نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك

يا جماعه طب احنا هنستنى لما يبعتوا جواب على البيت او يتصلوا ولا نروح احنا على طول ولاايه؟؟؟؟؟؟؟

المقال "نتيجة تنسيق الدبلومات الفنية لعام 2012 , الان . ضع رقم جلوسك" نشر بواسطة: بتاريخ:
الجنرال العاشق
انت تطبع جواب الترشيح من علي النت
علشان لو اتاخرت عليك تخش باللي انت طابعها
evora
يا جماعه ممكن حد يجرب يجيبلى نتيجه الرقم ده عشان مش عارف اجيبها ؟؟
الرقم : 0105100 اسمه ابراهيم صناعى 3 سنوات
rosy_koky
السلام عليكم
rosy_koky
ياريت تقوليلى انتى قسم ايه وايه اخبارك جبتيها ولا لاء عملتى ايه
وانا اسفة انى مخدش بالى من مشاركتك انا اسفة لسة شيفاها
وعليكم السلام
شكرا على الاهتمام
انا لسه مجبتهاش وكمان الموقع مش بيفتح مش عارفه
اعمل ايه ياريت تفيدينى
كازنوفا
مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووووووووور
المسلمة
السلام عليكم
حبيبتى لو الموقع مش بيفتح اكتبيلى بياناتك اجبهالك وطبعا لازم تكتبى بياناتك ومن ضمنها انتى تجارى ولا صنايع ولا اية وكام سنة 3 ولا 5
ولو عرفتى تفتحى الموقع املى البيانات وبعدين اختارى نوع الشهادة وبعدين تكتبى لو صنايع خمس سنين 60فى الاول وبعدين الاربع ارقام وخلى باللك هما 6ارقام دة لو كنتى خمس سنين لازم بلايصال
ولو كنتى تجارى خمس سنين حتلاقى فى رقم الايصال 6 ارقام اولها 0 تبدلى الصفر اللى على الشمال 5
وتعرضى النتيجة ولكن لو كنتى صنايع او تجارى 3 سنين تكتبى فى خانة رقم الايصال رقم الجلوس بتاعك
ولوكنتى حاجة غير كدة انا والله معرفيش اجيب غير الصنايع والتجارى
ومنتظرة ردك يا rosy
وعليكم السلام
المسلمة
السلام عليكم الف مبروك

وزارة التعليم العالي

مكتب تنسـيق القبـول

بالجامعـات والمعاهــد

بطاقة الترشيح للقبول عام 2009م

الطالب : ريموندا رافت ميخائيل جرجس
يتـشـرف مكــتب التنســيق بإخطــــاركـم بأنه قد تم ترشيحكم

الكلية / المعهد: ش.تكنولوجيا عماليةاسيوط
رقم الجلوس / الإيصال : 814716
شهادة الثانوية : الفنية شعبة :
تاريخ اعلان النتيجة :

ملحوظة هامة : في حالة وجود إختلاف في بيانات الطالب(رقم الجلوس أو المجموع او الشعبة)
لا يعتد بالترشيح المدون بها وعلى الطالب الرجوع لمكتب التنسيق الرئيسي بالقاهرة فوراً.

تعليمات هامة جدا

هذه البطاقة مجرد إخطار للطالب بالكلية (أو المعهد) التي رشح بها ولا تعتبر مستندا لقيد الطالب بها وعلى الطالب سرعة التوجه إلى الكلية (أو المعهد) لإتمام إجراءات القيد.
على إدارات شئون الطلاب بالكليات والمعاهد عدم اتخاذ أي إجراء لقيد الطالب أو إعطائه بيان حالة إعتمادا على بطاقة الترشيح بل عليها التأكد من وجود اسم الطالب ضمن كشوف ترشيحات مكتب التنسيق واستيفائه الحد الأدنى , مع التأكد من نوع الشعبة المرشح عليها ، وفي حالة عدم استيفائه أحد الشروط فعلى الكلية (أو المعهد) إخطار مكتب التنسيق خلال أسبوعين من تاريخ استلام الكليات لكشوف الترشيح.
أما الشهادات المعادلة
لا يختص المكتب بتحويل أو تعديل ترشيح الطلاب الحاصلين على الشهادات الفنية طالما أن الترشيح تم صحيحا وذلك وفقا لقواعد التوزيع الواردة بدليل الطالب ويتم التحويل بين الكليات والمعاهد بعضها البعض بموجب بيان حاله ووفقا للقواعد المنظمة لذلك.
نقل قيد طلاب الشهادات المعادلة (العربية والأجنبية) أو تعديل ترشيحهم لا يتم إلا عن طريق مكتب اتنسيق وفي حدود النسبة المقررة والحد الأدنى لكل شهادة.

على بالك انتى لازم تطبعى الورقة من السيبر
rosy_koky
شكرا لأهتمامك وياريت تحولى من عندك عشان الموقع مش بيفتح عندى
وجزاكى الله خيرا على المجهود والاهتمام
ديه البيانات
رقم الجلوس 8967
رقم الايصال 050022
التتخصص تلمذه صناعيه

للأسف مش عارفه اوصل لحل
وبجد قلقانه جدا ياريت تحولى انتى
المسلمة
السلام عليكم
حبيبتى روسى
للاسف انا مش عارفة اجباها لانى مش عارفة الرقم اللى بيحطوة وكمان جربت برقم الجلوس والايصال وجربت غيرت بعض الارقام ومفيش نتيجة
الحل انك تروحى الكلية مكان ما ادمتى وتسالى على نتيجة التنسيق وان شاء الله يكون خير وطبعا لما تعرفى النتيجة ان شاء الله روحى السيبر واطبعيها

