نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد لقطات غضب احمد بلال فى مباراة الاهلى وحرس الحدود فى نهائى كأس مصر 2010

فيديو - لقطات غضب احمد بلال فى مباراة الاهلى وحرس الحدود فى نهائى كأس مصر

المقال "شاهد لقطات غضب احمد بلال فى مباراة الاهلى وحرس الحدود فى نهائى كأس مصر 2010" نشر بواسطة: بتاريخ:
اشرف نور
حيث قرر حسام البدرى فى الشوط الثانى الاضافى اشراك بلال ولكنه تأخر كثيرا بالدفع به خلال الشوط لنفاجىء باحمد بلال على الخط لاجراء التغيير فى الدقيقة الاخيرة فاذ بالحكم الالمانى يطلق صفارته معلنا نهاية الوقت الاصلى واللجوء لركلات الترجيح فعاد بلال لدكة البدلاء بين مشاعر الغضب والحزن ليكون هذا المشهد الحزين هو اخر مشهد لبلال فى النادى الاهلى .
حسنىaly
بصراحه احمد بلال معاه حق يزعل لانى البدرى احلاجه ياكان نزله يامكنش قاله سخن وبصراحه المباراه كانت عاوزه راسين حربه ولزمنا سوء حظ
حسنىaly
ياعمى اشرف انته مش شايف انى احمد بلال اتظلم مع الاهلى مع انه هداف مبدع واسمه احمد اجوال ليه كده بننسى النجوم وادى اسلام الشاطر شال هزيمه محققه لفريقه برده مش ده كان نجم عموما نتمنى لبلال التوفيق
اشرف نور
بصراحه احمد بلال معاه حق يزعل لانى البدرى احلاجه ياكان نزله يامكنش قاله سخن وبصراحه المباراه كانت عاوزه راسين حربه ولزمنا سوء حظ
البدرى بيعمل مع بلال نفس اللى بيعمله حسام حسن مع هانى سعيد العند ده هو اللى خسر الاهلى انهاردة لان محمد فضل فى اسوأ حالاته والبدرى عمال يضحك عليه برة طب ما ينزل بلال ويطلع فضل ويشاء ربنا سبحانه وتعالى ان فضل بالذات هو اللى يضيع ضربة الجزاء عقابا لعند البدرى
fr3oon.net
فعلاً كنت حاسس ان فيه حالة عند من حسام البدري

والعند يولد الخسارة للأسف

مبروك لحرس الحدود
نادية
وانا كمان بقول ده ذنب بلال
الخطير جدا
معاه حق والله
midomansour
البدري ده ماشيه معاه كده وخلاص!!
لو مجاش مدرب تاني الموسم اللي جاي الاهلي هيقع!!!!
اباحفص
ولا تزعل يا بلال ان شاء الله ربنا يوفقك فى اى نادى داخل اوخارج مصر ويعرفوا قيمتك
m_2010570
انا رأيى انه كان ينزل بدل محمد فضل اللى كان غير موفق فى الماتش
طايشه بس عايشه
ايه جماعه فضل كويس بس هو عدم توفيق وبلال مش احسن من فضل الماتش كان عايز سرعه وبلال بطى

وبعدين ده نصيب والبدرى افضل من اى حد
soft2010
بصراحة انا اهلاوى
بس البدرى يستاهل ال حصل فى مبارات الكاس

ظلم بلال السبب

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اخبار مباراة الاهلى وحرس الحدود فى نهائى كأس مصر 2010
اسعار واماكن بيع تذاكر مباراة الاهلي وحرس الحدود نهائي كأس مصر