نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام آخر الأخبار أخبار التعليم

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الدليل الكامل لتنسيق الدبلومات الفنية 3 و 5 سنوات 2010/2011

انا فى صنايع 3 سنين ومش عارف اروح فين عشان اقدم ورقى وجبت 66%
انا من المنصورة ومش عارف اعمل اية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

0106093506

المقال "الدليل الكامل لتنسيق الدبلومات الفنية 3 و 5 سنوات 2010/2011" نشر بواسطة: بتاريخ:
زائر0 محمد البرلسى
انا من محافظه البحيره وجايب 84.66 % دبلوم صناعه قسم كهرباء ومش لاقى فى التنسيق معهد فنى صحى ارجوكم حد يرد عليا انا مش عارف اعمل ايه
انا نادر انا دبلوم
أقسم بالله دايما الدبلومات مظلومين جدا علي الاقل الثانويه العامه مفيش حد بيتظلم في درجه واحده لكن عندنا بنتعب ونتعب وييجي شويه مصححين مش ليهم لزمه خالص يظلموك ويضيعوا مجهودك طول الخمس سنوات هيحصل ايه يعني لو عدل ربنا يمشي وكل واحد ياخد حقه (هل يستو الذين يعملون والذين لايعملون ) صدق الله العظيم مش هقول غير حسبي الله ونعم الوكيل في كل واحد ظلمنا وربنا ينتقم منه علشان يعرف ان دول طلبه مش ليهم ذنب في كدا
3158120
ياريت اعرف نتيجة التنسيق رقم الجلوس158120 المجموع554 81.5%للتعليم الفني
زائر1
انا بدخل على الموقع بتع اتنسق وادخل رقم الجلوس وارقم السرى وبعد كده بتكتب ليا يوجد خطا في البيانات برجاء التأكد منها
وكل حاجه كمل ده يبقى ايه مش عارف وفضل يومين على قفل الموقع اتنسق حد يقول بسرع انا دبلوم تجاره 3 سنوات
طالبة فى التعليم الفنى
ااموضوع جميل بس انا بشجع الطالب الى كان بيقول ان مفيش اهتمام بالتعليم الفنى ودة حاجة حقيقية مع انة مش سهل ذى ما انتو فهمين يارب يهتموا بالتعليم الفنى الان وبصراحة انا كل مقابل اى وحدة وتسالنى انتى كونتى فى مدرسة اية كنت بالها انا كنت فى صنايع ثالث سنوات وبتقلى انا مش عرفة ادخل اية ثانوية عامة ولا دبلوم انا بصراحة بقلها ادخلى ثانوية عامة علشان يكون عندك قيمه واحترام من المدرسين وانا بجد غلطة عمري ان دخلت دبلوم والحمد لله التعليم الفنى هينعدل الا اذا انخفض الاقبال عليه دى وجة نظر وشكرا انا من طنطا
السيد القهوجى
جزاك الله خيراااااااااا
زائر222
انا عوزة اعرف معهد ادارة وسكرتارية مصر القديمة بيقبل من كام لو سمحت يارات حد يكون عارف
احمد محمد حسن محمود
انا عاوز اعرف التنسيق بتاعي علشان عاوز اقدم قبل ميخلص النتيجه بتاعتي 74%
حماده شعيب
ممكن اعرف معاد التقديم على النت فى التنسيق للدبلومات فى الكليات والمعاهد فى المرحله الثانيه من التقديم انا دبلوم صنايع خمس سنين 77.7%
فضل المصرى
يجماعة انا خريج 2008 هوة ينفع اقدم فى معهد فنى صناعى انا جايب 65%
زائرعمرو عمر
ياريت حد يشفلى التنسيق بتاعى انا دبلوم تجارة نظام 3 سنوات ومشعارف اعمل اية انا عمرو احمد عمر رقم لوسى 252385 شعبة عامة
منى عبدالناصر
لو سمحت انا حاصله على معهد فنى صحى بتقدير جيد جدا 83.6وقدمت كليه تمريض مش عارفه اقبل ولا ايه كليه النمريض بنات طنطا حد عارف هتاخد من كام انا خايفه مقبلش
