نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نتيجة الدور الثانى للثانوية العامة 2012 (نتيجة الملاحق)

نتيجة الثانوية العامة الدور الثانى على هذا الرابط
http://natiga.moe.gov.eg/Round2.htm

ثم اختار المرحلة الاولى وضع رقم الجلوس ان كنت فى الصف الثانى الثانوى

او اختار المرحلة الثانية وضع رقم جلوسك ان كنت فى الصف الثالث الثانوى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اى مشكلات فى النتيجة لاتترد فى وضع ردك

المقال "نتيجة الدور الثانى للثانوية العامة 2012 (نتيجة الملاحق)" نشر بواسطة: بتاريخ:
موشاكس جداً
يا شباب انا كنت مخلى العربى للسنة الجاية بس طلعت فى دماغى انى ادخله السنادى وخلاص واجيب اللى اجيبه فيه " من غير ما ازاكر ولا كلمة ولا اخد دروس ولا فتحت كتاب حتى " المهم لما دخلته فى الدور الأول روحت جبت 11.5 مزعلتش لأنى مزاكرتش فيه خالص ولا فتحت فيه كتاب ,, المهم طلعت فى دماغى انى اخلصه السنادى وخلاص روحت اخدت دروس " كنت باخد كل يوم درس " من ساعه ماطلعت النتيجة فى الدور الأول لغايه معاد الامتحان للدور الثانى " وصرفت عالدروس حوالى 350 او 400 جنيه ... وفى الأخر بردو سقطونى وجبت 10.5

يعنى لما ما ازاكرش اجيب 11.5 ولما اخد دروس وازاكر اجيب 10.5 ؟؟؟؟ ده على اساس ايه بالظبط ؟؟؟

ياريت حد يقولى ازاى اعمل تظلم وهل هياخدو منى فلوس ؟ واد ايه بالظبط لو هياخدو ؟ ياريت حد يجيب كل المعلومات عن التظلمات ؟ وهل بتجيب نتيجة ولا لأ ؟
hamedahmed
يا شباب انا كنت مخلى العربى للسنة الجاية بس طلعت فى دماغى انى ادخله السنادى وخلاص واجيب اللى اجيبه فيه " من غير ما ازاكر ولا كلمة ولا اخد دروس ولا فتحت كتاب حتى " المهم لما دخلته فى الدور الأول روحت جبت 11.5 مزعلتش لأنى مزاكرتش فيه خالص ولا فتحت فيه كتاب ,, المهم طلعت فى دماغى انى اخلصه السنادى وخلاص روحت اخدت دروس " كنت باخد كل يوم درس " من ساعه ماطلعت النتيجة فى الدور الأول لغايه معاد الامتحان للدور الثانى " وصرفت عالدروس حوالى 350 او 400 جنيه ... وفى الأخر بردو سقطونى وجبت 10.5

يعنى لما ما ازاكرش اجيب 11.5 ولما اخد دروس وازاكر اجيب 10.5 ؟؟؟؟ ده على اساس ايه بالظبط ؟؟؟

ياريت حد يقولى ازاى اعمل تظلم وهل هياخدو منى فلوس ؟ واد ايه بالظبط لو هياخدو ؟ ياريت حد يجيب كل المعلومات عن التظلمات ؟ وهل بتجيب نتيجة ولا لأ ؟
الى صعبان عليه الفلوس الصراحة:d:d
ان شاء الله هحاول اجبلك اى معلومات عن التظلمات وربنا يكرمك
موشاكس جداً
الى صعبان عليه الفلوس الصراحة:d:d
ان شاء الله هحاول اجبلك اى معلومات عن التظلمات وربنا يكرمك
ياريت يا مان المعلومات كلها فى اسرع وقت علشان عاوز اروح اشوف الموضوع ده بكرة
موشاكس جداً
شكراً على المعلومات الكتيير جداا دى اللى انت كتبتهالى ! استنيتك 3-4 ايام حتى لو معرفتش تجيب معلومات الاصول كنت تقولى !!!

سلااممممممممممممم و
hamedahmed
اعتذر لك اخى بشدة بسبب انشغالى فى الايام الماضية وبالنسبة للتظلمات يمكنك انك تروح لجنة الامتحانات بتاعتة الثانوية العامة علشان تعمل تظلم وتدفع مبلغ ما مقابل الكشف عن ورقة الاجابة ولو ليك حق اكيد بتاخده
ويمكنك الذهاب الى الادارة التعليمية لمزيد من التفاصل
لكن مرة اخرى اعتذر لك بسبب انشغالى الفترة الماضية

شكراً على المعلومات الكتيير جداا دى اللى انت كتبتهالى ! استنيتك 3-4 ايام حتى لو معرفتش تجيب معلومات الاصول كنت تقولى !!!

