نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

██▓▒░░ مسابقة ارخم نكتة ░░▒▓██ ادخل وأكسب جائزة

مسابقة ارخم نكتة
....................................

زهقنا من النكت اللى بضحك .. النهاردة عايزين نكت رخمة شوية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كل واحد عندة نكتة رخمة او غلسة يقولها .. بس عايزين نكت مستفزة اوى ... واللى هيقول ارخم نكتة هياخد جايزة

:d هصرفلو 6 سنين حظر من دخول المنتدى

يلا عايز اشوف نكت رزلة...... تشل.....ترفع

KAKO
مرة واحد كان ماشى فى شارع ضلمة وكان شارع طووووووووووووييييييييل فضل ماشى ماشى ماشى لحد لمى لقى نور خفيف قال اكيد فى ناس موجودة اسالهم امشى ازاى ولا اخر الطريق دة فين جيه يقرب ويقرب ويقرب وفجاة لاه عمود نور اللمبة صغيرة قال خلاص اكمل فضل يمشى كمان وكمان استغرب قال هو الطريق دة ملهوش اخر ولا ايه ولا انا فى صحرة ومش عارف المهم كمل مشى وفجاة لقى صوت بيقولو كمل تقدم امشى كمان حس ان الصوت دة جى من قودام بحبه صغيرين وهو ماشى الصوت دة وقف ومافيش اى اثر قال انا هييست ولا ايه جه يحط ايدة على عينة وقال جوة نفسوة انا بدات اخاف هو انا فين ولسة بيفتح تخيلو لقى ايه لقى نفسوة نايم على السرير
mero2244
شكرا علي النكتة
KAKO
ايه رائيك الفتها عشان خطرك
وردة حمراء
هه
رخمة
نيس توبيك
KAKO
مرسى على الرخامة قصدى على الرد ما هنا كل حاجة رخمة فى رخمة انا اللى دخلنى فى الرخامة وانا مليش فى الرخامة وعمرى مارخمت انا بس رخمت عشان هو عايز نرخم لان التوبيك رخامة فى رخامة

ايه كل الرخامة ديه انا زهقت
وردة حمراء
سورى انا مش اقصد بس انا قصدى
ان لما بيكون توبيك بيقول اجمل نكتة وحد بيقول نكتة اكيد بنرد ونقول جميلة الان التوبيك اسمة نكتة جميلة ودلوقتى اسمة ارخم نكتة فلازم نقول رخمة
انا اسفة بجد
KAKO
وانا مش قصدى انى زعلان ولا حاجة هو فعلا احلى حاجة انى الاقى رد بس موضوع بيقول عن الرخامة وانا بقول رخامة وواحد يقولى رخمة هههههههههههههههههههههههه بيبقى يوم رخم ههههههههههههههه بس انا مش زعلان ولا حاجة انا كنت بوضح وجه نظرى من نحية التوبيك

للاسف ميرو بتختار حجات يعنى ربنا يهديها هههههههههههههه متزعليش يا ميرو
انا مش هكتب حاجة تانى هههههههههههههه انا اعرف اجمل نكتة لاكن ارخم نكتة ديه قريب ان شاء الله هسال واحد اعرفوة من نحية النكت الرخمة فبسم الله ماشاء الله هههههههههههه
medo ghupa
ارخم 3 نكت
1-مرة واحد لااح يشترى جبنة من البقال بيقولوا عندك جبنة قال له لا وهو عنده جوه.
2-مرة واحد فك مفترس ...معرفش يركبه تانى.
3-مرة واحد حب.... الفراخ كلته.
KAKO
معلش معلش انت بس متلش ولا سمك ولا بيض وتعالى خميس وجمعة هنعملك تحاليل وهنديك دوا حبيتن قبل الاكل وكل دة هيضيع
الورده الباكيه
طبعا انا ارخم وعندى ارخم نكته على وجه الارض

وهى

مره واحد بيحب يمشى بس يمشى مبيحبوش
نفرتارى
ارخم نكتتين

1-مره ولد بيقول لامه ماما اعمليلى سندوتش جبنه قالتله ليه هو انا تفاحه والدولاب وقع

2-مره اتنين بيتخانقو هيثم خد العجله وجرى
وردة حمراء
هى قديمة بس رخمة
مرة واحد بيتصل بالتليفون وبيقول هو عتريس هنا اللى رد قالة النمرة غلط واللى اتصل قالة
طيب ممكن النمرة الصح
mero2244
ههههههههههههههههههه