وياريت تقوللى عملتى ايه

وياريت من اى حد فى المنتدى لو يعرف نتيجة تنسيق التلمذة الصناعية ازاى يقول
وجزاكم الله كل خير

ملوحظة لو تعرفى صحابك جبوها ازاى ياريت تقولى
yasser tito
يا جماعة ياريت اى حد يقدر يساعدنى لانى بجد والله مش عارف اعمل ايه انا دبلوم سياحة وفنادق خمس سنين ومش عارف ازا كانت النتيجة طلعت ولا ايه بالظبط انا مقدم على كليه سياحة وفنادق حلوان ولسه عندى اختبارات جوه الكليه وانا اتصلت بالتنسيق وقالى لسه وفى ناس جبتها وانا مش عارف اعمل اية وياريت يا جماعة اى حد يقدر يساعدنى لانى بجد خلاص انا مش عارف اعمل ايه وخلاص بجد تعبت وحاسس ان مستقبلى هايضيع ياريت تساعدونى
انا اسمى /ياسر عصام الدين
رقم الايصال / 020234
رقم الجلوس /818010
دبلوم سياحة وفنادق خمس سنين
وجزاكم الله خير ويارب
raoufhra
اشكرك على المجهود الجميل
yasser tito
يا جماعة ياريت اى حد يقدر يساعدنى
كريم كرم
ازيك يا ياسر عامل ايه يا حبيبى النتيجه ظهرت فى الجامعه مش على النت انا رحت جامعه القاهره بالوصل وسالت على مكتب تنسيق السياحه والفنادق وكتبولى على الايصال انا رحت ايه روح وتوكل على الله
saharsasso
ياريت حد ياجماعه يرد عليا انا عايزه اعرف النتيجه ظهرت ولا لا انا عايزه اعرف انا دبلوم خدمه اجتماعيه خمس سنين ياريت حد يقولى هى ظهرت ولا لا وياريت حد يقولى الجواب بيجى ازاى ولا ايه بظبط
كريم كرم
خدمه اجتماعيه مش بتظهر على النت حضرتك هتروحى مكتب التنسيث اللى فى جامعه القاهره بالايصال وهما هناك هيقولك انتى رحتى ايه
saharsasso
متشكره اوى بس انت متاكد ان هو هيظهر فى المكتب هناك
evora
ياشباب انا جالى معهد هندسه بطموه جيزه وعايز احول منه للمعهد العالى للفنون التطبيقيه بـ 6 اكتوبر اتصلت بيهم قالولى هات مؤهلاتك وتعالا والامتحان فى نفس اليوم دلوقتى ورقى اللى قدمته للتنسيق طبعا فيه المؤهلات بتاعتى ( شهاده الاعداديه+شهاده الدبلوم ) اجيبه منين الورق ده ولا اعمل ايه عشان احول ممكن حد يساعدنى بسرعه
rosy_koky
السلام عليكم
انا النهارده عرفت اجيب نتيجة التلمذه الصناعيه
لو فى حد معرفش يجبها يقول وانا اجبهاله
واللى حابب يعرف الطريقه
تضع رقم 90 قبل رقم الجلوس
مثال
لو رقم الجلوس 897219
يكتب 90897219
وشكرا على الاهتمام والمجهود الرائع فى المنتدى
وشكرا للأخت مسلمه على اهتمامها وجزاها الله خيرا
كريم كرم
متشكره اوى بس انت متاكد ان هو هيظهر فى المكتب هناك
يا اختى انا سياحه وفنادق وبرده مظهرتش على النت ولما رحت هناك والاستاذه اللى هناك قالت الخدمه الاجتماعيه مش على النت برده ولازم تيجوا هنا ربنا يوفقك......
saharsasso
متشكره اوووووووووووووووى يا كريم ربنا يطمنك زى ماطمنتنى
evora
ياشباب انا جالى معهد هندسه بطموه جيزه وعايز احول منه للمعهد العالى للفنون التطبيقيه بـ 6 اكتوبر اتصلت بيهم قالولى هات مؤهلاتك وتعالا والامتحان فى نفس اليوم دلوقتى ورقى اللى قدمته للتنسيق طبعا فيه المؤهلات بتاعتى ( شهاده الاعداديه+شهاده الدبلوم ) اجيبه منين الورق ده ولا اعمل ايه عشان احول ممكن حد يساعدنى بسرعه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
hamedahmed
بالتوفيق لكم دايما يارب ونرحب باى استفسار
هبة جمعة احمد
مطلوب تنسيق المعاهد الفنية 2009
hamedahmed
مطلوب تنسيق المعاهد الفنية 2009
تنسيق الدبلومات الفنية شامل لكل شئ يعنى حضرتك تضعلى رقم جلوسك طبقا لتخصصك وتشوفى الكلية او المعهد الذى ترشحتى له

اتمنى اكون افدتك واسال الله لكى ولكل الطلاب دوام التوفيق
elmfrfsh
الف شكر يا جماعة جهد مشكور
حنين على
كل عام وانتم بخير
حنين على
لا الاه الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
kamoly
انا عايز اعرف انا دخلت كلية ايه يا ناس ....................
lebba
انا سياحة وفنادق خمس سنين مش عارف اجيب نتيجة التنسيق رقم جلوسي 816031
ممكن المساعدةالمجموع 66%
lebba
اميلي
[email protected]
رقم الجلوس 816031
المجموع 66%
ممكن اعرف نتيجة التنسيق واعرف اه الجالي المساعدة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة: