نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ليه النكد بس؟ تعالى نحاول نفردها شويه

ههههههههههههههههههههههههههه

جامدة جداااااااااااااا يار ريري

والموضوووع كله جميل اووووي

زي ماانتي معودانا يا قمر

فعلا كنا محتاجين للموضوع ده اوووي عشان نخرج من اللي

احنا فيه

جو المذاكرة والامتحاناااات

تسلم ايدك يا قمر
تسلمى انتى ياسكر
واناعارفه انك متابعه الموضوع معايا من الاول
بس ماليش دعوى زى مابنضحكك انتى كمان تضحكينا
هاتى نكت بقى يابت يلا

المقال "ليه النكد بس؟ تعالى نحاول نفردها شويه" نشر بواسطة: بتاريخ:
koki4
تسلم ايدك يا قمرايه على التوبيك الجامد ده
اكيد هبقى موجوده معاكم
بس بعداسبوع ان شاء الله
اخلص امتحانات بس واجيلكم
ولومش جيت اعرفوا ان الامتحانات خلصت عليا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
riri cat
تسلم ايدك يا قمرايه على التوبيك الجامد ده
اكيد هبقى موجوده معاكم
بس بعداسبوع ان شاء الله
اخلص امتحانات بس واجيلكم
ولومش جيت اعرفوا ان الامتحانات خلصت عليا
هههههههههههههه
بعدالشر عليكى ياقمر
ان شاء الله الامتحانات تعدى على خير
وتشرفينا فى اى وقت
فى انتظارك
underworld
موضوع رائع فى مضمونة وشكرا
توته بسكوته
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه نكتكم جامده كملو كملو
تسلمي يا رنيا يامفرفشنا
وليا عوده بشوية نكت
بس خدو الاتنين دول

مره واحد جري وقع

مره واحد راح لبقال قالو عندك جبنه قالو لا مع انو عندو جبنه جوه

هههههههههههههههههههههههههههه

يانهار ارق على البواخا الي فيا
بصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

من غير شتيمه

هرجع بس بنكت تدحك والله

توته بسكوته

محشش اشترى لأمه عصفورين!! واحد يغرد والثاني ساكت..سألته أمه ليه الثاني ساكت؟! قالها
أصل دا الملحن

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل
قاله أيوا أختى متجوزة راجل

واحد مسطول ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك
اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك

محشش حلق شنبه دخل على أهله
وهو بيضحك قال: تصدقوا والله ما عرفتكم

مسطول مزور ورقة بنكنوت انما 10/10 مع ذلك مسكوه ياترى ليه ؟
عشان كان مزور ورقة بستين جنيه

مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى
قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار
قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع
يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع أتاريه مسطول اكتر منهم المهم وقفوه و قالوا له احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..

مرة واحد دخل مستشفي المجاننين لقي المجانين معلقين واحد في السقف
واعدين يلفوا حولة شاف واحد اعد لوحده قال له يابني انت مش بتلعب معاهم ليه قالو يابية دول ناس هبل فاكرين الراجل لمبة واعدين يلفوا حوله قالو يابني انت شكلك عاقل قوم معاي ننزل الراجل قال له هنعد في الضلمة

مرة واحد مسطول راجع البيت متأخر قعد يخبط مراته قالتله ارجع مطرح ماكنت راح شايط صفيحة الزبالة خبطت في الباب ورجعت قطعت ودنه راح مزعق و مخبط أجمد قالتله برده مش هافتحلك راح شايط الصفيحة تاني خبطت في الباب و رجعت قطعت ودنه التانية راح مصرخ و قالها افتحي يا ولية الصفيحة هاتموتنيييييييييييييييييي
توته بسكوته
واحد بخيل بيغرق فى النيل فواحد بيقوله اطلعك وتدينى