شكرااااااا علي الردووووود
%u0632%u0627%u0626%u0631
مره كان فى 2000 واحد فى الجيش والقائد بتاعهم فا فى واحد عطس فالقائد عايز يعرف مين الى عطس فقسمهم ل1000 و 1000 سأل أول 1000 قلولوه لأ أم قاتلهم ال 1000 التنين ل500 و 500 سأل أول 500 قلولوه لأ أم قاتلهم ال 500 التنين قسمهم ل 300 و 200 سأل أول 300قلولوه لأ ام قاتلهم ال200 الباقيين قسمهم ل 100 و 100 سأل أول 100 قلولوه لأ ام قاتلهم قسم ال 100 التانين لي 50 و50 سأل أول 50قلولوه لأ ام قاتلهم ال50 التانيين ل 30 و 20 سأل أول 30 قلولوه لأ أم قاتلهم ال20 التانيين قاسمهم ل 10 و 10 سأل أول 10 قلولوه لأ ام قاتلهم ال10 الباقيين قسمهم ل 5 و 5 سأل أول 5 قلولوه لأ ام قاتلهم ال 5 الباقيين قسمهم ل 3 و 2 سأل أول 3 قلولوه لأ أم قاتلهم ال 2 التانيين قسمهم ل 1 و 1 سأل أول 1 قالوه لأ ام قاتلوه سأل أخر واحد قالوه انت اللى عطست قالوه اه قالوه يرحمكم الله
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة واحد شال المكتب وقع على رجلوا
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرة واحد بيسال صحبة الساعة كام فصحبة زعل منة وقالة لية شيفنى عبيط قام رامى الجزرة وواخد العجلة وماشى
رد زائرسوما
مره واحد اتنين تلاته
ياسين محمد رمضان
مره حلة رز شاطت جابت جون
مره واحد واحد بيحب يجري بس يجري مبيحبوش
مرة واحد بيحب يمشى بس يمشى مابيحبهوش
مره واحد راح للبقال قاله عندك جبنه بيضه قاله لا وهوا عنده
مرة واحد راح الجهادية طلع من الجهة التانية
مرة واحد اقرع داس على موزة اتزحلق وقع على دماغه اتزحلق تاني
واحد راح يقعد علي قهوة قعد علي شاي
مره واحد قلبو وقف نزل يزقو
مره اتنين راحوا يصطادوا...واحد صاد..والتاني ضاد ها ها ها
الدقيقه فيها 60ثانيه والساعه فيها 60دقيقه واليوم فيه 24ساعه والأسبوع فيه 7أيام والشهر فيه 30يوم والسنه فيها 12شهر والقرن بتاع الجاموسه هههههه مبتضحكوش ليه؟؟!
مرة واحدة وقفت تاكسى قالتلة فاضى يا سطى قالها أيوة قالتلة طب أطلع أقعد مع العيال
مره واحد صعيدى كبر دماغه معرفش يقلع الجلبيه
مرة واحد مستعجل ركب تاكسي هاهاهاهاهاها ياخبر ابيض هموت هاهاهاها
مره صعيدي دخل علي امه لقها مولعه فقال ليها منوره ياما ههههه
مره واحد بيعاكس وحده سمره قالها يا موزه راحت تفة عليه قالها وكمان بتفوري
مرة واحد حلق و التاني غوشة
مرة واحد بتاع كفتة اجوز فرش السرير بقدونس
مره واحد دماغه لفت قابلها من الشارع التانى
مرة واحد جيه يعقد على قهوة قعد علي شاي
مره وحد راح للبقال قاله عايز بربع جنيه حلاوه قاله معنديش وهو عنده جوه

مواضيع مشابهة:
◄█▓▒░مفاجاه استايل whmcs رائع جدا كامل بالصفحات للشركات░▒▓█►
◄█▓▒░عروض العشر الاخر من هوست ايجى الجبار اقوى عرض واحلى هدايا بالسوق كله ادخل واحكم بنفسك الحق░▒▓█►
░▒▓█◄شوية موبايلات سونى اريكسون بس جامدة ►█▓▒░
◄████▓▒░░عايز أبطل ... ما تبطلشي !!
░░▒▓██اأمريكيون يتحولون إلى الإسلام█▓▒░░

فيس بوك  تويتر  يوتيوب