ana sara
انا كنت في ثانوي سياحة وفنادق ٣ سنين عايزة اقول حاجة للي بيقول الامتحانات من الكتاب احنا اصلا ماستلمناش كتب لحد اخر السنة وكمان بعد كدة ملناش كليات غير تجارة وتربية حلوان بس وحتة النتيجة مش هاين عليهم يطمنونا ها مين المظلوم انت ولا احنا
ana rora
انا كنت في ثانوي سياحة وفنادق ٣ سنين عايزة اقول حاجة للي بيقول الامتحانات من الكتاب احنا اصلا ماستلمناش كتب لحد اخر السنة وكمان بعد كل دة ملناش كليات غير كلية تجارة وكلية تربية حلوان بس وحتة النتيجة مش هاين عليهم يطمنونا ويقولوهالنا ها مين المظلوم دلوقتي انت ولا احنا،احمد ربنا ع الي انت فيه ياابني
ana rora
انا كنت في ثانوي سياحة وفنادق ٣ سنين عايزة اقول حاجة للي بيقول الامتحانات من الكتاب والغش بالموبايل احنا اصلا ماستلمناش كتب لحد اخر السنة والملازم ماجاش منها حاجة يبقي اصلا هنغش ايه وكمان بعد كل دة ملناش كليات غير كلية تجارة وكلية تربية حلوان بس وحتة النتيجة مش هاين عليهم يطمنونا ويقولوهالنا ها مين المظلوم دلوقتي انت ولا احنا،احمد ربنا ع الي انت فيه ياابني
Ana rora
انا كنت في ثانوي سياحة وفنادق ٣ سنين عايزة اقول حاجة للي بيقول الامتحانات من الكتاب احنا اصلا ماستلمناش كتب وكمان ملناش كليات غير تجارة وتربية حلوان بس وحتة النتيجة مش هاين عليهم يطمنونا ها مين المظلوم انت ولا احنا،
Ana rora
احنا اصلا ماستلمناش كتب وحتة النتيجة مش هاين عليهم يطمنونا ها مين المظلوم انت ولا احنا
امجد عوض
حد يقولى اجيب ر5م الترشيح ازاى لانه ضاع منى
%u0647%u062F%u0627%u0621
انا فى الصف الثالث الاعدادى انا جبت 179 وعاوزة اعرف تنسيق الصنايع 3سنوات و بسرعة
ابو علي الروش
انا مجموعي 64% ده يا تري يدخلني معهد كمبيوتر
أكاديمية الشرق الاوسط
الان أكاديمية الشرق الاوسط توفر الدراسه عامان بعد الثانويه أو الدبلوم معتمده من وزارة التربيه والتعليم والجامعات المصريه وذلك فى مجال البترول والسياحه والفنادق والحاسب الالى وأدارة الاعمال والتحكيم الدولى مع أمكانية استكمال البكالوريوس - أتصل الان 01122445490 / 01122445489
أكاديمية الشرق الاوسط
الان أكاديمية الشرق الاوسط توفر الدراسه عامان بعد الثانويه أو الدبلوم معتمده من وزارة التربيه والتعليم والجامعات المصريه وذلك فى مجال البترول والسياحه والفنادق والحاسب الالى وأدارة الاعمال والتحكيم الدولى مع أمكانية استكمال البكالوريوس - أتصل الان 01122445490 / 01122445489

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
رسميا ظهور نتيجة الدبلومات الفنية 2012+ اوائل الدبلومات الفنية نظام 5 سنوات
نتيجة الدبلومات الفنية : التجارية - الصناعية - الزراعية - أخبار وموعد ظهور نتائج الدبلومات الفنية ثلاث وخمس سنوات
دليل تنسيق الدبلومات الفنية ثلاث وخمس سنوات 2010/2011
الموقع الرسمى لتنسيق الدبلومات الفنية والثانوية العامة 2011
نتيجة الدبلومات الفنية الصناعية والزراعية والتجارية ال 5 سنوات و 3 سنوات مع نسب النجاح 2011