نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الأعضاء التهاني والإهداءات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعياد ميلاد خاصه اليوم 1\6\2010

اليوم يشاء القدر ان نحتفل بثلاث اعضاء مره واحده والحقيقه اذا تحدثنا عنهم فلم ينتهى الحديث اعضاء لا يمكن ان تنساهم اذا تعرفت عليهم فلم استطيع ان انسى هارى بوتر كان ملك السياسه احب مواضيعه جدا وتحدثت معه كثيرا وحزين جدا الان انه لم يدخل المنتدى كثيرا اتمنى الكل يبلغ له رساله كل سنه وانت طيب ولا ننسى ايضا احمد شطا الذى لقبته بالشجاع فهو لا يخشى شى امام الحق وكان له عده مواقف شجاعه ومواضيعه اكثر من رائعه والحمد لله انه متواجد الان فى المنتدى عشان نحتفل بيه ونبلغه رساله ايضا كل سنه وانت طيب ولا نستطيع ان ننسى راغب يعرفه الكثيرون بمواضيعه التى تبحث دائما عن المجادله والحوار لا يعتمد على كتابه اخبار ولكنه يفضل كتابه المواضيع التى تحتاج الى نقاش ويدعو الجميع وانا بصراحه تحدثت معه وهو شخصيه جميله وابلغه رساله كل سنه وانت طيب وفى النهايه انا سعيد جدا والحقيقه بعد سماع اخبار عيد ميلادهم انا تفائلت انه يوم خير ويلا الكل يحتفل بتلك المناسبات

المقال "اعياد ميلاد خاصه اليوم 1\6\2010" نشر بواسطة: بتاريخ:
no 4 love
كل سنه وانتوا التلاته طيبين
وعقبال مليون سنه يارب
AHMED_AWAD

Ahmad shata
اليوم يشاء القدر ان نحتفل بثلاث اعضاء مره واحده والحقيقه اذا تحدثنا عنهم فلم ينتهى الحديث اعضاء لا يمكن ان تنساهم اذا تعرفت عليهم فلم استطيع ان انسى هارى بوتر كان ملك السياسه احب مواضيعه جدا وتحدثت معه كثيرا وحزين جدا الان انه لم يدخل المنتدى كثيرا اتمنى الكل يبلغ له رساله كل سنه وانت طيب ولا ننسى ايضا احمد شطا الذى لقبته بالشجاع فهو لا يخشى شى امام الحق وكان له عده مواقف شجاعه ومواضيعه اكثر من رائعه والحمد لله انه متواجد الان فى المنتدى عشان نحتفل بيه ونبلغه رساله ايضا كل سنه وانت طيب ولا نستطيع ان ننسى راغب يعرفه الكثيرون بمواضيعه التى تبحث دائما عن المجادله والحوار لا يعتمد على كتابه اخبار ولكنه يفضل كتابه المواضيع التى تحتاج الى نقاش ويدعو الجميع وانا بصراحه تحدثت معه وهو شخصيه جميله وابلغه رساله كل سنه وانت طيب وفى النهايه انا سعيد جدا والحقيقه بعد سماع اخبار عيد ميلادهم انا تفائلت انه يوم خير ويلا الكل يحتفل بتلك المناسبات
وانت طيب يا احمد
وميرسى كتير على الكلام الجميل ده
وكل سنه وراغب طيب
وكل سنه وهارى بوتر طيب
Ahmad shata
كل سنه وانتوا التلاته طيبين
وعقبال مليون سنه يارب

وانت طيبه يا قمر
مهينار
كل سنة وانتو التلاتة طيبين وعقبال 100 سنة ان شاء الله
Ahmad shata

وانت طيب يا حبيبى
وميرسى ليك يا غالى
Ahmad shata
كل سنة وانتو التلاتة طيبين وعقبال 100 سنة ان شاء الله
وانتى طيبه يا مهينار
اجتماعى اخر حاجه
بجد يا احمد انت تستاهل كل خير
فريده
كل سنه وانت طيب
وعقبال مليووووووون سنه
seamoon
كل سنه وانتم طيبين
اميرة رومانسية
ايه ده معقوله كمان عيد ميلاد دولا
طيب مش تقولوا من بدرى
كل سنة وانت طيب يادولااااااااا
كل سنة بردو واحمد طيب
وعقبال مليون سنة ليكو كلكو
Ahmad shata
وانتم طيبين
وميرسى للجميع
الفراشة العاشقة
كل سنة وانتوا طيبين انتوا التلاتة وانا كمان لانى بالصدفة فى نفس اليوم
عقباااااال مليوووووووووووون سنة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صحافة اليوم واخر الاخبار اليوم 31 ديسمبر-الارهارب يضرب مصر-حظر تظاهر الجامعات-تعديل وزارى جديد-انفجارات اعياد الكريسماس
اجمل بوستات فيس بوك اعياد ميلاد و تهاني .. Facebook
دورة اعداد المدرب المحترف عن بعد باعتماد دولي - اعداد مدربين
الاسكندرية : اعداد المتظاهرين تفوق اعداد الامن مئات المرات
رسائل اعياد الميلاد بمناسبة السنة الجديدة 2010