جنيه قاله خليها نصف جنيه

مره سألنا واحد بخيل اوى : تعمل ايه لو الجو برد ؟ فقال

اقعد جنب الدفايه. . سألناه : طيب لو برد اوى فقال : اقرب منها شويه. سألناه:طيب لو برد اوى اوى ومش فادر تتحمل فقال : هأبقى مضطر أشغلها

واحد بخيل كان شايل زجاجة صبغة يود وقعت منه وأنكسرت قام

جرح نفسه علشان ثمن الزجاجه ميروحش هدر

مرة ثلاثة يهود اتفقوا انهم يتبرعوا مال للفقراء فقالوا هنعمل ايه؟ الاول قال انا هحفر حفرة وارمى
جميع اموالى فى السماء الى هيقع فى الحفرة للفقراء والى برة هيكون لى والثانى قال انا هعمل خط وهرمى المال الى هيقع على ايمين لى والشمال للفقراء اما الثالث كان اشد بخل قال انا هرمى امال فى السماء الى هيقع على الارض لى والى هيفضل فى اسماء للفقراء

مره واحد بخيل قوى خبط فى حيطه اتعور جامد اوى وقعد ينزف
شافه واحد عسكرى قاله اشوفلك دكتور قاله لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازل د
ا

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة ..
الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية هأنفخهالك

مرة واحدة قالت لحبيبها البخيل
(اكلها معاك بدقة اعيش معاك فى جحر)راح قال انتى ليه مادية قوى كدة يا حبيبتى

قاضي بقول للمتهم اذا كنت صحيح قتلت مراتك لانك لاقيتها في وضع مشين امال ليه ما قتلتش عاشقها اللي كان معاها
المتهم : من باب الاقتصاد هو انا كل يوم حقتل واحد قلت اقتلها هي و أوفر رصاص

مرة واحد راح للبقال قاله هات ببريزه حلاوه طحنيه قاله ما فيش قاله ادينى اى حاجه قاله ما فيش ، قاله يا عم هات اى حاجه، البقال جاب القالب وبيقطع حته علشان يديهاله قالو انت لسه هتشيل منها
توته بسكوته

فيه توأم يكلم اخوه يقول له الله يقطعك إنت كنت فين امي حمتنى مرتين.

مرة طفل صعيدى شاف ام زنجية بترضع ابنها
فقال لأمه يا بخته فردت
ليه قالها عشان بيرضع شيكولاتة

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته

ذهب أحد الأطفال إلى أمه وقال لها : ماما .. أعطيني نقوداً حتى أعطيها لرجل مسكين يزعق ( يصيح ) في الشارع . فرحت الأم لقلب طفلها الطيب وأعطته النقود ، ثم سألته : ولماذا يزعق هذا الرجل يا ولدي ؟
- قال الطفل : " إنه يصيح .. آيسكريم … آيسكريم … " !!!

مره ولد صغير سأل والده: بابا انت جبتني ازاي؟ قال الاب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك."

مره واحد اتصل بصاحبه فى التليفون.... ورد عليه ابنه الصغير بصوت واطى: الو بابا فين يا حبيبى... رد عليه: مشغول يا عمو.... طيب ماما فين: قاله ماما كمان مشغوله. يا عمو.... قاله: طيب مشغولين فى ايه يا حبيبى... مع البوليس يا عمو.... وبيعمل ايه البوليس عندكم...... اصلى مستخبى منهم وبيدوروا عليا...

مرة ولد صغير راح لجارته وطلب منها انها توريه لسانها فسالته ليه: فقالها عشان ماما بتقول ان لسانك زي العقربة

ولد سأل مامته الحامل مشير الى بطنها وقال مين ده يا ماما قالت له اخوك وقال الولد وانت بتحبيه؟ قالت له ايوه فقال لها أمال اكلتيه ليه ؟

ولد بيقول لابيه عايز 2 جنية علشان رليح عند محمدين فقال الاب تاخد جنية وتروح عند محمد

واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد
طايشه بس عايشه
هههههههههههههههههههههههههه