سلااممممممممممممم و
amall
مع خالص الشكر والتقدير
jyjy
عايزه اعرف اجيب منين نتيجة الثانويه العامه دور ثاني من دون الرقم القومي بلللللللللللللللللليز ساعدوني اللي يعرف يعت ردو
JHKFUJYFM
[email protected]
احمد السيد20
ا للة يخليكم لو النتيجة ظهرت حد يرد عليا
احمد السيد20
ا للة يخليكم لو النتيجة ظهرت حد يرد عليا
نانوس
نفسي اعرف النتيجة انا اعدة ع اعصابى وخايفة اوى بجد
نسيم الحياه
ياريت تشوفولى النتيجه ياجماعه
رقم الجلوس 413168
محمد راضى محمد جوده
محمد ابوسعده
النتيجه ظهرت ولا لابسرعه
حد يرد عليا ده الاميل mohamedaboseada62
واحدة من الناااس
انا زهقت بقااااااااااا فين النتيجة انا عايزة اعرف سقطت ولا نجحت بجد اتخنقت وماما مش راضيه تغيري الموبيل غير اما النتيجة تطهر ياريت بجد الي يعرف يجبهالي وليه ربع جنية اهو

رقم جلوسي 329266
الاسم رقية عبد العزيز
مرحلة اولى

اهو ميلي [email protected]

وده الاكونت على الفيس frwla hlwa حاطة صورة بنت شعرها اصفر وطاير ولابسة نضارة

ها حاجة تاني مافضلش غير العنوان ورقم الشقة ههههه بضحك على ايه

المهم الي هايجبلي النتيجة بجد والله لو عاوز هاحولو رصيد 10 جنيه بس يجبها
مرووان اليكس
ياا جماعه ياريت تحطوووا لينك الموقع عشان نعرف النتيجه ونلحق نقدم
وان شاء الله ناجحين كلنا
Dody Moon
ياريت لو سمحتو لينك النتيجة بقى لانى اتخنقت بجد عمرى ما جبت دور تانى ولا زفت بس هى الظروف ياريت حد يساعدنى ويجيبلى اللينك
%u0632%u0627%u0626%u0631
هتظهر امتا
حنا سرور هلال
الاسم:حنا سرور هلال
رقم جلوسي:1665050
المرحلة الثانية ملاحق 2011
can_can2011
اريد النتيجة الدور الثانى المرحلة الثانية وادعوا اللة من كل قلبى ان يوفق جميع الطلاب يارب
mido-ahmed
بصوا بقى يا جماعة متلعبوش بأعصاب الواحد النتيجة ظهرت ولا لاء؟؟؟؟؟؟
زائر00000
يا جماعة معلش حد يطمنى النتيجة طلعت ولا لسه موقع الوزارة مش بيتفتح و المواقع التانية بتجيب نتيجة الدور الاول لو حد جابها يا ريت يقول جابها منين
رانيا 55
هى النتيجة طلعت ولا لسه ولو طلعت يا ريت اللى جابها يقول من انهى موقع لان موقع الوزارة مش بيفتح و المواقع التانية بتجيب لى بتاعة الدور الاول
SnIpErEgYpT1
ان شاء الله بأزن الله كلنا هاننجح وتكون سنه سعيده علينا بأزن الله بس اديكو جربتو اهو ان الواحد بيحط ايدو علي قلبه لما يجيب ملاحق ويستني انه ينجح عايزين ان شاء الله لما كلنا ننجح نزاكر بجد من اول السنه عشان ميحصلناش اللي بيحصل ده وان شاء الله بالتوفيق جميعنا
اممممممم اننن
النتيجة هتظهر يوم الاحد وبعد كده يبدا التظلم على الدور التاني لمدة 15 يوم

التفاصيل المملة هنا

انا معايا الرابط الي هتظهر عليه بس مش عارفة احطة عشان ال ايه لازم 100 مشاركة
ممس2
يا جماعة عاوزين نعرف بس النتيجة يوم ايه وهتظهر الساعة كام؟؟
على السيد محمد السيد
متى ستظهر نتيجة الدور الثانى للثانوية العامة
hamedahmed
النتيجة خلال ساعات انتظرونا
محمد ثابت احمد
متا موعد ظهور نتيجة الشهادة الثانوية الدور الثاني نتيجة الملاحق
xxmenna92xx
انا: منة الله حازم يوسف حمزة
رقم جلوسى : 1210180
من القاهرة ْ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نتيجه الثانويه العامه الدور الثانى 2013 نتيجة الملاحق للثانوية العامة
نتيجة الثانوية العامة 2013 الدور الثاني نتيجة الملاحق
نتيجه الثانوية العامة الدور الثانى 2013 نتيجة الملاحق للثانوية العامة الدور الثانى