نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات مؤثره ومبكية قالتها خطيبه النقيب وليد عصام شهيد الهجوم الارهابي في سينا

تدوالت علي مواقع التواصل الاجتماعي كلمات ايه هشام خطيبة النقيب وليد عصام الذي استشهد مساء يوم الخميس في الهجوم الارهابي الغاشم الذي حدث في مدينة العريش بشمال سيناء واصفر عن استشهاد اكثر من 30 شهيد و 150مصاب وقالت بكلمات مبكية اطول ساعة مرت عليا في حياتي وانا بنتظر جثمان وليد في مطار الماظة وقالت عن الجماعة الارهابية المتشدده ربنا يحرق قلوبهم زي ماحرقوا قلبي وخدوة مني وقالت حبك ياوليد هيفضل في قلبي وبفتخر بية الي اخر يوم في حياتي وهفضل حبيبتك وخطيبتك الي ان اجيلك ونجوز في جنة الخلد ان شاء الله وقالت ياجماعة انا خطيبة وليد ومحدش يقول وليد مات لا وليد عايش وهيجي تاني وانا مستنياة ومتعملش فيا جدا ياوليد وتسبني لوحدي وكتبت علي صفحتها الشخصية تقول مفيش حاجة حلوة من بعدك يا وليد والله ولا في حياة من بعدك والله يا وليد لهفضل لآخر يوم في عمري مستنياك لحد ما تخدني معاك في أحسن مكان يا حبيبي عشان نتجوز زي ما كنا مرتبين كل حاجة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "كلمات مؤثره ومبكية قالتها خطيبه النقيب وليد عصام شهيد الهجوم الارهابي في سينا" نشر بواسطة: بتاريخ:
جدة مصرية
الله يرحم الشهداء جميعا ويصبر ذويهم
haroon
ههههههههههههههههههههه
الحساب وهمى والبت دى شوفتها في عشروميت صورة دعاية للجيش وللظباط وللشرطة كمان على الفيس بوك هى وخمس بنات كمان بالروج التقيل دا والعدسات دى ونفس الاموشنز والتعبيرات اللى يرسموها على وشهم بالحواجب والفم في كل الصور
ياشيخ فلقتونا بالافلام الهندى بتاعتكم دى
هى دى بقة الطريقة اللى هتغطو بيها على خيبتكم وعلى البلاوى اللى بتعملوها في سيناء ؟واللى بتبهدلو بيها الجيش وتخلو الشعب يعادية ؟

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات مؤثرة من زوجه النقيب وليد عصام شهيد الوطن
بالفيديو الجزيرة مباشر تعرض تصوير من الهجوم الارهابى وتكبيرات الارهابين بعد التفجريات
ب آخر ما كتب النقيب أحمد حجازي شهيد مدرعة رفح على صفحتةعلى الفيس بوك
صورة شهيد مغاغة من رجال الامن الشهيد النقيب محمد صفوت حرب