نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية آداب

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اى واحد كلية الاداب جامعة بنها

هاى يابوحه.صبح صبح ياعم الحج.انا برضه جامعه بنها.بس الحمدلله خلصت على خير.اداب انجليش

المقال "اى واحد كلية الاداب جامعة بنها" نشر بواسطة: بتاريخ:
roka2010
السلام عليكم
اناroka
اولى كليه اداب قسم اجتماع جامعه بنها
انا سعيد اجدا لا شتراك فى هذا المنتدى يارب نفيد بعض ونساعد بعض احنا كلنا فى جامعه بنها
بوحه بوتى
هاى روكا نورتى بس قولى رأيك فى الجامعة دى اللى بيسموها جامعة
roka2010
رايى هى مش جامعه
يمكن المدرسه احسن منها بكتير
الصكر
انا محمدعبد الفتاح اول اعلام اداب بنها ويراتاى واحد معنا فى اول اعلام يرسلنى على البريد الاكترونى [email protected]
moon star
هاى ياشباب هوه كلنا رأينا وحش فى الجامعة دى بجميع اقسامها مفيش حد بيبص ليها بعين تانية خالص
riri cat
ماهى يامون جامعتنا مستواها التعليمى اى كلام
ومفيش مقارنه مع جامعه القاهره او عين شمس
بوحه بوتى
لالالالالالالالالالالالا ده مفيش اى مقارنة بين جامعة بنها والقاهرة وعين شمس خاااالص
moon star
بالرغم من انى ما شفتش جامعة القاهرة او حتى عين شمس
بس اكيد معاكوا حق لكن هانعمل ايه فى الاول والاخر هاتفضل جامعتنا.
[ريرى الصبح بتاعك بيبقى امتى يا قمر؟ واسفة انى اتأخرت بس لظروف والله!!]
midoamigo
هاى يا جماعه انا اداب انجليزى جامعه بنها وطبعا انا فى قمه الاحراج وانا بقول جامعه بنها...ههههههههههههههه..طبعا احنا اصلا الطلبه بتوع جامعه عين شمس نازلين تريق علينا طول الليل والنهارربنا يستر علينا بقى ونخرج منها على خيييييييييييييييروانا سعيد انى معاكو فى المنتدى لانى اول مره اشوف
tito5729
السلام عليكم

علي فكره مش جامعه بنها بس هي الي التعليم فيها بايظ ده اغلب الجامعات ان مكنش كلهم

عادي هي دي مصر

لو ذاكرت ومنجحتش يبقى انت اكيد فى مصر
لو نجحت ومشتغلتش يبقى انت اكيد فى مصر
لو حبيت ومجوزتش يبقى انت اكيد فى مصر
عظيمة يامصر
اليعيب مش فى مصر العيب فى الى واكل مصر

sabry20
فكره حلوة اوى التجمع ده اول مره اشوفه لاداب بنها وكويس ادينا بنتقدم ..بخصوص موضوعكم انا شايف انكم
متشائمين اوى ياريت نغير السيره الزفت ده ونرضى بقدرنا علشان تعدي السنه ده علينا واديها هانت خلاص اتسجنت فيها تلات تربع المده وناقص الربع ويمكن اخرج قبل مااكمل السنه الجايه سوء سير وسلوك هههههههههه اصل بنها دى قمه النظام .
sabry20
على فكره انا قسم اعلام واتخنئت بس من اتنين دكاتره ولله الحمد اشوف فيهم يوم
بوحه بوتى
والله يا صبرى كلنا اتخنقنا انا لسه تانية اعلام وخلاص على الأخر
ربنا يخرجنا على خير ده الواحد كل اما يروح عين شمس والقاهرة يزعل على نفسه اوى
بوحه بوتى
ياريت يا صبرى تقول مين الدكاترة اللى انت مخنوق منهم عشان نشوف فى اجماع على كده ولا لا
moon star
صبرى انا معاك ياريت نغير الموضوع بقى لأن اصلا كلنا عارفين انها جامعة وحشه بكل المقاييس فنتكلم عن حاجة تانية بقى زى الدكاترة مثلا وكل واحد يقدر يساعد اللى معاه فى القسم ازاى والشغل لو حد ضامنه وله لأ او حد بيشتغل اصلا يقدر يفيدنا فى الموضوع ده ازاى ناخد كورسات وهيه حلوه وله لأ.كده يعنى...نستفيد من تجمعنا لأن اكيد اغلبنا كانوا بيحلموا بمكان تانى بس ماينفعش نقعد نبكى على اللى راح وعلى اللى احنا فية من غير ما نعمل حاجة دلوقتى.
moon star
تيتو التعليم كله بايظ فعلا بس مينفعش جيلنا يقول كده والجيل اللى بعده..وهكذا
لأن لو الكل فضل يقول كده يبقى مفيش حاجه هاتتصلح.بالعكس هايبقى فى يأس واحباط اكتر من دلوقتى
اللى عاوز يدخل هندسه هايقول ياعم كبر وهو انا اتعب نفسى فى المذاكرة وفى الاخر مفيش شغل!!
مين عارف مش يمكن ربنا يكون محدد ليك مستقبل كويس ليه متعملش بجد علشان تلاقى نتيجة عملك