جامدين والللللللللللللللللللللللللله تسلم ايدك ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
m_emay
بجد ياريري جااااااااااااااااااااااامده اخر حاجه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
m_emay
مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد فحب يعمل راجل قدام خطيبته
فراح للاسد قاله: انت يا حيوان
الاسد رد : انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقولك انت
و مشى الفار وراح وصل خطيبته لبيتها وهو راجع قابله الاسد قال : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟
قال: لا والله دا انت ملك الغابة هوا حد يقدر يشتمك؟؟ أنا بس كنت بعمل شويتين كده قدام خطبتى
انا اسف وهات راسك ابوسها طلع الفار على راسه عشان يبوسها فشاهد خطيبته معديه
فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟
m_emay
مرة 3 أطفال راحوا محل لعب الاول بيقول للبياع: عمو عمو عايز بلونه. جاب السلم وطلع لفوق على الصندرة
وجاب بلونه ,نزل فسأل الثاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونه.. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!!
المهم طلع جاب له وهو فوق سأل الولد الثالت: وانت كمان عايز بلونه؟؟؟ قال له لأ...
فنزل الراجل وارجع السلم وسأل الثالث : عايز ايه؟ قاله: عايز بلونتين
riri cat
موضوع رائع فى مضمونة وشكرا
شكرا لك اخى الفاضل
اكيد هنتظر منك شاركه ولو بنكته خفيفه
riri cat
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه نكتكم جامده كملو كملو
تسلمي يا رنيا يامفرفشنا
وليا عوده بشوية نكت
بس خدو الاتنين دول

مره واحد جري وقع

مره واحد راح لبقال قالو عندك جبنه قالو لا مع انو عندو جبنه جوه

هههههههههههههههههههههههههههه

يانهار ارق على البواخا الي فيا
بصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

من غير شتيمه

هرجع بس بنكت تدحك والله

هههههههههههههههههههههه
ضحكت من كتر مااتخنقت ياخفه
ههههههههههههههه
ايه يابت دول؟
انااصلا مخنوقه بجد ومش طالبه معايا
والله انكد عليكوا
riri cat

محشش اشترى لأمه عصفورين!! واحد يغرد والثاني ساكت..سألته أمه ليه الثاني ساكت؟! قالها
أصل دا الملحن

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل
قاله أيوا أختى متجوزة راجل

واحد مسطول ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك
اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك

محشش حلق شنبه دخل على أهله
وهو بيضحك قال: تصدقوا والله ما عرفتكم

مسطول مزور ورقة بنكنوت انما 10/10 مع ذلك مسكوه ياترى ليه ؟
عشان كان مزور ورقة بستين جنيه

مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى
قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار
قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع
يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع أتاريه مسطول اكتر منهم المهم وقفوه و قالوا له احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..

مرة واحد دخل مستشفي المجاننين لقي المجانين معلقين واحد في السقف
واعدين يلفوا حولة شاف واحد اعد لوحده قال له يابني انت مش بتلعب معاهم ليه قالو يابية دول ناس هبل فاكرين الراجل لمبة واعدين يلفوا حوله قالو يابني انت شكلك عاقل قوم معاي ننزل الراجل قال له هنعد في الضلمة

مرة واحد مسطول راجع البيت متأخر قعد يخبط مراته قالتله ارجع مطرح ماكنت راح شايط صفيحة الزبالة خبطت في الباب ورجعت قطعت ودنه راح مزعق و مخبط أجمد قالتله برده مش هافتحلك راح شايط الصفيحة تاني خبطت في الباب و رجعت قطعت ودنه التانية راح مصرخ و قالها افتحي يا ولية الصفيحة هاتموتنيييييييييييييييييي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههه
يخرب عقلك ماانتى طلعتى مصيبه اهو يابت يابسكوته
هههههههههههههههههههههه
يخربيت دى نكت وخصوصا اخر نكته
هههههههههههههه
الصفيحه صاحيه
هههههههههههههههههههههه
riri cat
واحد بخيل بيغرق فى النيل فواحد بيقوله اطلعك وتدينى

