نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رسميا جروب منتدى نجوم اف ام على الفيس بوك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

نظرا لشهره الفيس بوك فى العالم كله وانه وسيله كبرى لتلاقى الاعضاء فى اى مكان فى العالم واسرع وسيله للحديث فى اى موضوع استاذن اداره المنتدى بعمل جروب للمنتدى على الفيس بوك وهذه لعده اسباب

1- ان اى موسسه كبرى سواء خارج حدود النت او موقع كبير اصبح له جروب على الفيس بوك فما بالك بمنتدانا العظيم

2- البعض يعانى ان موضوعه لم ياخد الشهره المناسبه من كثره المواضيع المعروضه وانا نفسى اتعرض لذلك ولكن الان مع الجروب فى الفيس بوك ممكن تطرح موضوعك بكل بساطه وكده هياخد شهره اكبر مش من اعضاء المنتدى فقط بل اعضاء الفيس بوك كل الى هتعمله تكتب اسم الموضوع وتضع الرابط بتاعه .

3- اننا فى المنتدى بنقوم بعمل برامج وبعض الاحيان بنطرح سوال على الاعضاء ولكن التفاعل بيكون صعب الان على الفيس ممكن تطرح اى سوال وانا او غيرى كمقدم للبرنامج بقدر يطرحه .

4- فرصه كبيره لاعضاء الفيس بوك التعرف على منتدانا الجميل ومشاركتنا المحبه والاستفاده باجمل المواضيع .

5- على الاقل احنا جروب هنكون مفيد للناس ويقدر كل عضو من منتدى نجوم اف ام يفيد الكثير من اعضاء الفيس بوك بدلا من الجروبات التافهه الموجوده الان

واى حد عنده سوال انا جاهز

وده طبعا الجروب على الفيس بوك يلا الكل يشترك لان اشتراكك يعنى ان الجروب ناجح بعدد الاعضاء وطبيعى الكل هيقدر http://www.facebook.com/group.php?gi...1424696&v=wall

المقال "رسميا جروب منتدى نجوم اف ام على الفيس بوك" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
طب ما هو فيه بيج رسمي يا احمد
ايه لزمة دا ؟

http://www.facebook.com/pages/100FM6/156596704238
اجتماعى اخر حاجه
انا اسف جدا انى معرفش وكويس انك عرفتنى شكرا ليك جدا
EL GENERAL
اصلى والله فكره جامده جدا

ادونا فرصتنا بقى

تحياتى لصاحب الموضوع
اجتماعى اخر حاجه
بشكرا جدا يا اخى وانا اوعدك فكره الجروب مستمره وتضع مواضيعك حتى لو فى جروب رسمى اهو نعمل شهره اكبر
ابو البحار
مشكور اخي العزيز
بارك الله فيك
%u0632%u0627%u0626%u0631
صباح الخير على احلة اذاعة فى مصر
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا بحب نجوم اف ام
%u0632%u0627%u0626%u0631
انتو بتتكلموا فى اية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عمل جروب تمثيل نجوم اف ام
ذكرى عضويتى فى منتدى نجوم مصريه ( نجوم اف ام )
كيفية أضافة متابعى جروب الفيس بوك فى مدونتى حصرى تعليم وجت فى كثير من المدونات انها تهتم بتطوير جروب
جروب لطلاب كليات العلوم علي منتدي نجوووم fm