نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

قلب واحد&عاشق الرومانسية

اولا ياجماعة انا بارجو ان الموضوع ده يحوز اعجابكم جميعا وهو برنامج قلب واحد وهو عبارة عن حلقتين فى الاسبوع كل اثنين وخميس وده فكرته انى كلنا ياجماعه جوانا حاجات كتير منها الجرح والفرح الرومانسيه وممكن نشارك بعضنا من خلال برنامج قلب واحد لو اى حد عندة مشكله عاطفيه وعايز يتناقش فيها ياريت يتكلم وكلنا نتناقش فيها مع بعض واجمل حاجه ان كلنا شباب من سن بعض يعنى بجد اكيد هانفهم بعض ونحس ببعض اوى ولما نتناقش فى المشكله اكيد هانلاقيلها حل وبكدة نبقى بجد اسعدنا قلب كان ممكن يعيش ولو ليوم او حتى ساعه حزين بجد قلب واحد يعنى كلنا جوه قلب واحد بنبض واحد واحساس واحد.
ولو حد جواة رومانسيه جميله اوى بس مش قادر يوصفها ياريت تكون فى بضع كلمات ويبعتها وانا اكيد هاحس بيه واصورهاله زى ماهو عايز بالظبط مش قصدى انى اليى مش قادر يوصف احساسه مابيعرفش يكتب بالعكس كل انسان مننا يقدر يكتب ويبدع ولكن ساعات بيبقى جوانا احساس ورومانسيه مانقدرش نوصفها فبنبقى محتاجين حد يفهمنا او ينا قشنا فيها او يصورهلنا وباذن الله هابقى اعمل استفتاء لاجمل احساس كتب واكيد هايبقى من احساس الخيال.
ولو حد نفسة يعيش قصة رومانسيه معينه حلم بيها فى خياله ياريت يبعتها او يكتبها برده فى كلمات بسيطه واكيد اكيد هاتطلع جميله اوى واحساسها عالى لانها من وحى خيال رومانسيته وانشاء الله هانعمل استفتاء على اجمل قصة حب جميله واحساسها عالى اوى وهاخلى القراء هما اليى يدوله القب اليى يستحقه.
ولو حد بيحلم بمواصفات معينه لحبيبه وشايفها طول الوقت قدام عينيه بس مش لاقيه ياريت يكتبها ومين عارف مش ممكن لما يكتب المواصفات دى يلاقيه وانشاء الله هاعمل استفتاء عن اجمل مواصفات يكتبها اى حد وممكن تكون انتا نجم الرومانسية(النجم الحالم)
ولو حد نفسة يبعت لحبيبته رساله ونفسه كل الناس تشوفها يبعتها واكيد هانستمتع بكلمات حبيب لحبيبته وهاعمل استفتاء برده عن اجمل رسالة حب او قصة حب واقعية واكيد هاتبقى باحساسك نجم الرومانسية الواقعية.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ولو حد عاش لحظه رومانسية جميلة اوى تساوى الخيال ياريت يبعتها واكيد هاتكون من اجمل الحظات الرومانسية وهابقى اعملها استفتاء عالمنتدى واكيد هاتكون نجم الحظة الرومانسيه المربوطة بين الواقع والخيال.

وانشاء الله ياجماعة اول مواضيع هانتلاقها من الاعضاء هاتنزل انشاء الله من يوم الا ثنين الاتى باذن الله وهايكون انشاء الله من ال6 مواضيع اليى فاتو دول ناخد منهم 2 كل اسبوع نتكلم فيهم والنهاردة عايز اعرف ردودكم على البرنامج ده انا بجد كنت باحلم اعمل حاجة زى كده واتمنى ان كل الاعضاء يشاركوا فيه وانشاء الله البرنامج يكون عند حسن ظنكو.

وانشاء الله اى حاجه تحبو تتكلموا فيها من ال6 مواضيع اليى ذكرناهم او اى موضوع مقترح جديد ممكن تبعتوه عن طريق الرد السريع من خلال الصفحة دى العادى يعنى.
او على الرسايل على الايميلashaa_alromansya2010
او على ملفى الخاص عالمنتدى
او على منتديات خالد شاهين albwahd.ahlamontada.netمنتدى قلب واحد.
او على المكالمات الهاتفيه او رسائل الsmsعلى موبايل رقم0195697941
وانا فى انتظار رسائلكم وبان البرنامج قد ابتدا من اليوم فانا سهران لتلقى الرسائل على الخمس وسائل الماضيه التى سوف تبعتون من خلالها رسائلكم.
واتمنى بان يشارك جميع الاعضاء وكل من يرى هذا الموضوع للتواصل معا انشاء الله.
وعايز اعرف ايه رايكم فى البرنامج.
والله الموفق.

.................................................. ....................................عاشق الرومانسية........................................ ............
.................................................. .................................................. خالد.............................................. ...........:rolleyes :

المقال "قلب واحد&عاشق الرومانسية" نشر بواسطة: بتاريخ:
عاشق الرومانسيه
انا منتظر رسائلكم ياجماعه وردودكم على اليى هايكتب ورايكم فى البرنامج.
بنت مصرية جدا
اوك اول واحدة وعندي مشكلة اوك انا كنت بحب شخص وبعدين سابني لاني اكتشفت خيانتة وبعدين شخص قريبي اعترفلي انة بيحبني فانا مش عاوزة ادخل في قصة حب تانية لاني خايفة ادخل فيها لاظلمة بس هو الصراحة انسان جميل ومحترم
&عاشق الرومانسية&
بصى ياشيمو انا اسف لانى الموضوع دة انا لغيتة والله والارقام دى كمان يعنى رميتها والموقع كمان لانة حسيت انة فى ناس ممكن تزعل من دة فياريت ادارة الموقع تحذفة ارجو ذلك من الادارة لكن مشكلتك دى انا هاعرشها فى موضوع لوحدة واسمة اهداء الى بنت مصرية جدا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمد الرسائل الرومانسية بمناسبة عيد الحب 2014-احلى المسجات الرومانسية-رسائل رومانسية جميلة 2014
حصريا من عاشق الزمالك تردد قناة نادي الزمالك واللوغو
بحثا عن الرومانسية الضائعة طريقة سهلة لاستعادة الرومانسية (افراح مصر)
* الكل يدخل ويقول ل *عاشق الرومانسية& كل سنة وهو طيب*
برنامج قلب واحد............الحلقة الثالثة(مشكلة عاطفية&كيف تعيش الرومانسية)