جنيه قاله خليها نصف جنيه

مره سألنا واحد بخيل اوى : تعمل ايه لو الجو برد ؟ فقال

اقعد جنب الدفايه. . سألناه : طيب لو برد اوى فقال : اقرب منها شويه. سألناه:طيب لو برد اوى اوى ومش فادر تتحمل فقال : هأبقى مضطر أشغلها

واحد بخيل كان شايل زجاجة صبغة يود وقعت منه وأنكسرت قام

جرح نفسه علشان ثمن الزجاجه ميروحش هدر

مرة ثلاثة يهود اتفقوا انهم يتبرعوا مال للفقراء فقالوا هنعمل ايه؟ الاول قال انا هحفر حفرة وارمى
جميع اموالى فى السماء الى هيقع فى الحفرة للفقراء والى برة هيكون لى والثانى قال انا هعمل خط وهرمى المال الى هيقع على ايمين لى والشمال للفقراء اما الثالث كان اشد بخل قال انا هرمى امال فى السماء الى هيقع على الارض لى والى هيفضل فى اسماء للفقراء

هههههههههههههههههههه
جامده موووووووووووووووووت

مره واحد بخيل قوى خبط فى حيطه اتعور جامد اوى وقعد ينزف
شافه واحد عسكرى قاله اشوفلك دكتور قاله لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازل د
ا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة ..
الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية هأنفخهالك

مرة واحدة قالت لحبيبها البخيل
(اكلها معاك بدقة اعيش معاك فى جحر)راح قال انتى ليه مادية قوى كدة يا حبيبتى

قاضي بقول للمتهم اذا كنت صحيح قتلت مراتك لانك لاقيتها في وضع مشين امال ليه ما قتلتش عاشقها اللي كان معاها
المتهم : من باب الاقتصاد هو انا كل يوم حقتل واحد قلت اقتلها هي و أوفر رصاص

ههههههههههههههههههه
يانهار ازاز
قوليلى ياخاينه ليه الشيطان وزك
ههههههههههههههه

مرة واحد راح للبقال قاله هات ببريزه حلاوه طحنيه قاله ما فيش قاله ادينى اى حاجه قاله ما فيش ، قاله يا عم هات اى حاجه، البقال جاب القالب وبيقطع حته علشان يديهاله قالو انت لسه هتشيل منها
بت نكتك جامده موووووووووووووووت استمرى بقى
riri cat

فيه توأم يكلم اخوه يقول له الله يقطعك إنت كنت فين امي حمتنى مرتين.

مرة طفل صعيدى شاف ام زنجية بترضع ابنها
فقال لأمه يا بخته فردت
ليه قالها عشان بيرضع شيكولاتة

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته

ذهب أحد الأطفال إلى أمه وقال لها : ماما .. أعطيني نقوداً حتى أعطيها لرجل مسكين يزعق ( يصيح ) في الشارع . فرحت الأم لقلب طفلها الطيب وأعطته النقود ، ثم سألته : ولماذا يزعق هذا الرجل يا ولدي ؟
- قال الطفل : " إنه يصيح .. آيسكريم … آيسكريم … " !!!

مره ولد صغير سأل والده: بابا انت جبتني ازاي؟ قال الاب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك."

مره واحد اتصل بصاحبه فى التليفون.... ورد عليه ابنه الصغير بصوت واطى: الو بابا فين يا حبيبى... رد عليه: مشغول يا عمو.... طيب ماما فين: قاله ماما كمان مشغوله. يا عمو.... قاله: طيب مشغولين فى ايه يا حبيبى... مع البوليس يا عمو.... وبيعمل ايه البوليس عندكم...... اصلى مستخبى منهم وبيدوروا عليا...

