نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك منتدى ادسنس

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)

لو سمحتو بدي طلب ؟
كيف ممكن أسترجع الكومنت المخفي على البوست بتاعي ؟ ياريت تجاوبوني

المقال "اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك ( الحمد لله هجاوبك من واقع خبرتى المتواضعة 8سنين)" نشر بواسطة: بتاريخ:
yasmeen samir @hool.com
انا عندي حظر في الاكونت بتاعي من التعليقات والدردشة والا عجابات اعمال اية باللة عليكو
عضو
ممكن ان تخبرني كيف اخفي ظهوري في الدردشة وانا داخلة ولكن لا يراني الاصدقاء بوجود العلامة لديهم كيف اخفيها؟
shimaaabdallah
بتظهرلى مره واحده صفحه مكتوب فيها اعاده التسجيل فبعيد التسجيل من تانى واغير كلمه السر وادخل عادى على الصفحه من تانى لكن المرادى غيرت كلمه السر وجيت ادخل بيها مش بتدخل اعمل ايه
نور عينى جودى
لو سمحت انا مش عارفة ادخل على الفيس وكل اما ادخل يقولى شهاده امان الخادم لا تزال غير صالحة وبرضو فى مواقع تانية بيعمل كده وفوق عند اللينك معمول قفل ومعمول غلط على كلمه https ارجوكم محتاجة مساعده ضرورى ارجوكم الرد سريعا
دودو ظاهر
انا كنت محتاجه حد يخترق اكونت على الفيس بوك
الاكونت ده بينصب على الناس واولهم انا
اتنصب عليا في كورسات وفي فلوس شغل ورافضين يرجعوهالي
فكنت عاوزه اخده عشان انبه الناس والناس تلحق تسترد اموالها
نور حميدان
انا عندي صفحة على الفيس و بدي اقدر اعلق على كومنتات المعجبين