ياجماعة بلاش التشائم ده
moon star
" اذا اصبحت فلا تنتظر المساء , اليوم فحسب ستعيش , فلا امس الذي ذهب بخيره وشره , ولا الغد الذي لم يأت الى الاّن
اليوم الذي اظلك شمسه وادركك نهاره هو يومك فحسب .. عمرك يوم واحد , فاجعل في خلدك العيش لهذا اليوم وكأنك ولدت فيه وتموت فيه .. حينها لا تتعثر حياتك بين هاجس الماضي وهمه وغمه .. وبين توقع المستقبل وشبحه المخيف وزحفه المرعب
منقووووووووووول
riri cat
هاى يا جماعه انا اداب انجليزى جامعه بنها وطبعا انا فى قمه الاحراج وانا بقول جامعه بنها...ههههههههههههههه..طبعا احنا اصلا الطلبه بتوع جامعه عين شمس نازلين تريق علينا طول الليل والنهارربنا يستر علينا بقى ونخرج منها على خيييييييييييييييروانا سعيد انى معاكو فى المنتدى لانى اول مره اشوف
منور ياميدو اناكمان اداب انجليش جامعه بنها بس الحمدلله خلصت وكمان بشرح كورسات فى المعهد البريطانى لوعاوز اى حاجه انافى الخدمه
riri cat
ازيك يامون عامله ايه اخيرا لقيتك
moon star
انا الحمد لله تمام كان نفسى اكلمك من زمان والله
moon star
ايه يا شباب هو محدش بيدخل ليه عاملين ايه فى الامتحانات
وخاصه بتوع اداب انجلش فرقة اولى بليييييييييييز ردوا بقى علشان خاطرى.
roka hesham
هاي انا روكا الفرقه التالته كليه الاداب واول مره ادخل المنتدي ده ولقتكوا كلكوا مخنوقين من الكليه انا حسه بيكو يا جماعه وانا كمان زيكو واكتر بس احنا لازم نحبها علشان لما نخلص نحب حياتنا اللي بعد كده وبعدين احنا لو اتعودنا نكره من دلوقتي امتي هنحب الحاجه اللي بنعملها؟؟
roka hesham
علي فكره انا قسم اعلام الفرقه الثالثه وكنت عايزه حد يقولي هو بحث الدكتوره سميه هيجي المره الجايه في الامتحان؟
moon star
اهلا بيكى ياروكا منورانا ياقمر
ويارب تفضلى معانا على طول وان شاء الله تلاقى حد يساعدك
love tears
السلام عليكم انا أية الفرقة الاولى قسم علم نفس
sabry20
انا بصراحه معرفش لانى صحافه وربنا يوفقئك ويجى سهل ويجى ان شاء الله زى امتحان الدكتور عبدالله ونكتب فيلم ههههههههههه.
sabry20
انا اداب بس الحاله عال عال واخر حلاوه وكلو فى الخلاط وليك الاجر والثواب وهنياللك يافاعل الخير تخرجنا منها على خير.
sabry20
والله الدكتور اللى مفيش نقاش عليه وانا اعتقد انو لو عملنا مسابق فى الغتاته هيبقى هو الدكتور محمد عبد البديع هل موفقنى على كده ولا ايه
سوسو صلاح
انا كلية اداب جامعة بنها قسم صحافة واعلام

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجة كلية الاداب جامعة بنها الترم الثاني 2013
حصريا نتيجة امتحانات كلية الاداب جامعة بنها 2012
نتيجة كلية الاداب جامعة بنها .... الترم الاول 2011
نتيجة كلية الاداب جامعة بنها اخر العام 2010
جدول جامعة بنها كلية الاداب قسم تاريخ فرقة ثانية