مرة ولد صغير راح لجارته وطلب منها انها توريه لسانها فسالته ليه: فقالها عشان ماما بتقول ان لسانك زي العقربة

ولد سأل مامته الحامل مشير الى بطنها وقال مين ده يا ماما قالت له اخوك وقال الولد وانت بتحبيه؟ قالت له ايوه فقال لها أمال اكلتيه ليه ؟

ولد بيقول لابيه عايز 2 جنية علشان رليح عند محمدين فقال الاب تاخد جنية وتروح عند محمد

واحد قال لأبوه بابا عاوز أكمل دراستي بره قال وايه المشكلة، قول لأمك تفرشلك في الحوش بس خد بالك لتبرد
هههههههههههههههههههههه
كلهم حلوين وخصوصا اول واحده
riri cat
بجد ياريري جااااااااااااااااااااااامده اخر حاجه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
ميرسى ياقمر
منورانى
براحه بس وانتى بتضحى يابت لحاجه تقف فى زورك
هههههههههههههههه
riri cat
مرة فار ماشى مع خطيبته فى الغابة وفجاة لاقى الاسد فحب يعمل راجل قدام خطيبته
فراح للاسد قاله: انت يا حيوان
الاسد رد : انت بتشتمنى انا ؟؟ رد الفار وقاله: ايوة بقولك انت
و مشى الفار وراح وصل خطيبته لبيتها وهو راجع قابله الاسد قال : انت كنت بتشتمنى انا يا فار؟؟
قال: لا والله دا انت ملك الغابة هوا حد يقدر يشتمك؟؟ أنا بس كنت بعمل شويتين كده قدام خطبتى
انا اسف وهات راسك ابوسها طلع الفار على راسه عشان يبوسها فشاهد خطيبته معديه
فقال للاسد: ادوس على دماغ امك دلوقتى؟
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب الاول بيقول للبياع: عمو عمو عايز بلونه. جاب السلم وطلع لفوق على الصندرة
وجاب بلونه ,نزل فسأل الثاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونه.. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!!
المهم طلع جاب له وهو فوق سأل الولد الثالت: وانت كمان عايز بلونه؟؟؟ قال له لأ...
فنزل الراجل وارجع السلم وسأل الثالث : عايز ايه؟ قاله: عايز بلونتين
ههههههههههههههه
حلوه بس اللى فوق مشكله
توته بسكوته
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اي خدماه مستعدين لتوصيل للمنازل كمان
ههههههههههههه
مخنوقه وجايه تفرفشينا احنا
مين الي مصيبه فينا بقى هههههههههههه
لو في حاجا نعمل موضوع افتح قلبك وتفضفضي ياختي الكتمه وحشه بردو
riri cat
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اي خدماه مستعدين لتوصيل للمنازل كمان
ههههههههههههه
مخنوقه وجايه تفرفشينا احنا
مين الي مصيبه فينا بقى هههههههههههه
لو في حاجا نعمل موضوع افتح قلبك وتفضفضي ياختي الكتمه وحشه بردو
توصيل للمنازل؟!!!!!!!
طب لوسمحت عاوزه كيلو نكت ونص افتكاسات وربع مشكل هههههههههههه
انالاعاوزه افتح قلبى ولانيله اناهفتح دماغى احسن معاكى مفك يابت؟
بيلسان
تسلمي ع الموضوع الجميل
riri cat
تسلمي ع الموضوع الجميل
ميرسى ليكى ياقمر
نورتينى
عثولةجدن
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه

جامدين وبعدين اخر واحده دى فعلا خنقه
ههههههههههههههههه يعنى انتى تتخنقى تخنقينا معاكى ياعسليه ياغلسه انتى
هههههههههههههههههوبعدين بطلى بقى كتابه باللون الاحمر
انتى مش عارفه انى بكتب بيه؟

هههههههههههههههههه

هو حد عارفلك لون بس اللون الاحمر بتاعك ده تحفه مشوفتش زيه قبل كده ههههههه

جيبيلى منه اتنين
توته بسكوته
حاضر يا اوختي الاوردر جهززز هههههههههه :d:d:d
---------