يعني لما انزل صورة مثلا و وحدا يكتب تعليق عليها بدي ارد عليه على الكومنت تاعو

مش يعني لما بدي ارد على المعجبين يكون كومنت واحد الهم جميعهم
نشوي 2013
انا عارفه انو سؤال غبي شويه بس معلش ازاى اعمل ايميل وحسلب ع الفيس
ساحرة البشر
انا حسابي مقفول مؤقتا وعوزه الحظر ده يتفك اعمل ايه
ayoubinhoo
السلام عليكم
أخي لدي صفحة على الفايسبوك وانشر فيها صور للحيوانات ماخودة من صفحات اخرى
كيف أستطيع أن اجعل صفحتي تنشر تلقائيا كلم نشر في تلك الصفحات وشكرا
ملكة الصمت
انا الفيس بتاعى مش بيفتح وكل شوية يقول التاكيد الامنى مش عارفة هو اتسرق ولا اية ولو اتسرق ارجعة ازاى واعمل اية
ايثااااااااااااار
الفيس عندى مهنج والكلام داخل فى بعدو ومش عارفه ولا اشوف الرسايل ولا الاشعارات ولا اى حاجه
واحد زى كل الناس
انا عامل صفحة على الفيس بوك وعاوز كل من يضيف صورة او منشور سواء عضو او زائر تظهر باسم الصفحة
و جزاك الله كل خير
انا كنت مدخلة رقمى على فيس بس اتسرق جيت احط رقم تانى جالى تسجيل الخروج وجالى رمز تاكيد على الرقم لى اتسرق اعمل ايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة بليز الرد بسرعة
صهيب البطوش
كيف بدي افتح الفيس مع انو مش راظي يفتح وبحكيلي لازم اعمل تاكيد حسابي
عبدالله السعيدي
اني كل ما ادخل ع الفيس بيقولي تسجيل الدخول واصلا انا مسجل في الفيس بوك ايش اعمل لرجوكم ساعدوووني
عقيل جواد الجبوري
انا عملت فيس جديد ولكن الصفحه الرئيسية لا تعرض سوى الاصدقاء فقط
غير معرو ف
ارجوووك ساعيدنى
انا عندى httpمعمول عليها شرطة حمرة ومش عارفة افتح الفيس بوك
ازااى افك الاختبار الامنى ؟
manar mahmoud
اعمل ايه لو كلمة السر التى املكها لاتفتح على صفحتى فى الفيس بوك
حياااه
انا عندى مشكلة فى الفيس لما باجى ادخل من فيرفوكس مش بتجيلى صفحة تسجيل الدخول العادية بيجى اكنى فاتحة من الموبيل كدة( يعنى الكلام تحت بعضة) فهل المشكلة فى البرنامج نفسة ولا من الفيس ولا اييه ....
الرجل السعيد
السلام عليكم ....اخوي انا بدي طريقة لمعرفة جميع البيجات والجروبات اللي انا عامل الها لايك ....لانه صار عندي عدد كبير لايكات على بيجات كنت عاملها من زمان وبدي اخفف منها لانها مش مفيدة ....ممكن الطريقة وباسرع ممكن الله يرضى عليك
خطاك دمر غلاك
لقد نسيت البريد الاكتروني اذكر بس الباسورد كيف اسوي
عبود يسبح بالدوش
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
لقد لاحظة موخرا اني لا استطيع ان انشر او اعلق في صفحة معينة فقط بحسابي الشخصي و قد قمت بعمل حساب اخر و استطيع ان اعلق فيها لقد راسلت الصفحة و قالو انهم لم يقومو بحضري فمذا علي ان افعل
ارجوو الرد السريع
مهندسة ميمو
مساء الخير...عندي سؤال ليش من اسوي فيس بوك اكتب الاسم الاول Engineer والاسم الخير Marmar ميقبلون هو مو المفروض يقبلون اي اسم ارجوا الرد اذا ممكن
الرجل السعيد
اعمل اه في موبايلي بعد اما اختار القامة وبعدين اخش علي شريحة فودافون واختار عربي وبعدين شحن وبعدين شحن وبعدين 200
ام جنا
انا زوجى طول الوقت بعد شغله مع اصحابه وانا مش عارفة اعمل ايه معاه مع العلم عملت كل حاجة لكى ارضه ويقعد معنا فى البيت ولو مثل اصحابه لكن برضه نرجع نفس المشكلة وكمان استعملت معا عدم الاهمية ليحس نفس الاحساس لكن بلا جدوى بالله عليكم لتقترحم حل لانه ابتديت انهى معا حياتى وفعلن تعبت نفسيا وجزاكم الله خير
ايه نور احسان وصال
انا محظور ولا استطيع دردشة ولا تعليقات علي مواضيع مادا افعل
Ola Omar

انا بواجه مشكلة بقالها حوالي 2 شهر أو اكتر :
الحكاية انا لما بفتح الأكونت بلاقي ال Notifications في الجزء الشمال فوق من الصفحة منورة باللون الاحمر كالمعتاد ولو ظاهرلي ان الNotifications كثيرة وليكن مثلاُ 99 Notifications منورة بالاحمر .المشكلة بقي لما اجي ادوس عليها بدل ما يظهرلي 99 Notifications دول بيظهرلي 2 أو 3 بالكتير يعني لما بنزل ببكرة الماووس مش بلاقي الNotifications بتظهرلي ورا بعض ..
لما احب اعمل See all Notifications الاقي مكتوبلي NO New Notifications مش بلاقي الNotifications القديمة اللي ممكن تكون بتاعة امبارح او اول امبارح بشوف كل يوم بيومه أو بمعني اصح لو دخلت في اليوم 3 مرات علي الاكونت مش بيظهرلي ال Notifications بتاعه اليوم كله يا دوبك يظهرلي ال Notifications اللي حصلت وانا فاتحة واللي فات مش بيظهر بيه اشعار>
غير كده مش بعرف اشوف حاجة غير لما ادخل علي بروفايلي او الوول بتاعتي عشان اشوف مين اللي عمللي كومنت او لايك علي الحاجات اللي مشيراها.. مع العلم ان بيجيلي ايميلات بخصوص الNotifications علي الميل بتاعي عادي خالص بس الموضوع ده مضايقني اوووي ومش عارفة اعمل ايه وده برنت سكرين للNotifications اللي بيظهرلي منها جزء والقديم طبعا مش موجود

برجاء الرد السريع وجزاك الله خيراً

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اسأل أى سؤال عن الفيس بوك وانا تحت أمرك
أحب اسأل سؤال وياريت الرد
اسأل أى سؤال عن ادسنس وانا تحت أمرك// خبرتى المتواضعة//