفوا معا امام كل الظرف والعقبات لتفوزوا بحبكما
اما اذا كان بيتسلى وانتى تحبيه فسوف تكون النهايه سهله له وصعبه لكى فهو سوف يذهب لاخرى اما انتى فسوف تعيشين جريحه
اما ان كانت تتسلى بك وانت تحبها فاتركها واعلم ان قلبك لن يظل جريـح وسوف تاتى من يداوى لك جراحك وتجعلك تنهى جرحك وحبك لها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ان كنتما انت وهى تتسلان ببعضكما لبعض فانهايتكما سوف تكون سهله لان كل منكما لايحب الاخر ولن تحبو بعض والشئ الوحيد الذى سوف يكون بينكما (هو مجرد لعب عيـــال) و
اما ان كنتما تحبا بعض ووقفت امامكم الظروف والمشاكل فحاولو مره واثنين ومائه
وان لم تجدو الحل فاعلمو ان هذا هو قدركم والمكتوب لكم ان كل قلب من قلوبكم يعيش بعيد عن الاخر ولكل منكم ذكره فى قلبه اهذا الحب الحزين واعلمو ايضا ان الذكرى هو ما يبقى للانسان لان الانسان عباره عن
ذكـــــــرى

وبتمنى للجميع ان يقابل الحب الحقيقي
وان يسعد مدى الحياه

المقال "اسئله واجوبه مهمه جدا في الحب" نشر بواسطة: بتاريخ:
lovebody
هاي ياعسل اولا وحشتني وبعدين شكرا لانك بعتلي رساله انا?مش زعلانه وفرحانه انك صاحبي بس ياريت تراسلني علي طول وتقولي علي كل حاجه اوك بس انت ماكلمتنيش عنك خالص غير اسمك انا عايزه اتكلم معاك
smart_system
موضوع جميل جدا تسلم ياباشا
AHMED_AWAD
شكرا ليكم على المرور تحياتى ليكم
بسمة basma
موضوع اكتر من رائع

بجد جميل اوووووووووووووووووووووووووى

شكرا ليك
AHMED_AWAD
شكرا بسمهعلى مررك نورتينى
همسات مسموعه
ميرسي كتييييييييييير

الموضوع جمييييييييل بجد

مشكوووووووووووووووووور
decientgirl
موضوعك جميل اووووووووووووووووووووى

ميرسى ليك عليه
AHMED_AWAD
متشكر ليكم على المرور
ضوء القمر
بجد جمل جميله وكلها واقعيه وشكرا على المعلومات دى يا احمد وبجد هبدى ازاكر ههههههههههه

helal

عالاصل دور
AHMED_AWAD
شكرا يا هلال على مرورك واتنى فعلا انك تكون استفدت
THE LEGEND SUPER STAR
بجد والله مافى حاجه اسمها حب انا خلاص كرهت اسم حب بجد

بخد انا تعبت منه واللى عايز يجربه تانى
عاشقه الرومانسيه
حب هو فين الحب
ميرسي ليك احمد موضوعوك بجد جميل جدا
AHMED_AWAD
الحب موجود يا جماعه والله بس صعب تلاقيه فى مثل بيقول من السهل ان تجد 1000 حبيب فى سنه لكن من الصعب تجد حبيب ل1000 سنه الحب موجود بس صعب تلاقى الانسان الى يقدرك بجد واكيد فيوم كل واحد هيجيله نصيبه ويلاقى الحل قدامه منورين يا جماعه وشكرا لمروركم
IT-is-MY-DeStinY
فعلا الحب موجود بس المشكله فينا
شكرا على الموضوع
AHMED_AWAD
شكرا على مروورك الجميل
antaka
مرسي كتير
وعلى فكره انا فعلا قبلت الجب الحقيقى
كلام جميل شكرا لموضوعك بجد مفيد
العاشق الرومانسى
موضوع لو قلت رااائع ابقى ظلمته فى حقه
AHMED_AWAD
متشكر ليكم يا جماعه على المرور الجميل
ahmed2010
موضوعك جميل جداااااااااااااا

وفي انتظار مزيدك
AHMED_AWAD
شكرا ليك على المرور
salsabil
مرسى جدا على الموضوع الموضوع فعلا اكتر من الرائع بس مفيش حكاية حب بتستمر ابدا حتى لو وقفنا قدام اصعب الظرف واتمسكنا ببعض بردوا الفراق لازم يكزن موزجود
AHMED_AWAD
شكرا ليكى على المرور لكن فيه حب حقيقى وبيعيش وفى امثله كتير جدا موجوده واعرفهم كويس
%u0632%u0627%u0626%u0631
شكرا انتم افتدوني
%u0632%u0627%u0626%u0631
واحدة كانت بتحب واحد من 3 سنين وفجاة افتراوه شوايا فى الفترة الى هما افترة فيها ظهلر شخس فى حياتها خطبها بالهوم 3 شهور فجاة ظهر الشخس الى كان بيحبها من 3 سين سالها انتى بتحبه التله انا بحبك انت هو عوز يعرف هىا بتحبه بجد ولا يعمل ايه
%u0632%u0627%u0626%u0631
عايز خطة اعرف بيها ايزا كانت بتحب ولا لا
رضا معوض
الحب هو مشاعر واحاسيس تنبع بين طرفين (الحبيب والحبيبة)ولهو معانى كثيره المهم ان يكون هو حب حقيقى يعنى اخلاص وصدق واحترام مشاعر الطرفين واهم حاجه ان يكونوا هما بيفهموا بعض
الله اسئله جميله والاجوبه اجمل
كوكتيل عسل هـيونهـ
موضوع جميل جداً

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسئله جميله ورائعه جدا عن الحب والرومانسيه-اسئله جرئيه وجوابها من القلب
اسئله واجوبه جميع استفسارات السيارات المستعمله والجديده فى مصر
عشرون سؤال واجوبه ذهبيه -اسئله عجيبه وفتاوى اعجب
اسرارالدوره الشهـريه وافضل الاوقات للحمـل(مع اسئله واجوبه)