مره واحد فشار اوي جاله واحد صاحبه قعد يقوله امبارح جالي ابو لهب و حنظله و كنا بنتغدا مع بعض قاله يا عم انت هتشتغلني قاله و هشتغلك ليه امبارح كنا على طرابيزه واحده صحبه كان هيتجنن المهم نزل من عنده لقى ابن الراجل قاله صحيح الكلام ده قاله كلام ايه يا عمو قاله ابوك امبارح جاله ابو لهب و حنظله وكانو بيتغدو مع بعض؟ قاله بصراحه يا عمو مش عارف بس انا امبارح لقيت موكب من كام ناقه كده وكان مكتوب عليهم ملاكي قريش

----------------------

مره واحد جاي بسياره مفتوحه واخر موديل دخل على مطعم فعصابه سرقت سيارته ؛رفع المسدس وقال:ازا ما رجعتولي السياره رح اعمل فيكو متل ما عملت في اوروبا. العصابه خافت ورجعت السيارة . نط واحد وسأل؟ وعملت إيه في أوروبا ؟ قال : روحت مشي

----------------------

مرة نكتة مشية فى الشارع بتعيط ؟؟ سالوها بتعيطى لية؟؟ قالت لهم.واحد ضحك عليا.

----------------------

مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش

----------------------

مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب

----------------------

مرة اتنين مساطيل واحد بيقول للتاني انا امبارح وانا ماشي في الغابه طلعلي اسد وكان في ايدي كوبايه مياة رميت الاسد بيها الاسد جري التاني رد عليه وقاله علشان كدة لما طلعلي اسد من شويه ضربته بالقلم ايدي اتبلت مياه

----------------------

مره اثنين بيفشورو علي بعض الاول بيقول الي الثاني تتصور ماما جابتلنا حله وسعها 10 فدان الثاني قوله ايه يعني انا ماما جابتلنا باميه طولها متر الاول قوله بتطبخوها فين دي قله في حله امك!!!!!!!!!!!!!

----------------------
اتنين حشاشين قاعدين مسطولين فيهم واحد فشار قال لتانى تصدق عارف مين الكان قاعد معايه امبارح قاله مين أبو لهب و أبو جهل فقاله ياراجل دول ماتوا من زمان قاله طيب اسئل ابنى احمد قاله يااحمد قاله نعم يا بابا قاله مين الكان قاعد معايا امبارح قله والله مش فاكر بس العر بيه الكانت واقفه كان مكتوب عليها ملاكى قريش

----------------------
طفيلي مشترك في مسابقة أسرع رسمة رسم نقطة وقال: هذا فيل جاي من بعيد.

----------------------

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

----------------------

واحد فشار بيحكي مغامراته لصاحبه الغلس
الفشار : كنت ماشي مره في الصحرا طلع عليا اسد فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت عماره طلعت فيها
الغلس : يا كداب هو في الصحرا في عماره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغاية ما لقيت شجره طلعت فوقها
الغلس : قال له يا كداب هو في الصحرا في شجره
الفشار : اه اسف فضلت اجري اجري لغايه ما لقيت جراج دخلت فيه
الغلس : يا كداب هو في جراج في الصحرا
الفشار : فضلت اجري اجري لغاية ما أكلني ارتحت

توته بسكوته
ولد بيسأل أبوه:هي الحمير بتتجوز؟ .. قاله
يا بني مبيتجوزش أصلاً غيرالحمير

في راجل بالليل سمع صرخة بالعمارة,نزل للاستفسار,قالولو الجيران ان
المياه مسممة,لما طلع على البيت سألته زوجته ماذا حصل,قالها اشربي ماء ونامي ما في شي

مره واحد جزار قاعد مع مراته قعدة انس بيقولها ايه ياوليه محطتيش احمر ليه قالته
مفيش احمر قحطلك دهن
واحد بيقول لمراته عاوز النهاردة حاجة رومانسية قالتله
يعني ايه رومانسية
قاللها مش عارف بس احتياطي انقعي الرز

واحد عنده بيتين ..واحد ساكن فيه والثاني احتياط ...تعرفو ليه !!؟ علشان اذا
احد قال له يخرب بيتك ......... يروح يسكن في البيت الثاني

اتنين متجوزين جديد فلقيت الزوجه الزوج بيبص في العقد جامد ومركز فقالتله
انت بتبص في العقد كده ليه قال لها اول مره اشوف عقد من غير تاريخ انتهاااء

فى مره واحده رفيعه اوى عاوزه تتجوز ام امها لفت على وسطها جرانيل جرانيل ام واحد شفها عجبته اتجوزوا وفى
ليلة الدخلة خلعها الفستان لقى جرانيل يشيل جرنال يلائى جرنال ام اتصل بحماته والها بنتك على الصفحة الكام

مرة واحد قتل حماته سائله الضابط اسمك إيه قال
اكتب عندك فاعل خير

مره واحد اسكندرانى لقى بنته راجعه الساعه 3 بالليل
فقالها كنتى فين يا بت قالتلو كنا بنتمشى مع واحد صحبى يابا قالهم خشى نامى احنا نحبو الصراحه

فى يوم المراة العالمى اجتمع 3 ستات واحدة امريكية والتانية فرنسية والتالتة صعيدية , قالوا لازم نحبب رجالتنا فينا ونعرفهم قيمتنا فاتفقوا محدش فيهم هيقوم بواجبات البيت لمدة اسبوع ويتقابلوا بعدها يعرفوا النتيجة .
بعد اسبوع ..........
الامريكية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة صالحنى واتاسفلى .
الفرنسية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة جة وجابلى ورد وقالى انا هاعمل كل حاجة .
الصعيدية : اضربت عن شغل البيت ومشفتش حاجة اول يومين لكن بعد كدة ابتديت اشوف بعنيا اليمين شوية بشوية
توته بسكوته
نكت الاغبيااااااااااااااااء
مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة
ويقفلة تانى جه صاحبه و قاله ليه كدة قاله اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة

واحد غبى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح قايله ادينى واحد أخضر

أغبيه راحوا يلعبوا بلياردو، واحد منهم وقف فوق الطرابيزة وقال لهم انا الجوووون

غبي داخل سينما لقى مكتوب ممنوع الدخول لأقل من 18 راح جاب 17 واحد

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم اردم

اتنين راكبين القطر المكيف ... الأول بيقول : أنا بردان من التكييف .... التانى قال له : و انا عبدالله من المنصورة.....!

واحد رجع من السفر لقى الشقه مليانه صراصير .... غير قفل الباب

مره واحد غبى لقي المصباح السحري العفريت ساله شبيك لبيك عايز ايه قالو عايز كوبري يوصل بين فرنسا و السعوديه قاله العفريت لا ده طلب صعب اوي قاله خلاص عايز ابن عمي الي في الجامعه الامريكيه ينجح قال العفريت للسعودي عايز الكوبري رايح ولا جاي ولا في الاتجاهين

مرة واحد كان هيتعدم فاول ما حطوا الحبل على رقبته قعد يزعق شالوا الحبل وسالوه مالك قالهم اخص عليكوا كنت هتخنق

مرة واحد غبى لقى عشرة جنية على الارض خدها وحط خمستين
توته بسكوته
اي خدمه
ولو عايزين كمان نحن في الخددمه 24 ساعا راسلوني على ملفي السخصي هههههههههههههههههههههه
نوريهان
ههههههههههههههه

بجد نكت جاااااااااامده

اخر حاجه

ننتظر كل جديد ومضحك غاليتى

هههههههههههه
اميرة رومانسية
ريرى بجد نورتى المنتدى تانى
راجعه بقوة وبتوبيك هايل ورائع
مبدعه ومتألقة وان شاءالله متغيبيش عننا تانى
انتى بجد قولتى اللى جوايا لانى كنت حاسة بالنكد ده
كمان جوة المنتدى بس موضوعك عمل رفريش لينا وللمنتدى كله